mv agusta b3 brutale 800 (topic?)

Ook hallo iedereen!
Ben ook sinds 1,5 maand in het bezit van een Brutale 800!

En heb hem gelijk goed getest, weekje motor rijden in de alpen. Bijna 4000km verder! echt een top machine in de bergen. Lekker koppel ook :)
full
 
Hallo,

Ik heb deze vraag ook op het MV forum gepost, maar wie weet heeft iemand notificatie hier aan staan en weet er antwoord op.

Ik ben langzaam aan het kijken voor een opvolger.
Mijn oog valt op de MV's, alleen heb ik wel een vraag daarbij gekregen.

Bij de 1 zie je wel passagiers steuntjes en bij de ander weer niet, is dit een optie die gekozen kan worden?
Indien er geen steunen aanwezig zijn op de motor, kunnen die dan later gemonteerd worden?

Alvast bedankt
 
Hallo,

Ik heb deze vraag ook op het MV forum gepost, maar wie weet heeft iemand notificatie hier aan staan en weet er antwoord op.

Ik ben langzaam aan het kijken voor een opvolger.
Mijn oog valt op de MV's, alleen heb ik wel een vraag daarbij gekregen.

Bij de 1 zie je wel passagiers steuntjes en bij de ander weer niet, is dit een optie die gekozen kan worden?
Indien er geen steunen aanwezig zijn op de motor, kunnen die dan later gemonteerd worden?

Alvast bedankt
Omdat ze niet mooi zijn worden ze er vaak afgehaald. Beetje verkoper verkoopt ze er gewoon los bij. Mijn ex- motor staat ook in de winkel (Motor Oost Rijssen) zonder pedalen maar wordt wel met geleverd.
 
Omdat ze niet mooi zijn worden ze er vaak afgehaald. Beetje verkoper verkoopt ze er gewoon los bij. Mijn ex- motor staat ook in de winkel (Motor Oost Rijssen) zonder pedalen maar wordt wel met geleverd.

Aah top! hardstikke bedankt.
Nu staat hij nog hoger op mijn lijstje :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan