Motovlog?

Hij rijdt alweer!:]

Maar defensief; dat doe ik zeker! 😂
Mwa....ik ben wel een boefje op de weg soms.....dat maakt het wel leuker! Zo lang ik andere mensen niet in gevaar breng moet het kunnen. :)

Ah beter! Die Nuda is wel echt dik, mooie knee down ook op die rotonde. Hoe doe je het eigenlijk qua onderhoud voor die bike? Ik zag dat Gylian Quint zijn nuda voor onderhoud wegbrengt naar Motoport.

Je hoeft trouwens niet perse veel te lullen om een 'grote' motovlogger te worden. Kijk naar RJ bijvoorbeeld, in de meeste vlogs hoor je hem nauwelijks.
 
Ah beter! Die Nuda is wel echt dik, mooie knee down ook op die rotonde. Hoe doe je het eigenlijk qua onderhoud voor die bike? Ik zag dat Gylian Quint zijn nuda voor onderhoud wegbrengt naar Motoport.

Je hoeft trouwens niet perse veel te lullen om een 'grote' motovlogger te worden. Kijk naar RJ bijvoorbeeld, in de meeste vlogs hoor je hem nauwelijks.
Thanks!! Dat is hij zeker!

Onderhoud doe ik zelf zoveel mogelijk...., maar bv kleppen laat ik wel doen. Ik denk Motoport ook! Almere...want die hebben idd ervaring met een Nuda 😂
In het nieuwe jaar maar!
 
Vandaag lopen spelen met de drone. Zijn wel interessante dingen uit gekomen. Tevens een geschikt plek voor de geluid recorder kunnen vinden. morgen nog wat extra beelden/geluid maken en dan ff pielen met het monteren van een nieuw intro filmpje.

Heb een foto die doet denken aan de goede oude GTA 2: [afbeelding]


Moet toch ook ooit een goede drone halen.
Ding wat ik nu heb is gewoon bagger -O-

Je kan er een hoop leuks mee doen, zeker voor intro/outro etc.
En grouprides natuurlijk 8-)
 
Tja, waarom zijn normale vloggers zo onwijs populair?
Motovloggers hebben dan in elk geval nog een motor erbij.

Veelal kijken kinderen. Die zoeken nog wie ze zijn, zoeken nog een eigen identiteit en kijken dan hoe anderen leven/doen. Wat die vloggers allemaal doen of vertellen, het zal mij m'n reet roesten. Maar ik ben dan ook niet de doelgroep, met 36 jaar ben ik die al lang gepasseerd.

Kijken naar gamers snap ik ook niet. En al helemaal niet als mensen ze geld toestoppen om te gamen. In de streams zie je dan met enige regelmaat bedragen langskomen. Hoe weet ik dat? Ja, tuurlijk kijk ik ook wel eens een video of een stream, maar meer om te kijken of een game leuk genoeg is om te kopen of dat ik 'm moet laten liggen. Vroeger speelde ik veel games en ik denk dat als ik jonger was, ik vast wel een game-kanaal had. Tegenwoordig game ik echt heel weinig, probeer ik in de winter wat te gamen en koop ik alleen nog de echte toppers. Als er bijv. een GTA 6 uit komt, dan koop ik die wel. Vorige winter ook veel Battlefield 1 gespeeld, daarna maanden lang niet aangeraakt. Misschien binnenkort weer eens beginnen. Zodra er weer demo's van motoren bij importeurs te halen zijn, stop ik per direct met gamen en stort ik mij weer vol op reviews, filmpjes, foto's enz.


GTA2 drone foto.. haha, daar lijkt het idd op! Pixel-filtertje er overheen.
Ik moet mijn DJI Spark binnenkort eens opnieuw testen. Laatst met sneeuw gevlogen en vond dat er teveel trillingen in het beeld zaten of dat ie probeerde te focussen. Het was al richting donker aan het worden, dus denk dat ie niet lekker kon focussen, al verklaard dat niet bepaalde trillingen in de gimbal. Van de week 'm maar weer eens oplaten. Leuk speelgoed, jammer dat DJI een functie er uit heeft gehaald dat je je smartphone met de controller kan verbinden met een kabel. Die optie willen ze alleen aan de Mavic en hoger toestaan, anders koopt niemand meer een Mavic.
 
Je hoeft trouwens niet perse veel te lullen om een 'grote' motovlogger te worden. Kijk naar RJ bijvoorbeeld, in de meeste vlogs hoor je hem nauwelijks.


Ja, maar voor mij valt RJ ook niet onder een motovlogger.

RJ is meer een motorcontent creator.
En daar is hij dan ook verdomd goed in.

Zelfde vakje als waar bijvoorbeeld Querly of Supermofools ondervallen
 
Veelal kijken kinderen. Die zoeken nog wie ze zijn, zoeken nog een eigen identiteit en kijken dan hoe anderen leven/doen. Wat die vloggers allemaal doen of vertellen, het zal mij m'n reet roesten. Maar ik ben dan ook niet de doelgroep, met 36 jaar ben ik die al lang gepasseerd.

Kijken naar gamers snap ik ook niet. En al helemaal niet als mensen ze geld toestoppen om te gamen. In de streams zie je dan met enige regelmaat bedragen langskomen. Hoe weet ik dat? Ja, tuurlijk kijk ik ook wel eens een video of een stream, maar meer om te kijken of een game leuk genoeg is om te kopen of dat ik 'm moet laten liggen. Vroeger speelde ik veel games en ik denk dat als ik jonger was, ik vast wel een game-kanaal had. Tegenwoordig game ik echt heel weinig, probeer ik in de winter wat te gamen en koop ik alleen nog de echte toppers. Als er bijv. een GTA 6 uit komt, dan koop ik die wel. Vorige winter ook veel Battlefield 1 gespeeld, daarna maanden lang niet aangeraakt. Misschien binnenkort weer eens beginnen. Zodra er weer demo's van motoren bij importeurs te halen zijn, stop ik per direct met gamen en stort ik mij weer vol op reviews, filmpjes, foto's enz.

Ik game ook vaker wanneer ik niet rijd.
Alhoewel ik nu weer andere dingen/hobbies beoefen.

Die catogerie val ik ook niet onder.
Ook niet trouwens toen ik tig jaar geleden begon met kijken en maken _O-
 
Tja, vind een drone machtig mooi maar om zelf te hebben veels te duur en kan er tijdens rijden toch niets mee. Dus lekker aan mijn "cameraman" over laten :+
 
Voor een paar shots kan je beter een vriend ofzo vragen. Ik wil je ook best meehelpen Meifesto als je wat drone shots nodig hebt voor een intro / outro. Maar dan wel volgend jaar. :)
 
Al doende leert men:

staat al met al nog erg in de kinderschoenen, maar ben stiekem wel een beetje trots en tevreden. :+
 
Interessante statistiek. Je plempt 1 filmpje op mf en er komt meteen 38% van het kanaalverkeer van.

full
 
Interessante statistiek. Je plempt 1 filmpje op mf en er komt meteen 38% van het kanaalverkeer van.

[afbeelding]

Dan weet je dus dat van de 62 views, 24 klikjes van M-F afkomstig zijn. Je kan je video's ook nog op motormeuk.nl dumpen he. Ik gebruik het zelden, maar dat levert ook nog wel views en eventuele subs op.

Welke app gebruik je hier trouwens voor?
 
Youtube studio heet het, is gewoon van yt zelf. MM had ik nog niet bij stilgestaan. Is idd ook nog wel een mogelijkheid.

Heb recentelijk ook geprobeerd de sena te gebruiken voor het opnemen van mijn stem tijdens het rijden, maar ik speel het niet klaar om het opnemen over de sena te laten lopen ipv de microfoon van de smartphone. Hoe hebben de anderen dit opgelost?
 
Ik heb een app, Bluetooth recorder lite. Daarmee kan ik mijn Bluetooth microfoon opnemen en dat klinkt best goed. Ik heb alleen problemen met synchroniseren, hij lijkt een floating sample rate te gebruiken.

Dit is mijn eerste echte vlog waarin ik het geprobeerd heb:

 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de naam van de app. Zelf check ik het altijd via de website. Maar misschien ook wel eens handig voor onderweg als ik bijv. op vakantie ben en wat wil checken.

Met de mic kan ik je niet helpen, die van mij neemt alleen het geluid van de uitlaat op, ik praat niet.
 
Ik heb een app, Bluetooth recorder lite. Daarmee kan ik mijn Bluetooth microfoon opnemen en dat klinkt best goed. Ik heb alleen problemen met synchroniseren, hij lijkt een floating sample rate te gebruiken.

Dit is mijn eerste echte vlog waarin ik het geprobeerd heb:


Ik zal het eens proberen. An sich is het niet zo zo boeiend, vond t alleen het proberen wel waard.

Het motorgeluid opnemen gaat wel goed nu zo lang er geen storm staat. Als ik de noisecancel op mijn recorder op low zet dan blijft er nog genoeg geluid over om te kunnen gebruiken :]
 
Het is super simpel... Je kunt er bijna niks aan fout doen. Enige nadeel bij mij is dat ik te weinig omgeving hoor, je zit als luisteraar ook echt geïsoleerd in de helm. Daarom heb ik in het filmpje wat geluid van de camera er bij gemixed.
 
Komende paar weken staat de motovlog wat stil.
Eens kijken of ik weg kan komen met een carvlog als update video xD
 
Hier ook! ;(
Drukke weken gehad en veel regen! Hopelijk dit weekend nog wat leuks maken. *D
Wilde met m'n 'pekelfiets' rijden. Accu dood.
 
Komende weken ligt het hier ook wat stil. Misschien met een beetje geluk ga ik naar het autosalon in Brussel, de motoren bekijken en testen :)
 
Tijd voor een 21k subs video, TWAAP! ;)

Ik zet er voorlopig niets op. Ze wachten maar. :P Eindelijk een beetje tijd voor andere dingen. Maar omdat ik nog druk zat ben met die andere dingen, kom ik ook nog niet echt toe aan relaxen en geen fuck uitvoeren. Dat zou ook wel eens lekker zijn, ik heb altijd wel iets te doen. :+
 
Tijd voor een 21k subs video, TWAAP! ;)

Ik zet er voorlopig niets op. Ze wachten maar. :P Eindelijk een beetje tijd voor andere dingen. Maar omdat ik nog druk zat ben met die andere dingen, kom ik ook nog niet echt toe aan relaxen en geen fuck uitvoeren. Dat zou ook wel eens lekker zijn, ik heb altijd wel iets te doen. :+
Hahah dit weekend heb ik eindelijk vrij van het werk. Dus ik ga eens wat proberen! :P

- Erg hé....hoe ouder je wordt, hoe korter de dagen wel lijken te zijn! ;(
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan