Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was even een rondje met de KTM. Ik blijf alleen de fout maken dat ik me veel te warm aankleed voor offroad. Ik had het na een half uurtje dus bloedheet en ben richting huis vertrokken. Daarna was ik weer een half uur bezig om het ding schoon te krijgen......... Godskolere wat een hobby. :$
 
Ik heb ook niet te klagen Slijk...
Languit ip de bank met lekkere hapjes en een drankje binnen handbereik..
Een blonde schone languit over mij heen en netflix aan...wat wil.een mens nog meer...
 
Ik was even een rondje met de KTM. Ik blijf alleen de fout maken dat ik me veel te warm aankleed voor offroad. Ik had het na een half uurtje dus bloedheet en ben richting huis vertrokken. Daarna was ik weer een half uur bezig om het ding schoon te krijgen......... Godskolere wat een hobby. :$

Neen, dàn heeft onze Dirk het behoorlijk verstandiger aangepakt... wat waren zijn ingrediënten ook alweer ?

Bank, hapjes, blonde schone over hem heen...

Check,...Maniac ziet er content uit....



:Y


full
 
Ik was even een rondje met de KTM. Ik blijf alleen de fout maken dat ik me veel te warm aankleed voor offroad. Ik had het na een half uurtje dus bloedheet en ben richting huis vertrokken. Daarna was ik weer een half uur bezig om het ding schoon te krijgen......... Godskolere wat een hobby. :$
Ik draag ondergoed en tshirt onder m'n ouwe allseasonpak (zonder binnenvoering).

Best ideaal in de kleine baantjes, frisjes op de verbindingen.
 
Laatst bewerkt:
Geen echt duidelijke vraag... En wie ben je? Je een beetje voorstellen op een nieuw topic wordt steeds geapprecieerd.
Hallo motor vrienden, ik ben op zoek naar een Bmw-verdeler in Limburg en kom direct bij Keram Maastricht. Zijn er mensen die ervaringen bij deze verdeler hebben, ik zou graag mijne K1600Gt inruilen voor een Exlusief Gs Lc, ik kom uit Belgisch Limburg, zijn er misschien ook nog andere verdelers in Nederlands Limburg?
Blijft staan dat de vraag niet duidelijk is. :+
 
Nu jullie mij dus kennen :+
Binnenkort dus de aanschaf van een exclusive Gs, maar er moeten ook nog wat spullen op komen.
Zo heb ik al gevonden een Mudsling, achter binnen spatbord niet deze van Wunder aan 169 centen maar deze bij Alie voor ongeveer 30 centen (na uitvoerig onderzoek op t net, zouden alle 2 van dezelfde kwaliteit zijn. Ook ben ik er al uit dat het de Vario koffers gaan zijn, wat ik ook nog (bijna weet) is een Gsm houder die ofwel als ik de Gps houder kan verschuiven, op deze houder kan plaatsen of aan het stuur met stroom uiteraard. Interphone Pro Case Galaxy S6 / S7 tubular telefoonhouder

Maar lees dat de houder niet zo goed is, mss weten jullie een oplossing?

Wat dus ook nog moet zijn de cilinder beschermers, waar ik nog niet aan uit ben is: gaan het de cilinder-deksels bescherming zijn, en van welke aanbieder, of het buizenframe en ook hier welke aanbieder, wel heb ik gelezen dat bij sommige aanbieders bij sportieve style het buizenframe de grond kan raken, en je dat liever niet wil meemaken.
Daar ik dus redelijk veel met de angstnippels van mijne K1600Gt aan de grond kom, denk ik dat ik wel een beetje sportievere rijstyle heb :]

Graag jullie bevindingen en een gelukkig nieuwjaar gewenst.
 
NdGVdlQ.jpg


deze rijdt met beugels en die heeft ze voor zover ik weet nog niet aan de grond gereden. Dan moet je dus wel echt heel lomp door bochten gaan wil dat gebeuren..

in mijn ervaring rijd je ook alleen maar de voetsteunen aan de grond, verder niks.
 
edit Bolski:

Aan taalnazi's hebben we hier geen behoefte. Het is nergens voor nodig anderen proberen te vangen op een foutje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Allan,Al Lan,adventurer, gelijk je nicknaam mag wezen zou jij graag mij met rust laten en fijn met je twee andere (Flupp & Cowboy) “vrienden” op 2fast forum het mooie weer bepalen!!!
Jullie drie kennen enkel alleen maar al te goed mede forum gebruikers af te straffen op hun schrijffouten. Hier weer een bewijs dat het enkel om een schrijffout gaat, en totaal geen toevoeging aan de gestelde vragen!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mijn dealer zijn de cilinderkopdeksels van de watergekoelde GS behoorlijk dunner uitgevoerd dan die van de luchtgekoelde versie.

Hij raadde mij dan ook voor de eerste keer aan om valbeugels te plaatsen die, inderdaad, op geen enkele wijze hinderlijk zijn (hoogstens moet je wat zorgvuldiger mikken bij het maneuvreren in de buurt van obstakels).

Als je niet offroad gaat en dus geen risico loopt, dat je je fiets met de cilinderkop op een boomstronk of zo neerlegt, zijn volgens mij andere cilinderkopbeschermingen niet echt nuttig, zo lang je maar valbeugels hebt.

Ik ben 1 keer omgekukeld , dwars stilstaand op een (blijkbaar) veel te steile oprit, mét z'n tweeën erop, en de valbeugel heeft de meubelen (lees : de cilinderkop) prima gered....de billen van Nana, daarentegen.... O-)
 
Laatst bewerkt:
Zou het dan de originele beugels moeten zijn of aftermarket, ik had ergens gelezen (vind het ff niet meer), dat of die van Touratech, wunderlich of Hornich of nog andere, ergens één van die zou bij sportievere bochtenwerk (neen ik steek niet mijn beentje uit, en ga soms nog harder dan sommige met die beentjes ;-) )in extreem geval de grond raken. Wat zeker is, is dat de originele enkel raken als je er zelf vanaf ligt :-).
 
Nee, bolski heeft een eigen mening en initiatief. Al ontkent hij dat ten stelligste :+

On topic: ik heb een tijdje een interphone gsm houder gehad. Was er niet tevreden over. Wiebelen en niet lekker te bedienen. Sloot zonder gsm er in ook niet goed af waardoor de rubber inlay op de snelweg wegwoei. Waar ik wel goede verhalen over hoor is de x grip. Maar dan moet je wel een waterdichte telefoon hebben.
 
Doe dat op elkaar fitten maar in een ander topic. Niet hier. Hier schermen we met open vizier en rubber zwaard.

Xavier, ik heb geen link maar als je de zoek functie gebruikt moet je vast een eind komen hier op het forum. Bijvoorbeeld in het android navigatie topic.
 
Het gebruik van een smartphone voor navigatie raad ik persoonlijk af. Een telefoon kan je onnodig afleiden, is slecht af te lezen en het uploaden van routes is een gedoe in vergelijking tot een Garmin. Op een uitgebreide Garmin kan je tegenwoordig ook van alles als dat dan toch een must is.

Voor de valbeugels ben ik tegenwoordig al snel te vinden bij Heed. Je kan ze alleen online bestellen, maar de service en kwaliteit zijn fantastisch. €120 voor een set, inclusief verzenden.

BMW_R_1200_GS_LC_2017_BASIC_B1.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan