Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Je hebt helemaal gelijk; ik heb het ernstige vermoeden dat nr 34 een grapje heeft uitgehaald ;)

Ja en nog wel de hint gegeven dat je voornamelijk plaatselijk bekend bent. Snelste coureur van Oostelijk Nijmegen. en van Westelijk Nijmegen ook
 
Haha :)
Maar deze coureur is hier zo bekend. Ik dacht, die moeten ze in de rest van NL ook kennen _O- _O- _O-
Ik ben het niet :N maar ooit eens voorzien mijn eerste motor een Honda CB400F jaren 1981 /1982 en toevallig heet ik Mario (poste sidecar)en niet uit Malden.

Hij lijkt wel op mij :+ dikke bos met haar *O* waar weinig meer van over is '(

Plaatje uit die tijd.
full
 
Ik ben het niet :N maar ooit eens voorzien mijn eerste motor een Honda CB400F jaren 1981 /1982 en toevallig heet ik Mario (poste sidecar)en niet uit Malden.

Hij lijkt wel op mij :+ dikke bos met haar *O* waar weinig meer van over is '(

Plaatje uit die tijd.[afbeelding]

Ik had in 1981 een CB 750 F2 met Rickman kuip en een Marshall 4 in 1 ...was helemaal geweldig toen des tijds :+
 
Ik had in 1981 een CB 750 F2 met Rickman kuip en een Marshall 4 in 1 ...was helemaal geweldig toen des tijds :+
Heb je er nog een plaatje van :?
Idd prachtige periode, mijn 400 schonk ik een Janton blerpijp de hele wijk wist dat zeer snel:+

Ik heb er mijn rijbewijs mee binnen gereden L-plaatje op kentekenplaat en heerlijk rijden zonder enig gezeur.In pakweg 3/4 maanden reed ik een paar duizend km en dat hoofdzakelijk in de stad.
Zaterdag's plaatje demonteren en voorzichtig richting M-Huis Safe tuffen en maar showen en showen *D

Ik denk er nog wel eens aan terug het is nu anders maar wij hebben de mooiste motortijd mee gemaakt ;)
 
Heb je er nog een plaatje van :?
Idd prachtige periode, mijn 400 schonk ik een Janton blerpijp de hele wijk wist dat zeer snel:+

Ik heb er mijn rijbewijs mee binnen gereden L-plaatje op kentekenplaat en heerlijk rijden zonder enig gezeur.In pakweg 3/4 maanden reed ik een paar duizend km en dat hoofdzakelijk in de stad.
Zaterdag's plaatje demonteren en voorzichtig richting M-Huis Safe tuffen en maar showen en showen *D

Ik denk er nog wel eens aan terug het is nu anders maar wij hebben de mooiste motortijd mee gemaakt ;)

Zelf had ik net zo'n Honda 750 als Gerrit, eveneens met kuip en een Diamond GP 4-in-1. Mooie tijd, misschien, er waren nog niet al die rotondes en drempels, maar de banden waren gevaarlijk slecht.
 
Heb je er nog een plaatje van :?
Idd prachtige periode, mijn 400 schonk ik een Janton blerpijp de hele wijk wist dat zeer snel:+

Ik heb er mijn rijbewijs mee binnen gereden L-plaatje op kentekenplaat en heerlijk rijden zonder enig gezeur.In pakweg 3/4 maanden reed ik een paar duizend km en dat hoofdzakelijk in de stad.
Zaterdag's plaatje demonteren en voorzichtig richting M-Huis Safe tuffen en maar showen en showen *D

Ik denk er nog wel eens aan terug het is nu anders maar wij hebben de mooiste motortijd mee gemaakt ;)

Heb er helaas geen plaatjes meer van ....heb in 1990 een zolderbrand gehad.
Ja blitsen bij safe was standaard iedere zaterdag ....hele tijd wheelies maken 😂😂
En politie had het nooit gezien ...dat was nog het mooiste van alles :}
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het niet :N maar ooit eens voorzien mijn eerste motor een Honda CB400F jaren 1981 /1982 en toevallig heet ik Mario (poste sidecar)en niet uit Malden.

Hij lijkt wel op mij :+ dikke bos met haar *O* waar weinig meer van over is '(

Plaatje uit die tijd.[afbeelding]
Mooi die oude foto, ik kwam vroeger, jaren 80 ook vaak bij Safe, dit was mijn CB400F, het eerste model dan wel.
full

Haar heb ik niet echt veel meer nu, maar maakt niet uit. ;)
 
Ik ben het niet :N maar ooit eens voorzien mijn eerste motor een Honda CB400F jaren 1981 /1982 en toevallig heet ik Mario (poste sidecar)en niet uit Malden.

Hij lijkt wel op mij :+ dikke bos met haar *O* waar weinig meer van over is '(

Plaatje uit die tijd.[afbeelding]

Haha Mario; die bos haar zit er nog, wel wat uitgedund ;) hier ook het beroemde L bordje met vleugelmoer; voor als we buiten de gemeentegrens gingen :t maar binnen de gemeente ( 4 kerkdorpen ) waren genoeg B wegen om lekker te sturen




full
 
Hier ook het welbekende vleugelmoertje..
Bij de gemeentegrens even stoppen, moertje los en het blauwe L-plaatje achter de kentekenplaat en door! :] *O*
 
Jeetem zeg wie zijn er niet op een Honda CB begonnen :?
Zeer gewilde kanjers uit de oude glorie :]

Ik had mijn oefenvergunning nog niet,theorie onvoldoende een soortement verhoring van een oldtimer brigadier :X wist ik veel waar al die borden voor zijn :Z maar wel stiekem een blokje gereden de eerste meters op een motorfiets geweldig voelde hij aan wat een power vergeleken met mijn Dappie zeker tegen de 40 pk beetje ruim zien :+
 
Was een Gp coureur, won een wedstrijd, kwam onder contract bij Honda, één seizoen top en daarna niks meer. Probeerde via het EK terug te klimmen op niveau. Daar is deze foto van
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan