Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eehhh: toerist. ;)
Het is hier een Duits topic ja.
full
 
Yes, we zijn weer op niveau _O-
Zo, nu even iemand naar Schiphol brengen in mijn geallieerden blik.
 
Doe dat op elkaar fitten maar in een ander topic. Niet hier. Hier schermen we met open vizier en rubber zwaard.

Xavier, ik heb geen link maar als je de zoek functie gebruikt moet je vast een eind komen hier op het forum. Bijvoorbeeld in het android navigatie topic.

Vitten.... O-) :+

Yes, we zijn weer op niveau _O-
Zo, nu even iemand naar Schiphol brengen in mijn geallieerden blik.

Oh. My. Gaaaaawd....... Toch niet:

Metro2.JPG


:o

:+
 
Ik ben lekker nog bijna een week vrij.
Net lekker hard gelopen dus ik ben die extra calorieen van beide kerstdagen weer kwijt..

Verder komt het hier met bakken uit de lucht vallen..bah geen weer voor een lekker ritje...
Voor kerst oa een boek van Paul van Hooff, " man in het zadel " gekregen. Die ga ik eens flink door worstelen
 
Traditiegetrouw bewaak ook ik het fort, ofschoon ik thans zieker ben van de antibiotica dan van de bronchitis, waarvoor ik ze moest innemen.... bwah...

Thuis staat nochtans de nieuwe Kerst-OLED TV te blinken... onwaarschijnlijk beeld... sjonge... een mens zou er zowaar een couch potato van worden... :Y
 
Weet er iemand deftige vario-zijkoffers voor 2018 R 1200 Gs Lc model?
Weet ook niet of koffers van 2016-2017 passen.
 
ik denk gewoon krankzinnig. hoewel ik 'm stiekem ook leuk vind. ahem de fiets niet detox :X
 
Laatst bewerkt:
Meer praktische zijn er niet op de markt.

Misschien zoekt hij er tweedehandse ? Moeilijk te vinden in goede staat.

Ik kon de topcase van mijn 2013 GS op mijn 2017 GS plaatsen... wellicht geldt dat ook voor de zijkoffers... ?

Vind deze ook MotoBags textiele koffers van Lone Rider ook wel erg praktisch,

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan