Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje... ik heb een 2001 gsx-r op het oog met een lelijke scheur in het achterspotbord. Het gedeelte waar het kenteken op zit en de knippers. Is dit gewoon te vervangen? Ik krijg het zo niet gevonden op google of marktplaats. Iemand?

Bedoel je die zwarte bak ? Zo ja.

Je kan die scheur dicht solderen maar je blijft het altijd wel zien.Is die motor ooit onderuit gegaan of zo normaliter scheuren deze SUBFRAME BATTERY TRAY niet zo gauw.

https://www.ebay.de/itm/2003-Suzuki...591374?hash=item3d397e6b4e:g:2~MAAOSwuMZZA2MF

Je kan ze idd vervangen wel zal je de gehele achterkont moeten demonteren.Accu moet eruit plus alle elektra moet je loshalen en weer terug klikken in de nieuwe accu bak.

Of bedoel je deze de gelakte kont ?

http://www.ebay.de/itm/Heckverkleid...026334?hash=item3af8f6ca1e:g:SCcAAOSwm3paHt9H
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je die zwarte bak ? Zo ja.

Je kan die scheur dicht solderen maar je blijft het altijd wel zien.Is die motor ooit onderuit gegaan of zo normaliter scheuren deze SUBFRAME BATTERY TRAY niet zo gauw.

https://www.ebay.de/itm/2003-Suzuki...591374?hash=item3d397e6b4e:g:2~MAAOSwuMZZA2MF

Je kan ze idd vervangen wel zal je de gehele achterkont moeten demonteren.Accu moet eruit plus alle elektra moet je loshalen en weer terug klikken in de nieuwe accu bak.

Of bedoel je deze de gelakte kont ?

http://www.ebay.de/itm/Heckverkleid...026334?hash=item3af8f6ca1e:g:SCcAAOSwm3paHt9H

Het is al gelijmd of iets dergelijks. Niet naar mijn zin. Het gaat dus om de taartschep waar het kenteken op zit.
 
Iemand nog belang bij "speciaal voor GSXR 750" gereedschap?
Even een PM dan aub!

- Dop voor achterwiel moer
- Adapter voor voorste as
- Speciale tool om moer op achterbrug los te halen


Binnenkort zal ik de schuur opruimen. heb nog been troep en goede onderdelen liggen van GSXR750/600 K7.

motor-tools.jpg
 
Iemand nog belang bij "speciaal voor GSXR 750" gereedschap?
Even een PM dan aub!

- Dop voor achterwiel moer
- Adapter voor voorste as
- Speciale tool om moer op achterbrug los te halen


Binnenkort zal ik de schuur opruimen. heb nog been troep en goede onderdelen liggen van GSXR750/600 K7.

[afbeelding]

Als die 4 tands dop op mijn brommer past... zeker interesse. De rest heb ik al.
 
Thanx Roy... ik snap 't nu... het is inderdaad compleet en niet los. Dus een compleet achterspatbord en niet los een kentekenplaathouder wat ik hoopte.
 
Laatst bewerkt:
Thanx Roy... ik snap 't nu... het is inderdaad compleet en niet los. Dus een compleet achterspatbord en niet los een kentekenplaathouder wat ik hoopte.

:)
Ah nee idd. Hele binnenwerk, andere optie is een undertail kopen. Dan zaag je het stuk waar je kentekenplaat op zit weg en maak je er een strakker geheel van.
 
Vraagje... ik heb een 2001 gsx-r op het oog met een lelijke scheur in het achterspotbord. Het gedeelte waar het kenteken op zit en de knippers. Is dit gewoon te vervangen? Ik krijg het zo niet gevonden op google of marktplaats. Iemand?
Dat deel is 1 geheel met het binnenwerk en is nieuw niet meer leverbaar,je zal dus bij
de motorsloperijen moeten vragen of op e-bay moeten zoeken.
Of zoals al werd gesuggereerd een undertail monteren.
Suzuki GSXR750 2001 (K1) USA (E03) REAR FENDER - buy original REAR FENDER spares online
Mocht je voor een undertail gaan zorg dan dat je een goede krijgt,ik heb er ooit ook 1
op mijn gsx-r gemonteerd en dat was een drama om die goed passend te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Dat deel is 1 geheel met het binnenwerk en is nieuw niet meer leverbaar,je zal dus bij
de motorsloperijen moeten vragen of op e-bay moeten zoeken.
Of zoals al werd gesuggereerd een undertail monteren.
Suzuki GSXR750 2001 (K1) USA (E03) REAR FENDER - buy original REAR FENDER spares online
Mocht je voor een undertail gaan zorg dan dat je een goede krijgt,ik heb er ooit ook 1
op mijn gsx-r gemonteerd en dat was een drama om die goed passend te krijgen.
Dat cmsnl dat deel niet kan leveren wil niet zeggen dat de Nimag/dealer dit ook niet kan leveren,zou het gewoon proberen bij een Suzuki dealer of anders bij onze vrienden in Ureterp.
 
Als alles goed gaat word dit een achterremklauw houder voor een k9? gsx-r 600/750.
Moet zo nu en dan even iets anders doen anders gaat het ergens anders op lijken of het woed veel later een cola blikje...
 
Ureterp.... kan even duren,carbid melkbussen beerenburg oud en nieuw...
Oke klaar met frezen,dit is het geworden,ik kan niet beter.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan