Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook maar een feestplaatje dan *O*
full
 
Vandaag de motor gewassen toch wel lastig zonder middenvlak.

Wie gebruikt er een voor en achterbok bij het wassen en ketting inspuiten.

Nu zie ik ook steunen voor in het midden van de motor.

Waar hebben jullie gedoe ervaring mee.
Foto’s zouden leuk zijn en waar gekocht.
 
Vandaag de motor gewassen toch wel lastig zonder middenvlak.

Wie gebruikt er een voor en achterbok bij het wassen en ketting inspuiten.

Nu zie ik ook steunen voor in het midden van de motor.

Waar hebben jullie gedoe ervaring mee.
Foto’s zouden leuk zijn en waar gekocht.
Wij gebruiken beide tot volle tevredenheid een voor en achterbok.
2u76lux.jpg

Ron.
 
Vandaag de motor gewassen toch wel lastig zonder middenvlak.

Wie gebruikt er een voor en achterbok bij het wassen en ketting inspuiten.

Nu zie ik ook steunen voor in het midden van de motor.

Waar hebben jullie gedoe ervaring mee.
Foto’s zouden leuk zijn en waar gekocht.

Ik gebruik de ABBA stand, met een schaarkrikje onder de uitlaatbochten beide wielen van de grond en stabiel genoeg om de voorpoten uit te bouwen.

De stand gekocht bij AFS motorparts, Super Blackbird op het forum.

Superbike Stand
 
Potverdomme Ron; mooie pittbox man :t

hoest met voetje ?
Thanks, wat je al niet van je garage kunt maken hè. :+
Kuitje is nog niet dicht maar het gaat de goede richting op, hoop er over een maand wel klaar mee te zijn....
 
Oh, nieuw vingerverf schilderij op de vloer aan 't maken.... :X
Picasso is er niks bij. :P
Zeg dat, met ontgrendelen ook voet naar achteren gegaan waardoor de hefboom tegen mijn oog sloeg , en gelijk dicht.
Gelukkig niet tegen mijn slaap , maar wel een zenuw kapot waardoor ik boven mijn wenkbrauw tot midden hoofd geen gevoel meer heb en gelukkig niks aan mijn oog.
full
 
die heeft je vies te pakken gehad
dus gouw opruimen dat ding
zullen we maar ruilen deze slaan niet tegen je kop
of je moet er onder gaan liggen
o ja ik wil nog wel een 75euries toe geven :Y
full
 
die heeft je vies te pakken gehad
dus gouw opruimen dat ding
zullen we maar ruilen deze slaan niet tegen je kop
of je moet er onder gaan liggen
o ja ik wil nog wel een 75euries toe geven :Y [afbeelding]
Nee, is veel te handig :Y op 1 foutje na wat ik zelf schuld was , normaal gaat mijn voet niet naar achteren _O-
Maar was idd een goede klap , gelukkig heb ik de motor nog recht kunnen houden, anders ...... :?
 
Nee, is veel te handig :Y op 1 foutje na wat ik zelf schuld was , normaal gaat mijn voet niet naar achteren _O-
Maar was idd een goede klap , gelukkig heb ik de motor nog recht kunnen houden, anders ...... :?

de volgende keer iets beter opletten
ja man het is een mooi ding
ik zal er nog eens over denken
om mijn bokjes maar eens op markplaats zetten
en ook maar z'n lift aan te schaffen
het is mooi spul :Y :Y
 
Zeg dat, met ontgrendelen ook voet naar achteren gegaan waardoor de hefboom tegen mijn oog sloeg , en gelijk dicht.
Gelukkig niet tegen mijn slaap , maar wel een zenuw kapot waardoor ik boven mijn wenkbrauw tot midden hoofd geen gevoel meer heb en gelukkig niks aan mijn oog.[afbeelding]
Nondeknetter, ik dacht dat je met vinger(s) ergens klem gezeten had maar dit is serieuze sh*t!!

Ik heb een jaar of 7 geleden mijn linkeroog voor een goeie beschadigd tijdens het verbouwen van onze keuken.
Echt jaren pijn en ellende aan gehad met als gevolg dat links nog maar 50% zie i.v.m. een litteken in mijn pupil.
Wees blij dat je zoiets bespaard is gebleven want da's best kl*te, zeker als je vrachtwagenchauffeur bent.... :X
 
Laatst bewerkt:
Hoi Nick,

Welkom hier.
Alleen de foto's zijn niet te zien, althans niet bij mij.

Proficiat met je Blade :t
 
Zeg dat, met ontgrendelen ook voet naar achteren gegaan waardoor de hefboom tegen mijn oog sloeg , en gelijk dicht.
Gelukkig niet tegen mijn slaap , maar wel een zenuw kapot waardoor ik boven mijn wenkbrauw tot midden hoofd geen gevoel meer heb en gelukkig niks aan mijn oog.[afbeelding]

Succes met herstel :o

Hier ff wat plaatjes van 2017 met paint bewerkt en gelukkig geen blessures aan overgehouden :+

theNelis2.jpg


Op naar 2018!!! *D
 
Mooi gemaakt Nelis! :t

Gisteren eindelijk voorlopig voor de laatste keer mijn huisarts bezocht, wond aan mijn kuit is eindelijk na ruim 10 weken dicht.

Om het jaar maar goed af te sluiten ben ik gisteren begonnen met een deel van onze garage leeg en schoon te maken.
Vanmorgen de vloer voorzien van een nieuwe coating laag, nu laten drogen en het achterste stuk vloer nog doen en dan hebben onze motoren weer een "stoere" kamer. ;)
2eyz3mx.jpg


Vanmiddag ook alvast een circuitdagje Assen geboekt, heb ik weer iets om naar uit te kijken....

Iedereen een goed 2018 en wellicht tot volgend jaar,

Ron.
 
Laatst bewerkt:
Mooi gemaakt Nelis! :t

Gisteren eindelijk voorlopig voor de laatste keer mijn huisarts bezocht, wond aan mijn kuit is eindelijk na ruim 10 weken dicht.

Om het jaar maar goed af te sluiten ben ik gisteren begonnen met een deel van onze garage leeg en schoon te maken.
Vanmorgen de vloer voorzien van een nieuwe coating laag, nu laten drogen en het achterste stuk vloer nog doen en dan hebben onze motoren weer een "stoere" kamer. ;)
[afbeelding]

Vanmiddag ook alvast een circuitdagje Assen geboekt, heb ik weer iets om naar uit te kijken....

Iedereen een goed 2018 en wellicht tot volgend jaar,

Ron.

Mooi om te lezen dat de wond nu eindelijk dicht is en wat een strak vloertje!!!

Tot volgend jaar allemaal :t :t :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan