Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn speed ingeruild op een nieuwe Z1000.

Toch miste de agressie van de eerdere Z1000 die ik heb gehad.

op de nieuwe Z komen nog diverse aanpassingen korte kentekenplaathouder, led knippers voor en achter. Michelin PP 2ct banden (vind ik een fijne band) en volledig akrapovic 4 in 2 systeem.
[afbeelding]


Op de valreep nog even mijn "oude" speed triple ingeruild voor een nieuwe r. Komen nog een paar modjes op en dan ergens in januari kan is ie klaar voor aflevering. Krijg er ook nog set arrow slip on dempers hoog bij maar die gaan er niet op ivm lowboy. Mocht er hier iemand zijn die interesse heeft in een set nieuwe arrows, doe maar een bod....[afbeelding]
De eindejaarsuitkeringen worden goed besteed :} *O* :}
 
Net voor einde van het boekjaar kun je goede deals maken zie ik wel :D

Gefeliciteerd met de nieuwe motoren heren *O*
 
Laatst bewerkt:
De Z1000 stond ook op mijn lijstje, naast de S1000R maar voor mij toch weer speed. De derde intussen en 4e triumph, ik ben blijkbaar toch wel een triumph mannetje :] Dank voor de felicitaties!
 
Op de valreep nog even mijn "oude" speed triple ingeruild voor een nieuwe r. Komen nog een paar modjes op en dan ergens in januari kan is ie klaar voor aflevering. Krijg er ook nog set arrow slip on dempers hoog bij maar die gaan er niet op ivm lowboy. Mocht er hier iemand zijn die interesse heeft in een set nieuwe arrows, doe maar een bod....[afbeelding]

Gefeliciteerd,geweldig mooie fiets.
 
De Z1000 stond ook op mijn lijstje, naast de S1000R maar voor mij toch weer speed. De derde intussen en 4e triumph, ik ben blijkbaar toch wel een triumph mannetje :] Dank voor de felicitaties!

We zaten met de lijst behoorlijk gelijk. alleen had ik de tuono v4 er nog bij.

maar durfde de italiaan toch niet aan met storingen.
 
Nog steeds warm... en met u?


Blijft mooi die nieuwe brommers. Gefeliciteerd en vele kms ermee.

:W :W
_O- ja dat zal wel. Hier natuurlijk veel minder warm.

Hahaha, hier gaat t wel. Miet weer eens flink bijkezen.


De vrouw een beetje te weinig aandacht gegeven de laatste tijd?...



Allemaal nieuwe motorfietsen, mooi hoor!
Hahaha, hier gaat t wel. Miet weer eens flink bijkezen.


De vrouw een beetje te weinig aandacht gegeven de laatste tijd?...



Allemaal nieuwe motorfietsen, mooi hoor!
_O- nee eerder te veel
 
We zaten met de lijst behoorlijk gelijk. alleen had ik de tuono v4 er nog bij.

maar durfde de italiaan toch niet aan met storingen.
Tuono is idd ook een heftig apparaat maar wegens veuls te duur niet op het lijstje.
Wel stiekem ff naar gekeken maar nooit mee gereden.o ja en iets met betrouwbaarheid....
Dan maar een liever een engelse honda. _O-

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan