Het Yamaha TweeTakt Topic

Hahahahaha en dan bij de 1e foto waar de kentekenplaat op staat zijn hand voor de 16 houden om vervolgens bij een andere foto de complete kentekenplaat zichtbaar te hebben.
 
Ja niet de meest slimme eigenaar _O-
Apparaat is ook veels te hoog geprijsd voor de staat waarin hij verkeerd.
Een geheel originele vragen ze dat bedrag ook voor,die kan je dan beter hebben.
De reden dat ik hem verkocht heb,is dat het een drama is om aan onderdelen te komen.
Het meeste is niet meer leverbaar,of met heel veel moeite aan te komen,je kan beter een gewone TZR of RD kopen daar zijn de onderdelen nog redelijk van te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is waar maar dit is in mijn ogen toch wel het mooiste TZR model.

Ben dat niet met je eens de John Kocinski versie vind ik mooier,
Yamaha%20TZR250R%2093.jpg
 
Verkocht ...was idd te duur maar nog wel een leuk bedrag voor gehad.

Als je maar tevreden ben,daar gaat het om. ;)
Het is met die oude 2 taktjes afwachten wat iemand er voor over heeft,ik persoonlijk heb nog geen cent verloren op de aan en verkoop van die oudjes.Zelfs een paar honderd euro op
gewonnen bij sommige.Die 250 was ook een hele nette,dan ben je ze vrij snel kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Het word tijd dat Bolski van zijn troon gestoten word dus heb voor de strengste maar meest gerechtvaardigd gestemd B| :Y ,dus Dep je heb mijn stem ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuke 3MA te koop, de vraagprijs is 5300 Euro.
https://link.marktplaats.nl/m1238974388
Een net ding zo te zien en origineel wat je niet vaak meer ziet bij deze motoren,wel een vreemd verhaal over die Spanjaard en dat hij al geexporteerd zou zijn wat volgens mij
onmogelijk is zonder met de nieuwe eigenaar naar de RDW te gaan,ik heb ooit een motor verkocht aan een buitenlander en toen moesten we naar de RDW om formulieren in te vullen en het kenteken plus kentekenplaat in te leveren,maar misschien zijn die regels inmiddels veranderd,maar zou het wel goed controleren voordat men deze koopt.
Net even op de rdw site gekeken en hij staat inderdaad als geëxporteerd geregistreerd,
vraag mij nu af hoe dat juridisch zit in verband met die Spanjaard die al heeft aanbetaald,dus toch oppassen en alles goed controleren bij interesse.
 
Laatst bewerkt:
En de enigste productie 2 takt met omgekeerde cilinders,wat hen uniek maakt.
Ze zijn van uit de fabriek wel begrenst op vermogen,maar dat is er wel uit te halen.
 
Laatst bewerkt:
Mooie ploaties Bas,het was altijd leuk om GM in actie te zien in zijn top jaren.
Garry the king of drift *O* :} :] :Y ,
En op een Duc,
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan