MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het wel ja maar je weet maar nooit. Kan ook zijn dat hij excuses krijgt omdat zijn spiegel is gesloopt :X
 
lol, schadevergoeding ja.
En ik dacht te zien dat die spiegel heel niet stuk was :/
 
Wonderbaarlijk dat je je als automobilist zo gedraagt. "Wie aandacht wil, kan aandacht krijgen" heeft een agent mij ooit verteld. Deze gast mag wel een beetje na-liefde krijgen van de petten brigade wat mij betreft :Y
 
:^

Vooral dat kleven :/ Artikel 5 ofzo vanwege in gevaar brengen overig verkeer zou ook leuk zijn in combinatie met een EMG.
 
Je hebt schijtweer en je hebt iets dat schijtweer overtreft. :/


Goedemorgen btw, doe mij ook nog maar een bakkie.
 
Nou, ik hoop dat het morgenavond met bakken uit de lucht komt.
Iets met een hond die nu al z'n pies nu ophoudt tot ie blauw ziet omdat hij niet naar buiten durft -O-
Het gaat hier los alsof het al Oud&Nieuw is :(


Desondanks wens ik iedereen een leuke en gezellige jaarwisseling toe ;)
 
Wat balen dat wolf al zo gespannen is,
Hier in de wijk valt het gelukkig nog erg mee (al zal het met o&n wel wat meer worden als ik de verhalen mag geloven)

Mimi heeft er tot nu toe weinig last van, af en toe schrikmomentje maar over het algemeen zit ze vanaf de bank mee te kijken

Wij gaan naar het centrum en dat is een vuurwerkvrij gebied
 
Wat fijn dat ze zo relaxt is ;)

Onze oude honden waren totaal niet bang, die stonden zelfs buiten om 12 uur.
Liepen ook 's avonds nog gewoon los buiten, geen probleem.

Maar Wolf is echt vreselijk bang. 't Is ook eigenlijk een schaap in wolfskleren :')
Laika daarentegen geeft geen krimp. Die loopt net zo vrolijk buiten als iedere andere dag.
Misschien blijft dat zo en kan ze Wolf wat relaxter krijgen (maar ik ben bang dat dat wishful thinking is)
 
Hier valt het gelukkig mee in de wijk dus de katten houden zich hier nog rustig. Zal morgen wel anders zijn :/
 
Avond :W

Toos, Nog gefeliciteerd Namens ons. *O*


Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal. Dat er maar veel ge :] mag worden :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan