Keuze troubles; verkopen of houden?

Even terug naar de basis.
De formule die gebruikt wordt om te bereken hoeveel motoren men nodig heeft is N+1.
N = de hoeveelheid motoren die je op dit moment bezit.

Als we de N invullen met 3 komen we op een antwoord uit van 4.

We kunnen dus concluderen dat er een motorfiets bijgekocht moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Even terug naar de basis.
De formule die gebruikt wordt om te bereken hoeveel motoren men nodig heeft is N+1.
N = de hoeveelheid motoren die je op dit moment bezit.

Als we de N invullen met 3 komen we op een antwoord uit van 4.

We kunnen dus concluderen dat er een motorfiets bijgekocht moet worden.

:P
 

Rood met witte accenten.

Voorzien van RVS sportuitlaat (origineel zit er ook bij), nog wat reserveonderdelen komen er ook bij. Banden zijn zo goed als nieuw. Ketting nog geen 1500 km geleden gedaan. En in mei zijn de voorvorkkeringen gedaan.

Ziet er netjes uit, alleen in de tank zijn wat sporen van een tanktas te zien helaas.
 
Laatst bewerkt:
Kleine update... Het loopt toch weer anders.

Mijn moeder zal gaan emigreren binnen een jaar of anderhalf en heeft aangegeven haar net geen 3 jaar oude ER6f weg te doen, of ik daar geen interesse in heb..... Ze wilt er alleen in april nog een keer mee toeren, en af en toe in het weekend een dagje rijden.

Gezien de leeftijd en opties (ABS, kofferset, tanktas, TomTom) zou ik gek zijn dat niet te doen lijkt mij.

Dan zouden de ZX10 en GSXF alletwee weg kunnen, en de SRAD blijven voor spelen op het circuit of korte dagtrips.
 
Rood met witte accenten.

Voorzien van RVS sportuitlaat (origineel zit er ook bij), nog wat reserveonderdelen komen er ook bij. Banden zijn zo goed als nieuw. Ketting nog geen 1500 km geleden gedaan. En in mei zijn de voorvorkkeringen gedaan.

Ziet er netjes uit, alleen in de tank zijn wat sporen van een tanktas te zien helaas.

Voor mij de verkeerde kleur ,zwart-grijs was voor mij interssant geweest,succes met je keus,je houdt zo iig het goeie merk ;)
 
Ik rij nu ongeveer 50 jaar motor. Als ik wist wat ik nu weet had ik nooit mijn eerste motor verkocht ( ingeruild)
 
Voor mij de verkeerde kleur ,zwart-grijs was voor mij interssant geweest,succes met je keus,je houdt zo iig het goeie merk ;)
Dat vind ik persoonlijk juist de minste kleur... De mooiste is de blauwe, en die had ik hiervoor ook. Maar ja, een onoplettende automobilist vond hem niet mooi genoeg..... '(
 
Kleine update... Het loopt toch weer anders.

Mijn moeder zal gaan emigreren binnen een jaar of anderhalf en heeft aangegeven haar net geen 3 jaar oude ER6f weg te doen, of ik daar geen interesse in heb..... Ze wilt er alleen in april nog een keer mee toeren, en af en toe in het weekend een dagje rijden.

Gezien de leeftijd en opties (ABS, kofferset, tanktas, TomTom) zou ik gek zijn dat niet te doen lijkt mij.

Dan zouden de ZX10 en GSXF alletwee weg kunnen, en de SRAD blijven voor spelen op het circuit of korte dagtrips.
Goede keus
 
Terug
Bovenaan Onderaan