Jerryt's eigenbouw deel 9

Ja hier ook alles lekker!

Zou je wat foto's willen posten? Ik heb geen facebook Ben ook met een cx bezig en wil dit ook met die brug doen. Watvoor veer zit eronder?

Heb niet zoveel pics meer van de cx,is een project klaar dan ruim ik ze op,staat nog eentje op de vorige pagina.
Schokker kwam van een aprilia.
Heb je nog vragen dan even pmtje.
 
Zou je wat foto's willen posten? Ik heb geen facebook Ben ook met een cx bezig en wil dit ook met die brug doen. Watvoor veer zit eronder?
Ik wist niet dat er nog meercellige organismes waren zonder Facebook :+
Ik ben de eigenaar van de cx, ik kan je wel een paar foto toesturen. Ik denk dat ik dit weekend weer bij de motor ben, dan zal ik een paar detailfotos maken. De veer is van een Aprilia rsv mile uit 2000 geloof ik, van sachs.
 
Geen feestboek???????😂😂😂😂

Hahaha echt he.....
Ik moet ook eerlijk zeggen dat toen ik las dat jij ook op facebook zit ik toch weer na ging denken om
Mn account weer te activeren !

Tnx pindakaas !!

Heeey Roel !!! Ik ben verhuist , paar kinderen erbij, en een intense mancave gemetsteld !!!
Epoxy floor erin brug en naaimachine erin ;)
En jaaaa, paar weken geleden een triumph speed triple 1050 2008 gekocht met kleine schade, ik dacht eerst orgineel maken... maar nee toch maar lekker verbouwen !!

Sorry voor topicvervuiling Gerard ;( .......

Terug online!
Gr Stefan
 
Staan zeker leuke dingen op en het eigenbouw wereldje leeft daar zeker meer dan hier momenteel, is jammer maar het is niet anders.Plaats regelmatig wat op de faceboekpagina van cafeacers Nederland /Belgie.(absoluut niet alleen caferacers!)Pipeburn komt ook heel mooi spul voorbij.
Mooi dat je weer met de motoren bezig bent Stefan!Dat andere spul is ook allemaal prachtig maar zonder de motorhobby zou ik zeker niet kunnen!
Gr.Gerard :W
 
Genoeg projecten maar dat gekut met die pics verkleinen heb ik geen zin meer in😣
Faceboek zitten we nu wat meer op,rechtstreeks van de iphone er op👍
 
Plaats regelmatig wat op caferacers nederland/belgie,daar gebeurt nog wel eens wat.😁
 
Goedemorgen
Toch nog een een pic waar ik nu mee bezig ben en van een tr1 uitlaatsysteem die ik laatsten heb gemaakt.
full
 
Ik vind het ook wel een schoonheid hoor,

En als dit de oplossing is voor gelijke bochtlengte dan vind ik het een hele fraaie. :}

De demper waar de bochten in uit komen, heb je deze ook zelf gemaakt en hoe ziet dat er aan de andere kant uit? En hoe is deze demontabel?

Sorry als ik je stalk met vervelende vragen (zeker als je weer foto's moet verkleinen) maar ben nieuwsgierig.

De foto erboven herken ik niet? Wat is dat voor fiets?

Ik vind het een mooie basis, old school luchtgekoeld blok, carbs, Jerryt brug met hyperpro vering, dikke USD. Maar het blok geeft mij geen herkenning.

Fijn dat je weer op MF post

Groet,

Alex (Luna)
 
Ik vind het ook wel een schoonheid hoor,

En als dit de oplossing is voor gelijke bochtlengte dan vind ik het een hele fraaie. :}

De demper waar de bochten in uit komen, heb je deze ook zelf gemaakt en hoe ziet dat er aan de andere kant uit? En hoe is deze demontabel?

Sorry als ik je stalk met vervelende vragen (zeker als je weer foto's moet verkleinen) maar ben nieuwsgierig.

De foto erboven herken ik niet? Wat is dat voor fiets?

Ik vind het een mooie basis, old school luchtgekoeld blok, carbs, Jerryt brug met hyperpro vering, dikke USD. Maar het blok geeft mij geen herkenning.

Fijn dat je weer op MF post

Groet,

Alex (Luna)

Dank alex
Alles eigenbouw uiteraard, demper ook, loopt een perfopijp door met dempingswol omheen.
Hij is bij de achterste cilinder net voor de cilinder demontabel met koppelstuk en veertje.
Was best wel en klusje om deze te maken.
Wat de andere betreft dat is oorspronkelijk een Suzuki GR650 fiets,ontiegelij lelijke dingen maar heeft een mooi kort en clean blokje met een mooi kort hoofdframe en wielen en vork komen van een z1000 en de rest had je al geraden. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan