Ongewenste doorverwijzing

Lijkt me malware.
Nope. Komt alleen zo nu en dan voor op MF, verder nergens. Tijdje geleden al eens een scanner op m'n vorige telefoon geinstalleerd omdat ik daar ook even bang voor was. Deze telefoon heb ik nog niet eens een week dus knap (niet onmogelijk, ik weet het) als daarop nu al malware zou staan.
 
Lijkt me malware.
Bedoel je dat het krijgen van de melding komt door malware op de telefoon of dat wat ie wil downloaden malware is? Dat eerste denk ik niet, dat laatste denk ik wel.
Ik heb ook malwarebytes op mn telefoin draaien en die is clean.
 
Laatst bewerkt:
Geen last van doorverwijzing maar wel van advertenties onderaan de pagina die over de knoppen heen komt, dus je kan onderin nergens meer op klikken (volgende pagina, forum kiezen). Vandaag van dela uitvaarten. Zowel op een oude samsung s4 als een nieuwe s6, via Chrome.
 
Geen last van doorverwijzing maar wel van advertenties onderaan de pagina die over de knoppen heen komt, dus je kan onderin nergens meer op klikken (volgende pagina, forum kiezen). Vandaag van dela uitvaarten. Zowel op een oude samsung s4 als een nieuwe s6, via Chrome.

:^ hier een galaxy s7 en ook via Chrome

Edit: nu ook last van de doorverwijzing naar de zogenaamde gratis iPhone in ruil voor betatesten iphone 8S. Zat het nachttopic te lezen. B|
 
Laatst bewerkt:
Op mijn telefoon heb ik dit nu ook, alleen niet op MF.
Vooral als ik niet via mijn browser, maar via de Google ap websites benader.
 
heb er idd ook al een tijdje last van, alleen op de telefoon.

soms kan je niet eens op reageren drukken omdat er een advertentie overheen staat, dan moet je mf afsluiten en opnieuw openen.

dat van die tel winnen heb ik idd al div keren gehad je kan er niet omheen (ze hebben nooit iets opgestuurd ;( :+)

is wel behoorlijk hindelijk idd.
 
Hmmm, ik heb geen zaklamp app maar ga in ieder geval maar wat apps verwijderen om te proberen.
 
Hier ook. Ik zit nooit in de trein dus heb geen behoefte aan 'tig vage apps. Een zaklamp-app, serieus? Die zit standaard op alle telefoons. :X

Ook hier, probleem komt echt alleen zo nu en dan voor bij het openen van MF. Nergens anders. Meestal niet meer dan eens per maand ofzo, maar de laatste tijd wel weer meerdere malen per week.
 
Laatst bewerkt:
En nu hoor ik ook bij die club.

Verder nooit, maar nu naar dezelfde site als hier eerder gemeld.

En ik wil helemaal geen iPhone winnen.

Via chrome. In Android, geen andere websites open staan, geen bonafide apps etc.

Ook exact dezelfde site..
 
Laatst bewerkt:
Erf vreemd dat dit alleen voor lijkt te komen op Android telefoons.

Ik heb zelf een iPhone dus kan dat niet testen. Zal eens kijken of ik op mijn werk een oude Android kan lenen.

Dit wordt intern al besproken, is dus in onderzoek.

Edit: willen jullie eens Airpush installeren om te kijken of je adware op je telefoon hebt?
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
715
Terug
Bovenaan Onderaan