Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey folks!

Twee weken geleden was het zover! Mijn eerste GS Adventure opgehaald!
Wat een machine... ongelofelijk hoe fijn dit rijdt. De luxe van ESA, cruisecontrol en andere poespas ben ik nog aan het gewennen. Ben al enorm blij met een brandstofmeter en versnelling indicator. De quick-shifter is gewoon top - beste aanvulling op de motor. En de Garmin... kuch... Navigator 6 doet het prima!

IMG_2158.jpg


Bij deze een extra lezend/schrijvend topic lid. Ik zal in het voorjaar een beter pic laten maken.

Gr. Borre
 
Welkom Borre.

Gefeliciteerd met je aanwinst.

Ga je er nu ook meteen mee rijden of is-ie voorlopig alleen maar om naar te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Conratz Borre, dat is een dikke fiets. :t



Was dit subtiel genoeg waar het ging om zwaar en log?


Geniet van je nieuwe tweewielert en hopelijk kunnen we hem nog eens aanschouwen tijdens een MF ritje.
 
Hey folks!

Twee weken geleden was het zover! Mijn eerste GS Adventure opgehaald!
Wat een machine... ongelofelijk hoe fijn dit rijdt. De luxe van ESA, cruisecontrol en andere poespas ben ik nog aan het gewennen. Ben al enorm blij met een brandstofmeter en versnelling indicator. De quick-shifter is gewoon top - beste aanvulling op de motor. En de Garmin... kuch... Navigator 6 doet het prima!

[afbeelding]

Bij deze een extra lezend/schrijvend topic lid. Ik zal in het voorjaar een beter pic laten maken.

Gr. Borre




mooi ding , veel plezierige km's toegewenst :]
 
Het voorjaars etentje !!!!!!

Net als voorgaande jaren zou het wellicht leuk zijn weer met de liefhebbers ergens te gaan eten om de start van het nieuwe motorseizoen te vieren.

Voorstel om op zaterdag 3 maart weer bij elkaar te komen in het gezellige restaurant van vd Valk in Harderwijk.

Maar eerst maar eens inventariseren wie dan mee wil happen.


1. Dirk en Shirley
2
3
4
5
6
7
8
9
 
Het voorjaars etentje !!!!!!

Net als voorgaande jaren zou het wellicht leuk zijn weer met de liefhebbers ergens te gaan eten om de start van het nieuwe motorseizoen te vieren.

Voorstel om op zaterdag 3 maart weer bij elkaar te komen in het gezellige restaurant van vd Valk in Harderwijk.

Maar eerst maar eens inventariseren wie dan mee wil happen.

Lijkt me gezellig.

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3
4
5
6
7
8
9
 
Count us in. :P

Eten v/d Valk Harderwijk 3 maart

*O* *O* *O*

1. Dirk en Shirley
2. Erwin
3. Petra & Rob
4. Chris en Anita
5
6
7
8
9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan