Trudy renovatie (VS750)

Ziet er weer goed uit Aze! Kan ik je hulp niet inroepen voor mijn project? Haha

Btw, ik heb ze ook aan beide kanten
 
Ziet er weer goed uit Aze! Kan ik je hulp niet inroepen voor mijn project? Haha
Nou weet niet of je daar vrolijk van wordt gezien dit project al sinds 2011 loopt.. :+

Btw, ik heb ze ook aan beide kanten
Idem dus en ga, zoals gezegd, toch maar voor de HD's ook omdat die het mooiste geluid geven. Een beetje lief maar daar gaan we in de toekomst nog wel even mee aan de slag. Eerst de motor maar eens optimaal afstellen.


.
 
Laatst bewerkt:
Dat maakt toch niet uit? Als je er in één keer een bak geld tegenaan smijt en het is morgen helemaal af, dan is het ook niet leuk. De mijne gaat pas weg als ik geld heb voor een Dyna, dus dat gaat nog jaren duren. Tot die tijd blijf ik er lekker aan sleutelen.

Uitlaten en beide zijde begint langzaam uit te sterven met al die mensen met "doe maar een sidemountje". Ik vind aan beide kant juist wel wat hebben.

Maar goed, mocht je verstand hebben van bedrading, dan zou ik graag je hulp kunnen gebruiken.
 
Ik heb wel verstand van bedrading maar ben zekers geen expert. Maar goed als je vragen hebt kun je ze hier altijd plaatsen. Zijn hier overigens genoeg volgers die wel die expertise hebben.
 
Ik heb wel verstand van bedrading maar ben zekers geen expert. Maar goed als je vragen hebt kun je ze hier altijd plaatsen. Zijn hier overigens genoeg volgers die wel die expertise hebben.

Ik heb hier in meerdere topics om hulp gevraagd, maar niemand is bereid. Eigenlijk moet ik t voor volgende week vrijdag gefixt hebben
 
Ok je wilt dat iemand je fysiek helpt.. maar wat is nu precies het probleem met je bike?
 
Laatst bewerkt:
Ok je wilt dat iemand je fysiek helpt.. maar wat is nu precies het probleem met je bike?
Ik heb sluiting gehad en bij het demonteren van de achterkant kwam ik foutieve bedrading tegen, vooral versleten.
Ik heb aan alle uiteinde de boel afgeknipt, maar nou weet ik niet meer wat, wat is. En of de bedrading die er nog op zit, verder goed is. Nu alles open ligt is juist de kans om het even na te kijken, alleen heb ik er zelf geen verstand van.

Vandaag komen de nieuwe schokbrekers binnen en vrijdag gaat het nieuwe spatbord er op, dus dan moet de bedrading ook kloppen
 
Laatst bewerkt:
Heb even een reactie geplaatst in je eigen topic, misschien dat je even wat foto's kunt plaatsen zodat ik ik/we je op afstand kunnen helpen.

Vanavond de uitlaten en dempers definitief gemonteerd. Op de 2e foto is duidelijk te zien hoe laag de dempers hangen. Tevens dicht tegen de zijkant geplaatst zodat ik straks ook nog een beetje de bochten doorkom. ;)

1k0.jpg


1k0.jpg



.
 
Op de valreep van het oude jaar nog ff een berichtje vanuit het hoge noorden.

Nu het isoleren van het motorhok eindelijk voltooid is kan het kacheltje aan....

1k0.jpg



Kan ik weer verder met dit project, alvast een synchronisatie setje geleend gezien die van mij elders vertoeft en niet helemaal koosjer meer is...

1k0.jpg



Het zadel staat hem goed al is de draadboom nog steeds spaghetti....

1k0.jpg



Maar voor eerst vanaf hier voor morgenavond a....

happy-new-year.jpg


Foreign-Earned-Income-Exclusion-for-2018.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan