Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren' :P
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden. :)

20171230_test.jpg



D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...
 
Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren' :P
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden. :)

[afbeelding]


D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...

BT016 is op droog een prima band maar nat zijn ze inderdaad wat minder als bijvoorbeeld de Michelin Pilot Power. Bespaar je een tientje per band tenzij je graag interessant wil doen in de kroeg, 2CT is niet nodig.
Ik rij op de openbare weg op bijna al mijn motoren op de PiPo, echt genoeg grip ook op nat wheelies ipv wheelspin.
 
Laatst bewerkt:
Stond wel een aardige tussen hoor, kon ook wel een mooie deal maken kwa inruil voor mijn huidige fiets.
Welke garanties gaf men je dan aan het race-blok ?
Beetje racer hoort er ook afgetrapt uit te zien :Y .
Voor 10.000 wil ik een nette zien :P
Jij stiekem een RSV4 wezen passen bij Niwa Willem?

Die hadden ze niet eens staan :r Was ook wezen kijken naar het GSXr-R 1000 2017 model en naar die afgetrapte GSXr1000 2015 racer.
 
Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren' :P
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden. :)

[afbeelding]


D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...
Mooi ding *O* . Of je hier wijzer wordt |(. 2 keer een motor met Bridgestone banden gehuurd, vond ik echt niks. M7rr en Rosso3 zijn de beste sportbandjes.
 
~
Welke garanties gaf men je dan aan het race-blok ?Voor 10.000 wil ik een nette zien :PDie hadden ze niet eens staan :r Was ook wezen kijken naar het GSXr-R 1000 2017 model en naar die afgetrapte GSXr1000 2015 racer.[/quote
Garanties niet over gehad, was gewoon een beetje vrijblijvend aan het rondkijken. Vond die witte 2017 1000 Gixxer wel appart om te zien. Kwa zithouding zijn die 2017 Gixxer en een BMW toch wel de beste fietsen voor je denk ik Willem. Ook die 1000cc bikers worden steeds kleiner.
 
Garanties niet over gehad, was gewoon een beetje vrijblijvend aan het rondkijken. Vond die witte 2017 1000 Gixxer wel appart om te zien. Kwa zithouding zijn die 2017 Gixxer en een BMW toch wel de beste fietsen voor je denk ik Willem. Ook die 1000cc bikers worden steeds kleiner.

Het ergste is dat ik qua grootte motorfiets net zo goed op mijn K4 kan blijven rijden.Alle nieuwe 1000 cc modellen die zijn idd net zo groot.

Als viel de zitpositie op de 2017 mij ook niet echt tegen.Ik ga de komende zomer alle opties eens goed bekijken.Eerst lekker gaan rijden met de K4 en wat progressie ermee maken is mijn goal.
 
Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren' :P
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden. :)

[afbeelding]


D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...


Proficiat nice bike :} op de kleur na dan :+ Ik zou idd Michelin nemen en of liever nog de Dunlop sport.
 
Het ergste is dat ik qua grootte motorfiets net zo goed op mijn K4 kan blijven rijden.Alle nieuwe 1000 cc modellen die zijn idd net zo groot.

Als viel de zitpositie op de 2017 mij ook niet echt tegen.Ik ga de komende zomer alle opties eens goed bekijken.Eerst lekker gaan rijden met de K4 en wat progressie ermee maken is mijn goal.
Eerst maar eens 6 dagen Almeria Willem :] . Ga je zeker vooruitgang boeken. Is een erg makkelijk circuit om te leren, weinig blinde bochten en weinig schakelen. Lang recht stuk om uit te rusten. Alleen aanremmen voor de een na laatste chicane is moeilijk en eng vond ik. Alvast veel plezier gewenst :t
 
BT016 is op droog een prima band maar nat zijn ze inderdaad wat minder als bijvoorbeeld de Michelin Pilot Power. Bespaar je een tientje per band tenzij je graag interessant wil doen in de kroeg, 2CT is niet nodig.
Ik rij op de openbare weg op bijna al mijn motoren op de PiPo, echt genoeg grip ook op nat wheelies ipv wheelspin.
BT016 is dan ook echt een serieus verouderde band. :) Nieuwe serie is S021 bv tegenwoordig, en da's écht serieus goed. Ik rijd zelf dan vanwege de kilometers op een T serie en vanaf de T30 EVO is dat nat ook echt serieus een hele goede band. Komt nu de 31 aan en ik ben echt benieuwd!


En idd Willem, erg jammer de motoren zo klein worden. :/ Heb je niks aan...
 
BT016 is dan ook echt een serieus verouderde band. :) Nieuwe serie is S021 bv tegenwoordig, en da's écht serieus goed. Ik rijd zelf dan vanwege de kilometers op een T serie en vanaf de T30 EVO is dat nat ook echt serieus een hele goede band. Komt nu de 31 aan en ik ben echt benieuwd!


En idd Willem, erg jammer de motoren zo klein worden. :/ Heb je niks aan...

Geen idee, weet dat de Gixxer 750 k4 af fabriek op bt014 kwam.
Reed prima alleen power wheelie in de regen was standaard driften in de regen :P
 
BT016 is op droog een prima band maar nat zijn ze inderdaad wat minder als bijvoorbeeld de Michelin Pilot Power. Bespaar je een tientje per band tenzij je graag interessant wil doen in de kroeg, 2CT is niet nodig.
Ik rij op de openbare weg op bijna al mijn motoren op de PiPo, echt genoeg grip ook op nat wheelies ipv wheelspin.
:^
 
Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren' :P
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden. :)

[afbeelding]


D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...
Gefeliciteerd, ziet er netjes uit!
Veel plezier ermee in 2018 :W
 
Kin my neat skille...
Pas mooi op die dingen,staat een dikke appie bij MP Leek,zo,n APRC ding in wit/rood/groen,met een prijs waar ik wat verdrietig van word maar wie weet zo met een
heb in iedergeval een lot dus dat geld ben ik al kwijt,gelukkig nieuwjaar dan maar alvast...


En Marten had je nog de hoofdprijs ;) kan dat Appie APRC ding in wit/rood/groen al richting de slaapkamer })

Beste wensen kerel. :W
 
Eerst maar eens 6 dagen Almeria Willem :] . Ga je zeker vooruitgang boeken. Is een erg makkelijk circuit om te leren, weinig blinde bochten en weinig schakelen. Lang recht stuk om uit te rusten. Alleen aanremmen voor de een na laatste chicane is moeilijk en eng vond ik. Alvast veel plezier gewenst :t


Eerst idd maar eens 6 dagen Almeria zien te overleven 8-)

Voor de een na laatste chicane,die ene waar je rechts en links gaat net voor de start en finish.Bedoel je die ? Zelf zou ik niet zo gauw naar Almeria gegaan zijn.Hou eigenlijk wel van schakelen en blinde bochten temeer omdat je die hier op Assen niet hebt.Portimao had dat bijna wel in elke bocht en dat hele lange rechte stuk :9~ Ik zag ook dat je Almeria best veel kon rijden in de derde versnelling.

@ Johan, we zullen in de toekomst van 2 motoren er eentje moeten laten lassen zodat we er nog oppassen :+
 
Laatst bewerkt:
Haha ja idd Willem. :+

En zo een Appie blijft ook vet natuurlijk!


Beste wensen ook allemaal, op een mooi motorjaar!
 
Haha ja idd Willem. :+

En zo een Appie blijft ook vet natuurlijk!

De mooiste motor ooit gemaakt ...... vind ik dan . Er zijn nog wel een paar redenen waarom ik denk dat een appie een goede keuze is? Je kan er altijd een Tuono stuur en kuipje erop zetten en dat heb ik weer een nakend.Een hele snelle wel te verstaan mocht ik ooit stoppen met circuitrijden 8-) })
 
Passen Arrow voorbochten van een 2008 gsxr 600 ook op een gsxr 600 2006?
Heb schik van arrow voorbochten en dan pas laten maken naar mijn akrapovic shorty slip on.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan