Voorstellen!

JustJessy

MF'er
17 okt 2017
89
4
Limburg
Hallo allemaal!

Ik ben Jessica, 26 jaar.
Ben sinds eind september bezig met mijn A rijbewijs.
Altijd al willen halen. De interesse hiervoor heb ik ook wel een beetje van huis uit meegekregen, maar ik had nog nooit zelf gereden.

Theorie examen heb ik al gehaald, dat was gelukkig een eitje voor mij. Volgende week AVB examen, daar ben ik helaas nog niet zo zelfverzekerd over. De maand erna nog AVD. Dus hopen dat ik snel slaag! (Hoewel ik ook wel geniet van het lessen hoor :] ) en dan lekker op zoek naar mijn eerste motor! *D
Kan niet wachten!!
 
:W Jessica
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Ik zie nu pas dat er reacties zijn! :$ dus sorry voor mijn late antwoord!

Zet m op met je examens! Wat voor moor wil je gaan rijden?

Ben geslaagd! *D *D
Maar er is nog een grote lege plaats in de garage...
Ik weet nog niet wat ik wil (vrouw hé, dan krijg je dat :+ )
Ik vind racers het mooist, maar twijfel erg of ik daar wel mee overweg kan. Lijkt voor geen meter te zitten, maar misschien is dat een kwestie van wennen? Ik weet het niet!

Heb een nieuw topic gemaakt met de vraag hoe jullie je eerste motor hebben gevonden, en als iemand nog tips heeft, graag!

Geslaagd!! En nu? De eerste motor.
 
Gefeliciteerd.

Mijn glazen bol voorspeld een overvloed aan reacties.
Dit alleen al vanwege het feit dat je vrouw bent, jesscia heet en slechts 26 jaar jong bent. :+
 
Gefeliciteerd.

Mijn glazen bol voorspeld een overvloed aan reacties.
Dit alleen al vanwege het feit dat je vrouw bent, jesscia heet en slechts 26 jaar jong bent. :+


Haha nou ik voel me gevleid hoor, maar vrouwen in de motorwereld zijn toch steeds minder zeldzaam? Zijn de mannen daar nog niet aan gewend dan? :9
Ik ben in ieder geval buiten 26 jaar, vrouw en Jessica, ook moeder, en vrouw van dus veel valt er niet te scoren haha O-)
 
Haha nou ik voel me gevleid hoor, maar vrouwen in de motorwereld zijn toch steeds minder zeldzaam? Zijn de mannen daar nog niet aan gewend dan? :9
Ik ben in ieder geval buiten 26 jaar, vrouw en Jessica, ook moeder, en vrouw van dus veel valt er niet te scoren haha O-)

In dat geval;

popping_a_bubble.jpg



:+
 
Laatst bewerkt:
Voor velen vast wel ja. Voor mij niet iig ;)
@Bassie; wel op letten héh. Ze heeft d’r A al gehaald ;)
 
Als je normaal rijdt uiteraard, niet als een hooligan/kamikaze, zeg maar verantwoord! :+


Haha ik denk dat dat wel goed komt :Y
Als ik al mijn grenzen zou willen testen, doe ik dat wel in de nacht op de duitse autobahn of op circuit, zo heb ik mijzelf voorgenomen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan