Vespa GTS300 Super Verde Metallic van DutchWesp

Dankje 😁👍🏽

Nee zadel is zelfde gebleven. Heb alleen de witte bies eruit laten halen ook.
Eigenlijk dus alleen het middenstuk vervangen voor suede

Gr. JimSon
 
Ben weer bezig geweest aan me GTS... Nu een Angel Eye ingebouwd die volledig LED is.
Veel kijkplezier :Y


Heb nog maar 3 abonnees nodig om live te kunnen gaan, zouden jullie je eigen willen abonneren om mijn kanaal DutchWesp op YouTube bedankt alvast! :}

#DutchWesp
 
Na 6mnd heerlijk touren op de vespa zijn er ook een paar dingen waar ik me aan stoor.
Daarom dot filmpje gemaakt.


Gr. JimSon
 
Inmiddels alweer 7mnd verder en net over de 2700km op de teller staat me GTS er zo bij:

AD1_D8_B51_9_F21_4772_92_D5_14_CE40_B68_BD7.jpg


545_D7_A0_E_A7_CC_45_F1_9_E9_B_54_E785_D8_B523.jpg


En nieuwe velgen gekocht voor me GTS...

4_C7_D0253_31_FA_4_A5_E_BB38_B31_E690_BDF02.jpg


Vespa gaat een nieuwe custom kleurtje krijgen en staat momenteel bij de spuiterij nog te wachten op z'n nieuwe lak.

Gr.JimSon
 
Hey Bart,

Ja gaat passen d.m.v speciale bouten waar in de kop ervan gaten zitten waar de ABS ring weer op gemonteerd gaat worden.

Dus ABS blijft op m'n GTS zitten.
Ben wel benieuwd of ik het verschil ga merken van 12" naar 13"

Gr.JimSon
 
M'n GTS is afgelopen zaterdag gespoten door Touran Exclusive!
Zie hier het filmpje ervan...

Laat maar weten wat je ervan vind :)

Gr.Jim
 
ja dank je, idd ben nu op de laatste onderdelen aan het wachten die gespoten moeten worden zoals:
* MP3 velgen in glans zwart
* alle chrome stickers in glans zwart
* zijstrippen opnieuw glans zwart

dan kan het opbouwen hiervan weer beginnen :)
ik hou jullie op de hoogte.

Gr.JimSon
 
Leuk filmpie, candy, flakes, de hele rambam gaat er op.
Dat wordt oogstrelend met een dikke laag glossy clearcoat er op :}
 
dankje, ja echt he ben benieuwd ik ga er zaterdag weer heen om te kijken hoever hij hiermee is.
hoop 'm volgende week weer thuis te hebben :)

Als je op m'n instagram account kijkt zie je aantal foto's van m'n GTS in de nieuwe kleur incl. me nieuwe velgen. en daar post ik ook het meeste op.

Gr.JimSon
 
Een verkorte versie van het spuit proces ... vespa staat nu inmiddels compleet in elkaar.
velgen moet ik alleen nog naar de coater brengen.



Gr.JimSon
 
Voor de Vespa liefhebbers die wel Instagram hebben, die zullen al het 1 en ander al gezien hebben hoe m'n GTS er nu bij staat. Volg me dan ook ff gelijk en vermeld dat je hier van het forum bent, volg ik je uiteraard terug!

En voor alle andere die geen Instagram heeft plaats ik nu ff wat nieuwe recente foto's...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

LCn8n_SCr_TMKZp_G28ha_Nyiw.jpg


final.jpg


final.jpg


final.jpg


final.jpg


Gr.JimSon
 
Mooie kleur, erg gaaf resultaat met de zwarte accessoires.

Niet mijn ding trouwens, ik rag echt te veel door bossen en over grindpaden om dit heel te houden.. :]
 
Mooie kleur, erg gaaf resultaat met de zwarte accessoires.

Niet mijn ding trouwens, ik rag echt te veel door bossen en over grindpaden om dit heel te houden.. :]


hahaha, thanks! ben er ook erg blij mee...
nee als je er de bossen in mee gaat dan is het idd erg zonde om een speciaal kleurtje te nemen.

Gr.JimSon
 
Mooie machine ook trouwens.
Helaas niet in mijn cattegorie passend als pekelfiets.
Daarvoor is mijn Yamaha Xmax250 meer bestemd.
Met zo'n mooie scooter als de jouwe zou ik er toch echt een zomerfiets van maken en al helemaal niet mee door de pekel mee rijden.
Vr gr
 
Haha nee daar word deze vespa idd niet voor gebruikt. Ik rij er ook alleen maar mee als het mooi droog weer is. En als er gepekeld is ga ik er al helemaal de weg niet meer mee op.

Swinters rij ik al weinig vanwege de kou , al zou ik er wel een motor bij willen waarmee ik wel het hele jaar door mee kan rijden. Maarja wie weet in de toekomst.

Gr. JimSon
 
Jij bent helemaal duidelijk en maar goed dat over een aantal maanden de lente weer begint.
Zit er zelf ook met smart naar uit te kijken en dan met heerlijk weer is het ook veel fijner rijden.
Zelf rij ik een Yamaha Xmax250 en die wordt volledig ingezet als winter woon/werk scooter.
Met zo'n mooie scooter als die jij hebt heel verstandig om haar pekelvrij te houden.
Dat doe ik zelf ook met mijn andere motor, want die zal ook nimmer een grammetje pekel gaan zien in haar leven.
Op naar de lente!!
Vr gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan