MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blij dat die meuk weer weg is :P

Gisteren de 2 GooF's oplaten halen voor groot onderhoud.... beide nieuwe kettingset, de ene een nieuw balhoofdlager, de andere carbs ultrasonen en de voorremmen revisie... maar dan kunnen ze er beide weer een tijd tegenaan 8-) :+
 
Blij dat die meuk weer weg is :P

Gisteren de 2 GooF's oplaten halen voor groot onderhoud.... beide nieuwe kettingset, de ene een nieuw balhoofdlager, de andere carbs ultrasonen en de voorremmen revisie... maar dan kunnen ze er beide weer een tijd tegenaan 8-) :+

Kortom je had beter wat nieuws uit kunnen zoeken? :+
 
Kortom je had beter wat nieuws uit kunnen zoeken? :+
_O-

Maar de F800GSA krijgt deze winter ook wat nieuw spul..voor en achter veren van Hyperpro en een nieuwe kettingset *D en er moet iets aan koeling gebeuren wat er lekt ergens koelvloeistof -O-
 
Laatst bewerkt:
Blij dat die meuk weer weg is :P

Gisteren de 2 GooF's oplaten halen voor groot onderhoud.... beide nieuwe kettingset, de ene een nieuw balhoofdlager, de andere carbs ultrasonen en de voorremmen revisie... maar dan kunnen ze er beide weer een tijd tegenaan 8-) :+
Onderhoud aan oudjes mag weleens wat kosten, je hebt iig geen last van afschrijving......
 
Daarom, ze zijn alweer thuis en staan braaf onder het hoesje te wachten op beter weer :P
 
Daarom, ze zijn alweer thuis en staan braaf onder het hoesje te wachten op beter weer :P
Hier ook, ergens in maart kun je vaak wel weer een stukje rijden.

Laatst de nieuwprijzen van motoren gezien, ik vind ze knap aan de prijs....en gelijk aan het kaartje ook een ‘leuke’ maandbedrag. Ik dacht gelijk: glimmende schroot voldoet ook prima..... :]
 
Geen idee.. ergens hoog dus ik denk bij de radiateur.. of warmtewisselaar


pomp is gevoelig voor dat soort gedoe,, had de nieuwe gemodicficeerde pomp op mijn GS maar als ik een lang stuk voor mijn doen flink door geboenderd had zag ik altijd wat druppels eruit komen, ieder jaar een kopje koelvloeistof moest er bij gevuld worden


heb er nu geen last meer van met een lucht/olie gekoelde boxer :]
 
*O* *O* Gelukkig 2018 *O* *O*
Dat het maar een mooi motorjaar mag worden!​

En Oma ook direct verjaagd O-)
 
Goeienavond Texxers en Texxeressen,

Ik ben Floris en sinds een week in het bezit van mijn eerste motor😊.
Nou is dit niet echt het weer voor een meeting met koekjes maar wou me toch even kort voorstellen.
Ik ben 29,kom Hengelo en werk met een ander soort tweewieler.


full


Dit is mijn nieuwe speeltje en helaas is het weer er nog niet echt naar maar hij gaat veel buiten komen het komende jaar.
 
Welkom hier :W


Voor alle anderen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, en alvast een vrolijk Pasen!
 
Goeienavond Texxers en Texxeressen,

Ik ben Floris en sinds een week in het bezit van mijn eerste motor😊.
Nou is dit niet echt het weer voor een meeting met koekjes maar wou me toch even kort voorstellen.
Ik ben 29,kom Hengelo en werk met een ander soort tweewieler.


[afbeelding]

Dit is mijn nieuwe speeltje en helaas is het weer er nog niet echt naar maar hij gaat veel buiten komen het komende jaar.


welkom hier

leuke motor heb je :]
 
Oei, dacht dat alleen Tex-zuid over werd genomen...

Hoe moeten we het nu gaan noemen? Shellen? Of uitwijken naar de Tex in Groot Driene?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan