ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

de carburateus van een zzr zijn toch ook groter , iemand deze ook al eens gemonteerd ?
kan je de nokkenassen van elk willekeurig bouwjaar pakken ?
 
pfoeiii,

Mag denk ik toch wel eens de garage in gaan duiken om aan de blok wissel te gaan beginnen,kwam er niet van,veel weg en de vakantie tussendoor,dacht het voor de vakantie wel gedaan te hebben zodat hij in de vakantie naar jeroen vd meer kon voor de afstelling verder..voor je het weet schijnt de zon weer.

iedereen fijne dagen en een goed uiteinde!!
 
pfoeiii,

Mag denk ik toch wel eens de garage in gaan duiken om aan de blok wissel te gaan beginnen,kwam er niet van,veel weg en de vakantie tussendoor,dacht het voor de vakantie wel gedaan te hebben zodat hij in de vakantie naar jeroen vd meer kon voor de afstelling verder..voor je het weet schijnt de zon weer.

iedereen fijne dagen en een goed uiteinde!!
Ja inderdaad Johan ,het kan maar gedaan zijn 8-) .
Ook jij en alle anderen hele fijne dagen . :W
 
Dat met de zzr carbs maakt niet echt verschil,een goede carbkit met dito afstellling wel. :Y
ik heb factory gehad en heb er nu een dynokitje inzitten,kan over t dynokitje nog niet veel zeggen heb er 50km mee gereden,factory was erg goed :t
 
Vanaf deze plek ook voor een ieder een veilig nieuw motor jaar.
Lekker deze week vrij en maak weer vorderingen.
Valt nog niet mee om alles netjes op lijn te krijgen.
Soms wat dingen weer los slijpen en opnieuw hechten, we zijn lekker bezig.
full

full

:W
 
Vanaf deze plek ook voor een ieder een veilig nieuw motor jaar.
Lekker deze week vrij en maak weer vorderingen.
Valt nog niet mee om alles netjes op lijn te krijgen.
Soms wat dingen weer los slijpen en opnieuw hechten, we zijn lekker bezig.
[afbeelding]
[afbeelding]
:W


Damn,geen idee wat je ervan maakt :N , maar respect voor je creabea :t blijven posten :Y
 
weer lekker bezig hoor!

Vaak is het maken van een jig de moeite waard, zo kan je alles mooi uitlijnen en vastklemmen, voorkomt weer losslijpen en vastbakken :)

vandaag hopelijk startje maken met groot onderhoud aan de rex, als het droog blijft :+
 
zo, bleef droog gelukkig. Kleppen allemaal nog binnen de marge, volgende keer zullen er weer een paar gesteld moeten worden vrees ik. Ook de doppen in het kuipje achter geplaatst, ziet er goed uit, hoewel ik waarschijnlijk snel de topkoffer ga missen :P

oXi6idd.jpg


fhqqmFk.jpg


3l8TrRs.jpg


qpndiLy.jpg


dacht het achterlicht ook even in te korten maar iemand was wat scheutig geweest met de locktite... ander keertje weer als ik een vlammetje beschikbaar heb. wie weet dan ook weer eens schoonmaken :P
 
Hallo , Iemand op zoek naar een aanhangwagen voor 1 motor . Met oprijplaten , verzinkt en Verlichting naar Europese normstekker . Neuswiel aanwezig. 350 euro. Indien interesse kan ik je tegemoet komen tot over de grens vanuit Antwerpen of zeeland . Wordt verkocht omdat ik mijn motors vervoer in m'n Renault Trafic . Ik heb ruimte nodig , PM mail als reaktie mag , dank en prettige Feesten ieder PS de kawa is er niet bij ,
wat dacht je
full
 
Ik wil alvast iedereen een fijne, gezellige en veilige jaarwisseling wensen. Dus bij deze. Een fijn en gezond 2018 voor jullie allemaal. Tot de volgende meet.
 
vraagje , is een achterbrug van een 1200 langer dan van een 1100 , meende ergens gelezen te hebben dat die van een 1200 2 cm langer zou zijn.
 
Goedemiddag allemaal, vraagje ik ben wederom op zoek naar een leuke zrx1200 nadat ik mijn oude zrx1100 verkocht had.
Weet iemand van jullie nog een leuke te staan die een beetje ge-update is?
Ik zag dat die van mij in den Haag terecht is gekomen.
Enne Jopie nog steeds niet klaar met" mijn," oude zrx1100 blok.....??
Als iemand iets weet hoor ik het graag, groet en beste wensen voor 2018 allemaal.
 
Goedemiddag allemaal, vraagje ik ben wederom op zoek naar een leuke zrx1200 nadat ik mijn oude zrx1100 verkocht had.
Weet iemand van jullie nog een leuke te staan die een beetje ge-update is?
Ik zag dat die van mij in den Haag terecht is gekomen.
Enne Jopie nog steeds niet klaar met" mijn," oude zrx1100 blok.....??
Als iemand iets weet hoor ik het graag, groet en beste wensen voor 2018 allemaal.

Hoi Anton
De ZRX 1200 R , 2001 van mij is te koop.
Gerard 2969 heeft interesse, hoor aankomende week van hem of de afspraak van 6 Jan doorgaat of niet.
Dus als jij ook interesse hebt , info of foto's wilt doe maar een PBtje

greetz
 
Iedereen de beste wensen en veilige kms :t *O* *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemiddag allemaal, vraagje ik ben wederom op zoek naar een leuke zrx1200 nadat ik mijn oude zrx1100 verkocht had.
Weet iemand van jullie nog een leuke te staan die een beetje ge-update is?
Ik zag dat die van mij in den Haag terecht is gekomen.
Enne Jopie nog steeds niet klaar met" mijn," oude zrx1100 blok.....??
Als iemand iets weet hoor ik het graag, groet en beste wensen voor 2018 allemaal.



De allerbeste wensen voor iedereen hier,op naar een gezond en schadevij 2018

nou blok is klaar....6bak zit er in en de nokkenassen,allemaal nieuwe keringen en pakkingen....nu nog uit en inbouwen...ben veel weg de laatste tijd,maar hij moet er wel in in 2018.

die van dirk is te koop,een groene,wel een mooie hoor.

grt johan
 
Terug
Bovenaan Onderaan