Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Akra lijn gaat de deur uit, ben alvast centjes aan het sparen voor een nieuwe set. Zal begin van het nieuwe seizoen gerealiseerd moeten zijn *D Deze set is net binnengekomen bij een mede MF-er. :9~
full

full

full

Ben er alleen nog niet uit of ik voor de titanium of carbon dempers ga...
full


Gisteren 2 foto's gekregen van de spuiter, eerste kleur zit er op. Hij had wel wat moeite met het maken van de juiste kleur omdat dit nieuwe kuipen zijn en de rest overgespoten kuipen zijn. Hij heeft ook de kuipen aardig glad moeten trekken om een strak resultaat te krijgen. Ben benieuwd, verwacht dat ze volgende week klaar zijn *D
 
Akra lijn gaat de deur uit, ben alvast centjes aan het sparen voor een nieuwe set. Zal begin van het nieuwe seizoen gerealiseerd moeten zijn *D Deze set is net binnengekomen bij een mede MF-er. :9~
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er alleen nog niet uit of ik voor de titanium of carbon dempers ga...
[afbeelding]

Gisteren 2 foto's gekregen van de spuiter, eerste kleur zit er op. Hij had wel wat moeite met het maken van de juiste kleur omdat dit nieuwe kuipen zijn en de rest overgespoten kuipen zijn. Hij heeft ook de kuipen aardig glad moeten trekken om een strak resultaat te krijgen. Ben benieuwd, verwacht dat ze volgende week klaar zijn *D
Persoonlijke mening: Akra is de bom :Y

Maar smaken verschillen en wie weet staat het mooier bij je nieuwe spuiwerk.
 
Persoonlijke mening: Akra is de bom :Y

Maar smaken verschillen en wie weet staat het mooier bij je nieuwe spuiwerk.
Is ook een erg mooi systeem, maar ik wil een volledige endurance/wsbk look fixen. Zou ook alleen het bochtenwerk de verkoop in kunnen doen en dan de Akra's inkorten. Maar inkorten vind ik aan de andere kant ook wel weer zonde...
 
Laatst bewerkt:
Mijn dank voor jullie steun. :}


Maar we zijn er nog niet. Vooral de Bolski-fans zijn onberekenbaar.

...Net zoals Bolski zelf dus! :+

Mijn stem was nog niet vergeven, maar bij deze gaat hij naar jou en hopelijk kan daarmee de voorsprong nog wat verder vergroot worden :t
 
Bijna klaar.
Foto studio bijna klaar,
"Schuur" steeds minder rommel,
Nog her en der plinten plaatsen en nog wat kleine dingen.

Oh dat is wel lekker, nog even doorbijten voor de laatste puntjes dus.

Pfff, ff wennen om weer aan het werk te gaan na 2 weken vrij.

Ik had van 15 dec. tot 8 jan. vakantie en had gepland om op zolder aan de gang te gaan want na het gedoe van mijn hernia van vorig jaar ben ik daar niet meer verder gegaan.

Helaas is daar niet veel van gekomen: Mijn vrouw kreeg op 14 dec. last van een ontstoken galblaas en galstenen wat ervoor zorgde dat ze de eerste week van de vakantie in het ziekenhuis lag -O-

Aangezien ze nu moet herstellen van de operatie en nog niet zoveel kan/mag doen blijft er wat meer werk voor mij liggen waardoor het klussen op zolder er een beetje bij in schiet..

Ik heb gelukkig wel op de momenten dat onze kleine meid in bed lag even in de garage en schuur aan de gang kunnen gaan en heb daar mooi even wat puin kunnen ruimen.
 
deze gaat voorlopig de deur nog niet uit :9

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er netjes uit hoor! dat bandje heeft nog niet veel kilometers gemaakt zo te zien :)

Ik heb mezelf op oudjaarsdag maar even een cadeautje gegeven: ik heb de eerste circuitdag voor dit jaar geboekt! *O*

Vorig jaar heb ik door diverse omstandigheden niet veel gereden en op het circuit al helemaal niet, dus ik ben benieuwd of het nog een beetje wil lukken :+
 
Hoi allemaal,

Heeft iemand toevallig nog een benzine kraan van een 95er ofwel sc28 model liggen?

Stuur maar een pbtje

Groeten Daniel
 
Zo weer ff bijgelezen. Mijn telefoon besloot er tijdens de vakantie mee op te houden... maar nu weer bijgelezen.

Heb in de tussentijd de knipperlichten gemonteerd en die zitten nu wel ok.
Het is nog niet perfect maar dat komt nog wel een keer... nu eerst de spuiter de stickers laten plakken en daarna de blade een beurt laten geven.

Want na 4 jaar plannen en toch niet doorgaan gaan we nu in juni met twee man een weekendje winterberg doen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan