Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dames\/heren :W

Weet iemand hier nog een paar leuke sites waar je zo'n snavel kunt kopen :?

Zag hem ergens paar keer op google voorbij komen, maar kon tot nu toe nog maar 1 site vinden voor 150,- maar wil graag meer sites bekijken.
 
Ben bezig om van een afgekeurde plafondcassette van strekmetaal een radiateurbeschermer te maken.
full


Kleur was al standaard zo goed bijpassend
 
Laatst bewerkt:
Tegenvaller, vandaag voor 30k beurt.
Ketting nu al versleten. :P

Gelukkig op voorraad.

Deed met de TDM i.h.a. rond de 50k met een kettingset - dan was ie ook wel echt op.
Misschien toch nog extra vaak aan de OSCO trekken.
 
Afgelopen jaar een mooie trip gemaakt door Oostenrijk/Zwitserland/Italië. Nu de tijd gevonden om de gemaakte video beelden te bekijken en langzaamaan te bewerken. De eerste filmpjes heb ik op Youtube gezet. Als jullie het leuk vinden dan zijn onze trips hier te bekijken: Sander Lubbers

Ik heb de reis met mijn vader samen gemaakt, hij rijd op een FJR-1300. Ik rijd nog niet heel lang motor en heb 0 ervaring met filmen en bewerken, dus niet te streng zijn ;)
 
Ik hoop dit jaar ongeveer een gelijk filmpje te maken. Na 5 jaar gaan we eindelijk weer eens deze passen rijden. Mooie omgeving met heerlijke straten. De laatste keer dat ik daar heb gereden was nog met mijn FZ1 Fazer.
 
Afgelopen jaar een mooie trip gemaakt door Oostenrijk/Zwitserland/Italië. Nu de tijd gevonden om de gemaakte video beelden te bekijken en langzaamaan te bewerken. De eerste filmpjes heb ik op Youtube gezet. Als jullie het leuk vinden dan zijn onze trips hier te bekijken: Sander Lubbers

Ik heb de reis met mijn vader samen gemaakt, hij rijd op een FJR-1300. Ik rijd nog niet heel lang motor en heb 0 ervaring met filmen en bewerken, dus niet te streng zijn ;)

Prachtig en samen heerlijk genieten :t
 
Hallo ik heb ook sinds kort een tracer 900 uit 2017.

En helemaal afgemonteerd met hepco Becker en een leovinci uitlaatsysteem​!

De motor staat nog bij de dealer ivm winterstalling maar in maart kan ik er eindelijk van genieten want er staat nog 0 km erop 😂

Nu heb ik een probleem dat de motor niet door de schuurdeur past en wil ik een blokhut halen hiervoor.

Weten jullie voor mij de exacte maat van voor tot achter dit omdat de blokhut 1,76 van binnen is
 
Hallo ik heb ook sinds kort een tracer 900 uit 2017.

En helemaal afgemonteerd met hepco Becker en een leovinci uitlaatsysteem​!

De motor staat nog bij de dealer ivm winterstalling maar in maart kan ik er eindelijk van genieten want er staat nog 0 km erop 😂

Nu heb ik een probleem dat de motor niet door de schuurdeur past en wil ik een blokhut halen hiervoor.

Weten jullie voor mij de exacte maat van voor tot achter dit omdat de blokhut 1,76 van binnen is

Is 2.20 meter
 
Afgelopen jaar een mooie trip gemaakt door Oostenrijk/Zwitserland/Italië. Nu de tijd gevonden om de gemaakte video beelden te bekijken en langzaamaan te bewerken. De eerste filmpjes heb ik op Youtube gezet. Als jullie het leuk vinden dan zijn onze trips hier te bekijken: Sander Lubbers

Ik heb de reis met mijn vader samen gemaakt, hij rijd op een FJR-1300. Ik rijd nog niet heel lang motor en heb 0 ervaring met filmen en bewerken, dus niet te streng zijn ;)

Leuk!

Ik heb gelijk weer zin in vakantie *O*
 
Afgelopen jaar een mooie trip gemaakt door Oostenrijk/Zwitserland/Italië. Nu de tijd gevonden om de gemaakte video beelden te bekijken en langzaamaan te bewerken. De eerste filmpjes heb ik op Youtube gezet. Als jullie het leuk vinden dan zijn onze trips hier te bekijken: Sander Lubbers

Ik heb de reis met mijn vader samen gemaakt, hij rijd op een FJR-1300. Ik rijd nog niet heel lang motor en heb 0 ervaring met filmen en bewerken, dus niet te streng zijn ;)

Mooi man. In welke periode waren jullie daar?
 
Gisteren ook mooi weer gehad (voor de tijd van het jaar) maar het was wel fris, en met af en toe een ijsplek die verraste was er wel wat suspens.
Toch mooi een 300tal kilometers bijgezet op de teller.
 
@Lubske: eindelijk iemand die kan filmen en normaal rijgedrag vertoond :-) Zo te zien is het mooi rijden daar en een goede leerschool met zo'n voorrijder.

Mijn Tracer staat in winterslaap. Voorjaar trip is gepland naar de Ardennen. Als het met nieuwe huis opschiet in het najaar hopelijk naar de Dolomieten. Iedereen een goed motor jaar!!
 
Zojuist de 20K beurt laten uitvoeren. Flinke rekening: 430 euro. Had op 100 euro minder gerekend :).

Wat hebben jullie betaald voor de 20k beurt?
 
Ik heb €180 betaald, maar heb zelf de bougies en luchtfilter vervangen.(€65)
Dat scheelt aardig wat aan uurloon.
Dus totaal was dat €245.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan