Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Helemaal goed natuurlijk. :Y

Was afgelopen jaar op doorreis naar de Alp du Huesez manifestatie. Was binnen niet veel veranderd sinds september 1944. :P
 
Laatst bewerkt:
Weet je wel hoeveel plaatsen er Saint Hippolyte/Saint Hyppolite heten, maar deze ook gevonden, wel iets te laat maar toch *O*

En de blog waar ik het plaatje vandaan vond spelde dus de naam verkeerd :(
 
Maar als je op Bar Hotel Restaurant Les Terrasses had gezocht dan was de eerste pagina 6e hit goed geweest? Locatie staat er dan zelfs bij. Ik begrijp niet waarom je dan op Saint-Hippolyte gaat zoeken?

Deze leek mij daarom toch erg gemakkelijk.

Edit: O, jij bent natuurlijk meteen op afbeeldingen gaan zoeken, en dan naar de plaats, Saint-Hippolyte, waar de gevonden afbeelding genomen zou moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog wel een in de aanbieding:

full


Hij staat op streetview
 
Laatst bewerkt:
Stoep bestaat niet uit tegels, maar uit klinkers in beton: zuidelijk Europa;
Dakpannen: zuidelijk Europa;
Gele wegbelijning: Spanje (?);
Zware rolluiken voor de ramen: Spanje wordt aannemelijker;
Ondergrondse parkeergelegenheid: weinig parkeergelegenheid op straat, dus grote stad;
Oldtimer met kenteken beginnend met "B": Barcelona.

Maar waar????
 
Ik schat dat het of in Blanes of in Lloret de Mar is geweest als Barcelona het niet is.

Maar erg weinig aanknopingspunten verder. -O-
 
Laatst bewerkt:
Daar vind ik in ieder geval de bestrating. Ook in Blanes. En in beide plaatsen ben je geweest.

992BcpN.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed geraden...!!! die car. de Blanes is gewoon de weg naar Blanes ;)
David,

Aan raden doe ik niet, ik moet het zeker weten en hier was dus met plaatjes zoeken op starstreet het pand gevonden.

Maar nu mijn plaatje.

full


Ik ben redelijk beperkt in mijn plaatjes omdat we heel veel in Duitsland gereden hebben. Daar komt zo langzamerhand steeds meer SV beschikbaar *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan