XS400 flat tracker project

Ziet er top uit :t . Met welke middelen zijn die voorpoten zo mooi geworden?? *D :)

Hi Buur,
Eerst nat schuren met 600, dan met 1500. Goed ontvetten, en dan komt de truk: Motip velgenspray..... de zilver versie, geen alternatieve metallic of zo.
Die kan zo op blank aluminium, blijft erg goed plakken, en is ook nog eens snel droog. Ik heb 2 lagen gedaan,

Grtz
John
 
Laatst bewerkt:
In afwachting van de postbode (klep spie.... :( :( ) ben ik maar aan het opruimen geslagen.

Dit zijn de laatste leftovers, alles in een doos af te halen in Oisterwijk in ruil voor een kratje bier (Jupiler, Hertog Jan, Palm... ben niet zo kieskeurig als het maar geen Schültenbrau van de Aldi in Maaskantje is). Stuur me een berichtje direct op mijn email zonder de spaties: jveg @ ziggo.nl

XS400 2A2:
  • 2 achtersteuntjes
  • 2 Schijven voor
  • 1 Schijf achter
  • Luchtfilterhuis links en rechts en rubber
  • Ketting beschermer
  • 2 Knipperlichten
  • Achterlicht
  • Spiegels links en rechts
  • Binnen spatbord
  • Zijkappen links en rechts
  • Stuur
  • Gashandle en stuurschakelaars links en rechts (afgeknipte bedrading)
  • Accubak

Ik zal het ook nog posten in de verkoop sectie van MF. Wie eerst komt eerst maalt....
Grtz
John

full
 
Laatst bewerkt:
De boel steekt aardig compleet in elkaar nu, en : it’s alive !

Eerst nog met behoorlijk wat hakken en puffen. Er lekt niets, kleppen trommelen rustig zonder rare bijgeluiden Luchtschroeven even naar 1.75 uit. Rokende uitlaatbochten (inwerken van de heatwrap).

En old school synchroniseren met kwikbuizen, blijft een genot. Na het synchroniseren tokkelt het nu stationair erg lekker en rustig.

De herrie uit de pijp valt me erg mee. De usb style spanningsregelaar doet zijn werk ook goed, netjes 13.5V max op de accu.
Goede basis om met andere sproeiers aan de gang te gaan. Mits dat nodig is, maar daar zal ik eerst een rondje voor moeten rijden, even kijken wat het nu doet.

Voor nu tank en zitje even monteren, show ik jullie dadelijk de totale looks.
full
 
Tadaa ....

Kettingschakel nog klinken, nummerplaat (jammer dat dat moet), schorsing opheffen, verzekeren.... dan kunnen we het eerste rondje rond de kerk maken !

full
 
Dank voor de complimenten, Nop, Texoot en Altrecht !

Het is exact zo geworden zoals ik het voor ogen had. Ook in het middenstuk valt alles op zijn plaats.
Setje Main en Pilot sproeiers in twee stappen groter besteld, verzekering geregeld, zaterdag schorsing opheffen, dan kunnen de eerste kilometers gereden worden.


full
 
Laatst bewerkt:
Heel erg mooi!!
Hoe comfortabel zit dat nu? Zo´n ding is natuurlijk heel leuk voor een rondje om de kerk maar het ziet er uit dat je er ook gewoon een rondje eifeltoren mee zou kunnen doen. Ofja, rondje arc de triomphe dan, want de eiffeltoren mag je niet zo dicht omheen rijden ;)
 
Heel erg mooi!!
Hoe comfortabel zit dat nu? Zo´n ding is natuurlijk heel leuk voor een rondje om de kerk maar het ziet er uit dat je er ook gewoon een rondje eifeltoren mee zou kunnen doen. Ofja, rondje arc de triomphe dan, want de eiffeltoren mag je niet zo dicht omheen rijden ;)

Hi Willem, op de brug zit het “comfy”, steunen en pookjes afgesteld op mijn formaat. Voor de rest weet ik nu al dat ik hier geen lange toerritten mee ga maken, daar staat de XJR1300 voor ... Brikkentour misschien, dat is al weer lang geleden. Stuur eigenschappen met die dikke bolle band vóór durf ik ook al wel te voorspellen. Aan remkracht voor zal het niet liggen in ieder geval ... Keep U posted ...

Grtz
John
 
Mooi project en een erg mooi resultaat .

Alleen .............. zou een setje spaakwielen het net even mooier maken naar mijn idee .

Veel plezier met rijden ermee .

Jaaa daar zeg je zowat. Helemaal mee eens, maar dan moet het ook meteen goed (John denkt Haan...) en dat werd budgetair weer iets te gortig. Misschien later nog eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan