Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

aloha *O*

iedereen z'n vingers nog... kon hier in de straat genieten van het vuurwerk van het blok achter ons huis. En m'n eigen vuurwerk waaide bijna bij de overburen naar binnen :9
 
Oxford motorhoes heeft het helaas niet overleefd met de storm, m’n spiegel is er doorheen gescheurd!😂 mooi motorweertje overigens vandaag! Mag helaas de komende 2/3 weken nog niet rijden ivm een nieuw kruisbandje in m’n knie 😟
 
Oxford motorhoes heeft het helaas niet overleefd met de storm, m’n spiegel is er doorheen gescheurd!😂 mooi motorweertje overigens vandaag! Mag helaas de komende 2/3 weken nog niet rijden ivm een nieuw kruisbandje in m’n knie 😟

Balen! Maar als dat de enige schade is dan valt het nog wel te overzien denk ik toch..

Beterchap voor je knie

Ik had spijt dat ik mijn motor met de storm niet in een parkeergarage had gezet, ik had toch wel een beetje angst dat ie om zou kletteren.. Wel de hoes eraf gehaald omdat ik dacht dat ie daarmee meer kans had tot omvallen. Wel heb ik hem van het weekend gewoon zelf om laten vallen, beetje jammer, maar de schade valt mee gelukkig.

Nou ik vond het weer van het weekend wel beter dan vandaag om te rijden, ondanks dat het nu wel wat warmer is. Maar geizen ik vandaag vroeg klaar ben met werk ga ik vanmiddag wel een ritje doen :).
 
Balen! Maar als dat de enige schade is dan valt het nog wel te overzien denk ik toch..

Beterchap voor je knie

Ik had spijt dat ik mijn motor met de storm niet in een parkeergarage had gezet, ik had toch wel een beetje angst dat ie om zou kletteren.. Wel de hoes eraf gehaald omdat ik dacht dat ie daarmee meer kans had tot omvallen. Wel heb ik hem van het weekend gewoon zelf om laten vallen, beetje jammer, maar de schade valt mee gelukkig.

Nou ik vond het weer van het weekend wel beter dan vandaag om te rijden, ondanks dat het nu wel wat warmer is. Maar geizen ik vandaag vroeg klaar ben met werk ga ik vanmiddag wel een ritje doen :).

Bedankt!

Ja schade valt opzich wel mee, ik tape m gewoon. Ik heb de hoes nog maar kort dus viel tegen maar wat wil je met die storm... ik heb m al 3 keer laten vallen terwijl ik stil stond haha gevalletje pech elke keer maar heb valbeugels dus verder geen schade.

Ik rij elke dag woon/werk het hele jaar door, dus ik mis het rijden behoorlijk! Kan niet wachten weer op te stappen!
 
Ik heb gisteren wel nog bijna 250km gemaakt, de wind was nog wel te doen, maar in de avond door de stortregen terug wat minder..

Maar ach, heb de motor en mijn rijbewijs nog niet zolang dus probeer als het kan wel wat kilometers te maken..
 
Goedemiddag mede rijders,

Na enige tijd te hebben meegelezen stel ik me nu toch maar voor.
Mijn naam is Diederik, rijd een Yamaha YBR125 (voormalig lesmotor, dus met alle valbeugels) sinds half november 2017 en ik woon in Katwijk aan den Rijn.

Ik rijd voornamelijk naar school op de bromscooter (Yamaha C3 Vox/XF50 Giggle), maar hoop het bij beter weer op de motor te doen.

Fijn weekend verder :)
Groet,

Diederik
 
Goedemiddag mede rijders,

Na enige tijd te hebben meegelezen stel ik me nu toch maar voor.
Mijn naam is Diederik, rijd een Yamaha YBR125 (voormalig lesmotor, dus met alle valbeugels) sinds half november 2017 en ik woon in Katwijk aan den Rijn.

Ik rijd voornamelijk naar school op de bromscooter (Yamaha C3 Vox/XF50 Giggle), maar hoop het bij beter weer op de motor te doen.

Fijn weekend verder :)
Groet,

Diederik
Welkom! :W
 
Ik heb gisteren wel nog bijna 250km gemaakt, de wind was nog wel te doen, maar in de avond door de stortregen terug wat minder..

Maar ach, heb de motor en mijn rijbewijs nog niet zolang dus probeer als het kan wel wat kilometers te maken..
Dat je even snel een rondje doet snap ik, maar 250km met dat pest weer? :N :+

Ik heb gisteren een kort rondje gedaan van 45 minuten. Daarna wel kouwe klauwen :P
 
Laatst bewerkt:
Dat je even snel een rondje doet snap ik, maar 250km met dat pest weer? :N :+

Ik heb gisteren een kort rondje gedaan van 45 minuten. Daarna wel kouwe klauwen :P

Het viel best mee hoe slecht het weer was die dag. Prima temperatuur alleen wel wat wind. De regen kwam pas tijdens het avondeten en toen moest ik wel nog een uur rijden om thuis te komen.

Maar ik rijd natuurlijk pas twee maanden, probeer als het even kan, dus het weer redelijk is en ik tijd heb wel wat kilometers te maken.
 
Welkom Diederik,

We kunnen wellicht een afsplitsing maken in een "Kattuk" groep. haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan