Moto Guzzi Norge 1200 GTL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt de lader permanent aangesloten laten maar hoe minder je een accu laadt hoe beter het is voor de accu.
 
Vandaag het luchtfilter vervangen door een BMC luchtfilter met een gefreesde alu bovenplaat, 30% meer lucht moet hij zo krijgen.
Hij gaat van de week naar de vermogensbank om hem opnieuw af te stellen.

Nieuw BMC

Ik had eerst nog de bovenkap erop gezet, maar kwam erachter dat alles eraf moest, nou zo krijgt hij wel lucht dacht ik zo
 
Laatst bewerkt:
Heb je die bovenplaat zelf gemaakt, of wordt dat er zo bij geleverd voor de Norge? 't Is wel maatwerk.

Sommigen gaan oliebollen bakken op oudejaarsdag. Ik bijvoorbeeld heb de hele dag gewerkt. Anderen maken de motor klaar voor het nieuwe jaar!
 
En sommigen gaan mogelijk een tourtje maken 😀...de zon schijnt, ik ga zo even gassen. De beste wensen allemaal!
 
Vandaag de motor bij Paijec in genderingen neergezet, deze gaan hem op de bank afstellen.
Ook nog wat verschillende uitlaten er aan gehad, brr van somigen krijg je wel kippevel
 
Goedemorgen Allen,
Na alle 93(!?!) pagina's van dit forum te hebben doorgelezen, hoog tijd me even voor te stellen.

Ik ben sinds vorige maand de trotse eigenaar van een zilvergrijze MG Norge 1200GTL.
Aangeschaft met weinig km's (15,5k) bij Motor Centrum West in Naaldwijk.
Intussen al 1500 kms gemaakt (vooral woon-werk) en geniet van iedere rit.
Ik hoop ook actief te kunnen gaan bijdragen aan dit forum en de georganiseerde activiteiten op MF.

Wellicht tot ziens.

Groet

QWerner
 
Welkom hier en als je die KMs met het weer van afgelopen maand heb gedaan dan heb je gelijk van die goede kuip kunnen genieten.
 
Vandaag na de hele dag afstellen gestopt, nu powercommander erop en opnieuw laten afstellen op de bank, kost wat maar dan is het wel goed.
Foto van de uitdraai van de Norge met open luchtfilter met/zonder Akropovic uitlaat.



Afstel gegevens
 
Ik heb net met een hamer de aan de remschijven vastgeplakte blokjes losgeslagen -O- . Dat heb ik de laatste tijd telkens als ik de motor een beetje nat weg zet. Heb ik te plakkerige blokjes, of gebeurt dat jullie ook?
 
Ik heb net met een hamer de aan de remschijven vastgeplakte blokjes losgeslagen -O- . Dat heb ik de laatste tijd telkens als ik de motor een beetje nat weg zet. Heb ik te plakkerige blokjes, of gebeurt dat jullie ook?

Met een hamer? Bruut
 
Hij is klaar , leuk om te zien wat de PC doet met het koppel, nu dus 79,23 PK en 95,55 NM ,bij 4000 toeren ga ik nu van 58 NM naar 75 Nm , ik denk dat de dip nu wel weg is.
Luchtmengsel verhouding is heel mooi nu.

Afstel gegevens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan