MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Fijne jaarwisseling.

Politie in Weesp is er ook klaar voor blijkbaar:

70103a4611_Screen_Shot_2017-12-30_at_20.56.42.png


Hoop dat meer korpsen het zo aanpakken.
 
Lastig als ze in grote groepen staan en zich zo gedragen, maar inderdaad heel hard aanpakken die gasten.
 
Gefeliciteerd met de verkoop UT. Nu op zoek naar een...? :]

Iedereen alvast een prettige jaarwisseling. :W

Is niet bepaald rustig hier in de wijk, maar de poes geeft er toch niets om, die ligt de hele dag te maffen, net als anders. :t
 
Ik heb m'n hart afgelopen zomer verpand aan de 2017 uitvoering van de Z1000SX, die is inmiddels écht enorm goed geworden. Anderszijds ga ik nog steeds hard het blok van een 1190. Tijd zal het leren, ze liggen te ver van elkaar af om rationeel een keuze te maken. Eerst maar eens kijken of ik de centen bij elkaar kan krijgen, want ze zijn beiden nog erg duur.

a3c73a70877e644760c1e824291307cb


8-)







Iedereen alvast 'n gezond en veilig 2018 toegewenst :Y
 
Laatst bewerkt:
Oorspronkelijk had ik ook geschreven "op zoek naar een...Z1000SX?" omdat je er zo enthousiast over was. Toen bedacht ik me dat je ook enthousiast was over de Husqvarna 701 en liet ik het maar open. :')

Z1000SX is mooi en lijkt op een machine waar je het een beetje supersport aardig moeilijk mee kan maken...de hele dag lang. :Y

Edit: typvaut.
 
Laatst bewerkt:
Heppie nieuw jaar iedereen. :W

Voor wat betreft Kawa of KTM; bedenk je mooiste route, daar waar je de mooiste motorherinnering kunt creëren en kies daar de passende motor bij. Voor woon/werk kan je altijd wel een goedkoop ding vinden die je ernaast zet. My two cents. :9
 
Laatst bewerkt:
hoop dat mijn golfplaten blijven liggen. Dacht dat er geen windveer nodig was, maar ut liep aardig te klapperen vanmorgen
 
Bij mij zijn er 2 stoelen uit 't bootje gewaaid en de poortdeur kon ineens open naar de kant waar dat de afgelopen 20 jaar niet kon :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan