Vulcanet of Vulcavite

Had je liever gehad dat ik een nieuwe was gestart..!? :+Reageer je uit ervaring of gewoon omdat het kan.. :/

Goede vraag idd.

Okami_Xci zegt namelijk dat hij het zonder water enzo doet vandaar mijn vraag over de krassen.
 
Een doekje met zand werkt als een schuurpapiertje, ongeacht het type schoonmaakmiddel.
 
Een doekje met zand werkt als een schuurpapiertje, ongeacht het type schoonmaakmiddel.

Je moet ook niet met het doekje met zand gaan zitten poetsen.

Je gebruikt een (of 2) doekje(s) om voorzichtig het zand af te nemen, je kan beide zijden van een doekje gebruiken.
Vervolgens pak je een nieuw schoon doekje en daar kan gaan boenen wat je wilt.
 
Een doekje met zand werkt als een schuurpapiertje, ongeacht het type schoonmaakmiddel.

Je hebt dus een mening zonder het te hebben geprobeerd..!?

Dat je sceptisch bent snap ik maar dat vroeg ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt dus een mening zonder het te hebben geprobeerd..!?

Dat je sceptisch bent snap ik maar dat vroeg ik niet.
Het is niet mogelijk om met een doekje over een met zand bedekt oppervlak te wrijven zonder te schuren. Dat moet je dus ook niet proberen.
 
Het is niet mogelijk om met een doekje over een met zand bedekt oppervlak te wrijven zonder te schuren. Dat moet je dus ook niet proberen.

Die theorie ben ik geheel met je eens maar als er mensen zijn die zeggen dat het met dit concept wel kan, wie zijn wij dan om dit te bestrijden zonder het uitgeprobeerd te hebben.
Nuja bus is onderweg dus wordt vervolgt.
 
Laatst bewerkt:
Die theorie ben ik geheel met je eens maar als er mensen zijn die zeggen dat het met dit concept wel kan, wie zijn wij dan om dit te bestrijden zonder het uitgeprobeerd te hebben.
Nuja bus is onderweg dus wordt vervolgt.
Proberen maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan