Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Van opfrisbeurten gesproken, ik heb onlangs van een oude koeienstal een nieuwe hobbywerkplaats gemaakt :-)

Voor
[afbeelding]

Na

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Helaas door verdere verbouwingen weinig tijd om te sleutelen voorlopig :(

tering, wat heb je daar een berg werk verzet om tot dit resultaat te komen. ziet er fantastisch uit, heb alleen 1 nadeel,...iets strak krijgen is moeilijk, maar iets strak houden is nog veel moelijker.
 
Mooi plekkie hoor! Maar ik zou er toch echt een bak meer licht in hangen.

Dank! Meer licht (en WCD's) staat zeker op de planning, maar voorlopig nog een chronisch gebrek aan tijd/geld/zin/etc.

Wel net mijn sinaasappeldozen met gereedschap ingewisseld door een gereedschapbord(je) en een hele zwik gebruikte ladenblokken. Dat scheelt alvast een kwartier naar spullen zoeken mocht ik eens gaan sleutelen :P
 
Erg gave ruimte Boskawouter! Die raampjes geven echt zo'n klassieke look.

Inderdaad wel een goede om er wat meer licht in te maken.

LED panelen van 30-35 watt zijn tegenwoordig erg betaalbaar (ca 1 euro per watt) en kun je met een simpel frame van alu hoeklijn mooi ophangen boven je werkplek. Ik heb sinds kort ook toegang tot een garagebox dicht bij huis en wil daar ook een aantal van die dingen ophangen. Doordat zo'n paneel het licht mooi verdeelt heb je hele zachte schaduwen.

Nog 1 gratis tip: als het kan, zet je licht op een andere groep als de WCD's. Dan zit je niet in het donker als er iets mis gaat met je gereedschap
 
Erg gave ruimte Boskawouter! Die raampjes geven echt zo'n klassieke look.

Inderdaad wel een goede om er wat meer licht in te maken.

LED panelen van 30-35 watt zijn tegenwoordig erg betaalbaar (ca 1 euro per watt) en kun je met een simpel frame van alu hoeklijn mooi ophangen boven je werkplek. Ik heb sinds kort ook toegang tot een garagebox dicht bij huis en wil daar ook een aantal van die dingen ophangen. Doordat zo'n paneel het licht mooi verdeelt heb je hele zachte schaduwen.
Ga ik mij eens in verdiepen :t
Nog 1 gratis tip: als het kan, zet je licht op een andere groep als de WCD's. Dan zit je niet in het donker als er iets mis gaat met je gereedschap
Dat ga ik ook zeker doen. Ik moet nog alles nieuw creëren dus dat is een uitdaging en kans tegelijkertijd hè.
 
Erg gave ruimte Boskawouter! Die raampjes geven echt zo'n klassieke look.

Inderdaad wel een goede om er wat meer licht in te maken.

LED panelen van 30-35 watt zijn tegenwoordig erg betaalbaar (ca 1 euro per watt) en kun je met een simpel frame van alu hoeklijn mooi ophangen boven je werkplek. Ik heb sinds kort ook toegang tot een garagebox dicht bij huis en wil daar ook een aantal van die dingen ophangen. Doordat zo'n paneel het licht mooi verdeelt heb je hele zachte schaduwen.

Nog 1 gratis tip: als het kan, zet je licht op een andere groep als de WCD's. Dan zit je niet in het donker als er iets mis gaat met je gereedschap
Linkje?
 
Ik heb recent 6 ledpanelen gekocht van 60x120, 6000K, voor in de nieuwe garage en zolder op de garage. Twee daarvan hangen in de nok van de zolder. Iedereen die binnenkomt denkt eerst dat het dakramen zijn. Zo'n berg helder licht geven die dingen.
Gisteren de eerste van de 4 in de garage aangesloten. En wat een berg licht geven die dingen.
Ik heb ze gekocht bij www.ledpaneelwinkel.nl
Deze meen ik: LED paneel 60x120 koud wit 60 watt 6000K incl. driver *2JR GARANTIE*
Geen ombouwset, maar gewoon het simpele maar erg doeltreffende ophangsysteem er bij besteld.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb recent 6 ledpanelen gekocht van 60x120, 6000K, voor in de nieuwe garage en zolder op de garage. Twee daarvan hangen in de nok van de zolder. Iedereen die binnenkomt denkt eerst dat het dakramen zijn. Zo'n berg helder licht geven die dingen.
Gisteren de eerste van de 4 in de garage aangesloten. En wat een berg licht geven die dingen.
Ik heb ze gekocht bij www.ledpaneelwinkel.nl
Deze meen ik: LED paneel 60x120 koud wit 60 watt 6000K incl. driver *2JR GARANTIE*
Geen ombouwset, maar gewoon het simpele maar erg doeltreffende ophangsysteem er bij besteld.

Oké? Dus voor 4 van die panelen zou me dat dan zo'n €350,- kosten? :/
 
Ik ben wel benieuwd naar de lichtopbrengst daarvan. Vond de eerste led panelen nou niet bepaald fijn werken. Heb je wat fotos van 's avonds binnen?

Vind het wel serieus aan de prijs overigens.
 
Ik ben wel benieuwd naar de lichtopbrengst daarvan. Vond de eerste led panelen nou niet bepaald fijn werken. Heb je wat fotos van 's avonds binnen?

Vind het wel serieus aan de prijs overigens.

Ben ook wel benieuwd naar die opbrengst inderdaad. 4x 60W lijkt me ook serieus veel. Tenminste; ik heb even de 3 led spots à 3W die bij mij op de overloop hangen in gedachten, die geven al meer licht dan ik nu in het werkhok heb. En dat dus maal 25?

Edit; in het werkhok is het trouwens +/- 6x5 en >4m hoog. Ik denk zelf aan 2x lichtbron aan het plafond en daarnaast rondom een lichtbron boven de werkbanken etc.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan