Wat nutteloze statistiekjes... deel 13

Snapt die man nou niet dat MF niet volledig is zonder deze nutteloze grafieken?
 
Ik vermoed overigens dat @bouwvakkertje in 2017 niet meer bovenaan zal staan in de tabel "Gebruikers met de meeste reacties" (173.103 stuks). De bedrijvigheid in de bouw is immers vorig jaar sterk aangetrokken. Geen tijd dus meer om hier te verdoen _O-
 
Laatst bewerkt:
Als je maar vaak genoeg meedoet met het associatiespelletje dan sta je zo in de top drie O-)
 
:^

WIJ WILLEN STATISTIEKJES!!!


Een vriendin hebben en toch nog regelmatig het laatste woord?! Leugens zeg ik!
Of ja, een imaginaire vriendin zeker. ;)

_O-
Ze is... correctie was, correctie zie is nog steeds Duits, maar niet meer mijn vriendin. Dus in het Nederlands had ik altijd het laatste woord :P

2018 geen vriendin en huis bijna klaar na een jaar verbouwen dus belooft weer veel posten worden :P
 
Laatst bewerkt:
Als je maar vaak genoeg meedoet met het associatiespelletje dan sta je zo in de top drie O-)
Er is ook nog het "getallenketting" spelletje. Was ik vroeger heel actief in, en haal het nu soms nog eens boven water ... hangt er maar vanaf of ik me verveel of niet :+

Het moet dat spel zijn dat mij de derde plaats gegeven heeft in "gebruikers met de grootste totale omvang van geuploade bestanden".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is ook nog het "getallenketting" spelletje. Was ik vroeger heel actief in, en haal het nu soms nog eens boven water ... hangt er maar vanaf of ik me verveel of niet :+

Het moet dat spel zijn dat mij de derde plaats gegeven heeft in "gebruikers met de grootste totale omvang van geuploade bestanden".

Er is ook nog het fotoassociatiespelletje :P

Maarre on-topic: Pierre nog niet ontwaakt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan