ScarpaMoto Barendrecht faillissementsveiling @ BVA-auctions

je hebt tegenwoordig meer kans op een vierling dan op een koopje bij BVA :+

Alleen veilingen over activiteiten en dagjes uit zijn nog steeds geniaal.
Al een paar keer wezen karten/paintballen etc voor 5 euro pp
 
Je kan nog wel koopjes scoren, maar alleen als het zaken betreft waar weinig vraag naar is. In dit geval is er inderdaad weinig nog de moeite waard vooral gezien de reiskosten/tijd naar barendrecht. Zie net dat de motorbruggen al boven de 650€ zitten. Dan komt er nog BTW en veilingkosten ook bij. Op de engelse amazon staat volgens mij precies dezelfde te koop voor omgerekend iets van 400€
 
Tis idd weer een BVA feestje :')

Nieuw spul gaat voor meer weg, dan t nieuw kost.
Gebruikt spul voor een prijs tussen marktplaats en nieuw in. Soms zelfs boven nieuwprijs.

Kopuh kopuh kopuh! :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die bandenprijzen zijn wonderbaarlijk, die gereedschapskisten misschien nog meer. Zoveel ligt er niet in die lades en dan maar hopen dat alles er nog in ligt als je de spullen komt ophalen.
 
Die bandenprijzen zijn wonderbaarlijk, die gereedschapskisten misschien nog meer. Zoveel ligt er niet in die lades en dan maar hopen dat alles er nog in ligt als je de spullen komt ophalen.
Aangevreten, leeggerooft.
 
Tis idd weer een BVA feestje :')

Nieuw spul gaat voor meer weg, dan t nieuw kost.
Gebruikt spul voor een prijs tussen marktplaats en nieuw in. Soms zelfs boven nieuwprijs.

Kopuh kopuh kopuh! :+

idd zat ook al te kijken, prijzen zijn echt hoog zoals vaak.
ben ook voor een kettingzaag aan het kijken op BVA maar de bied prijzen zijn vaak hoger dan een nieuwe op internet (en ja exact de zelfde)

is altijd goed uitkijken op BVA soms kan je geluk hebben maar je moet jezelf niet gek laten maken.
 
Weer een motorzaak weg. Die kaalslag blijft maar doorzetten he? Bij mij in de regio zaten vroeger zóveel grote en goede zaken, en wat is er over? Alleen nog maar de MotoPort in Den Bosch. Niet dat die slecht is, maar de keuze is steeds beperkter en dat is wel erg.
Vroeger gingen we nog wel eens van motorzaak naar motorzaak, beetje toeren, motoren kijken, lullen, koffie drinken. Leuke zaterdagbesteding.
 
Weer een motorzaak weg. Die kaalslag blijft maar doorzetten he? Bij mij in de regio zaten vroeger zóveel grote en goede zaken, en wat is er over? Alleen nog maar de MotoPort in Den Bosch. Niet dat die slecht is, maar de keuze is steeds beperkter en dat is wel erg.
Vroeger gingen we nog wel eens van motorzaak naar motorzaak, beetje toeren, motoren kijken, lullen, koffie drinken. Leuke zaterdagbesteding.
De kracht van internet, helaas gaan veel conventionele winkels hier niet in mee en zie hier het resultaat.
 
De kracht van internet, helaas gaan veel conventionele winkels hier niet in mee en zie hier het resultaat.

Gaat tegenwoordig ook niet meer op ,de meeste motorzaken hebben ook gewoon een website waar je onderdelen kan kopen,wel is de concurrentie behoorlijk en word er veel
met prijzen gestunt waar je als motorzaak maar moeilijk tegenop kan.
Motorbanden bijvoorbeeld kan je als motorzaak wel vergeten,sommige aanbieders zijn
goedkoper dan een motorzaak ze voor inkoopt.Grote buitenlandse firma's hebben die markt in handen.Kortom het is niet dat motorzaken er niet aan mee doen,maar gewoon niet tegen sommige webwinkels op kunnen.
 
Gaat tegenwoordig ook niet meer op ,de meeste motorzaken hebben ook gewoon een website waar je onderdelen kan kopen,wel is de concurrentie behoorlijk en word er veel
met prijzen gestunt waar je als motorzaak maar moeilijk tegenop kan.
Motorbanden bijvoorbeeld kan je als motorzaak wel vergeten,sommige aanbieders zijn
goedkoper dan een motorzaak ze voor inkoopt.Grote buitenlandse firma's hebben die markt in handen.Kortom het is niet dat motorzaken er niet aan mee doen,maar gewoon niet tegen sommige webwinkels op kunnen.
En daar moet een motorzaak zich gaan onderscheiden van de webshop. Ik ga graag naar een motorzaak omdat ik dan het product kan voelen, passen, zien, vergelijken en verwacht van de verkopende partij ook aanvullende info. Wanneer ik ergens goed geholpen wordt, gun ik deze mensen een aankoop en betaal ik gerust dat stukje meer als waardering. Helaas is het maar zelden dat je goed geholpen wordt door personeel in een motorzaak en bestel ik het vaak achteraf online. Ik werk zelf al 14 jaar als manager/opleider in de detailhandel en bij de meeste motorzaken zakt mijn broek af als ik de klantvriendelijkheid mag ervaren :')
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan