VMAXlijst van het MF deel 5

Nice Marcel,

En alhoewel deze uitlaten niet mijn ding zijn, zijn ze sowieso al 3,5x mooier dan de originele
 
graag asap de streep door mijn naam weg halen ... blijf de komende jaren nog wel V-Max tuffen,..

*O* *O* *O* *O*


full
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Marcel.

En je Gen1? Verkocht

—--------–-----------

Edit

Ja dus, zag het op het Vmax forum staan
 
Laatst bewerkt:
Aardig stukkie rijden
En is tie naar je zin


das idd ff een stukkie rijden,. maar gelukkig brengen ze hem binnen kort als ze de afleverbeurt klaar hebben.
Ja en nee, ja hij is leuk en naar mijn zin, .maar zie al weer zat dingen om te veranderen/verbeteren :Y

vooral in het tuning gedeelte,. wil graag een power commander, K&H lucht filter en een ecu flash om de restricties er uit te halen.
 
das idd ff een stukkie rijden,. maar gelukkig brengen ze hem binnen kort als ze de afleverbeurt klaar hebben.
Ja en nee, ja hij is leuk en naar mijn zin, .maar zie al weer zat dingen om te veranderen/verbeteren :Y

vooral in het tuning gedeelte,. wil graag een power commander, K&H lucht filter en een ecu flash om de restricties er uit te halen.

Cool ding en vooral benieuwd naar de ECU flash ervaring. Je hebt geen Powercommander nodig dan trouwens, dat is een nutteloze gadget dan. In de onderste toerenhelft komt er minimaal 20% koppel bij en loopt dan zoals hij hoort te kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan