Uit de oude doos..

Ik denk Mammola en KR sr .

ook mijn eerste gedachte, mooie foto voor raad topic.

vond zojuist dit filmpje op jouw buis van Brno 1972 met Ago, Jarno, Phil. Dames in bikini met pitsborden. Met het jaren 70 muziekje en commentaar geeft het perfect de sfeer van toen.

 
Michael Rutter 1995 tijdens NW200 op een Ducati 995.
In gevecht met o.a. Joey Dunlop.

full
 
ff voor de stats:

Dit moet het oudste en langstlopende topic zijn wat nog steeds niet gesloten is omdat de 2500 posts nog niet gehaald is. Aangemaakt op 8 december 2002! :+
 
Anthony ; nogal een omstreden coureur. Zou Ant West hem kennen :+

Dat is toch zo'n vreemd verhaal met Ant West! Gaat nu in Brazilië rijden om onder de fim uit te komen. Heel apart hoe dat gaat met hem. Wat daar nu het echte verhaal is?

Edit: Dit is volledig offtopic hier... sorry!!
 
Dat is toch zo'n vreemd verhaal met Ant West! Gaat nu in Brazilië rijden om onder de fim uit te komen. Heel apart hoe dat gaat met hem. Wat daar nu het echte verhaal is?

Edit: Dit is volledig offtopic hier... sorry!!


Het echte verhaal zal wel met dingen te maken hebben die wij niet mogen weten..
Kan me niet voorstellen dat hij de enige is die ( 2 x ) gepakt word.

Vond het dus ook jammer dat hij na een paar ronden al uit de race lag.. kwam trouwens nog een foto voorbij samen met Barros ( zal de foto proberen te vinden en hie ruploaden zodat het weer een ontopic post is :P )
 
Het echte verhaal zal wel met dingen te maken hebben die wij niet mogen weten..
Kan me niet voorstellen dat hij de enige is die ( 2 x ) gepakt word.

Vond het dus ook jammer dat hij na een paar ronden al uit de race lag.. kwam trouwens nog een foto voorbij samen met Barros ( zal de foto proberen te vinden en hie ruploaden zodat het weer een ontopic post is :P )
Dzl086FX4AM5aw9.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan