Kawasaki versys 650 deel 4

Ikzelf voel geen motorisch verschil tussen mijn vorige 2015 en mijn huidige 2018 Versys (met nog een heel lage kilometerstand).

De versnellingsbak van de 2018 is wel stukken beter (is ook nieuw aangekocht, terwijl de 2015 van een onervaren eerste eigenares kwam).
 
vandaag mijn versysje laten voorzien van een nieuwe achtersloef ben terug naar een metzler roadtec 01 gegaan vind het echt een super bandje met lange levensduur zo'n goede 20000km zowel op zand en bospaden als ook veel autosnelweg en met sportief rijgedrag. en heeft in nat en koud weer echt veel grip. nu omdat de band toch bijna versleten was nog is lekker een lange burnout gemaakt. en nog wat gaan spelen op een verlaten parking }) zelfs in zo goed als kale band was ik nog tevreden over de grip die deze band heeft was nog echt moeilijk om al rijdend een driftje te doen.

zo was hij op zijn laatste
full
 
mja kwestie van het jaar veilig in te rijden :P :9 ;) trouwens wat hebben we allemaal dit jaar van de kerstman gekregen? ik een paddockstand voor het voorwiel een set nieuwe winterhandschoenen met gore tex, verschillende kettingsprays en een nieuwe radiatorcover want ben de vorige ergens verloren geraakt tijdens een rit ;( had die wat aangepast door 2 rondellen erop te lassen met de tig maar die zijn er afgescheurd want de rondellen hingen nog aan de versys maar de cover was weg of er moeten van die bonte kraag diefjes ze eraf gepulkt hebben B|
 
Ja jongens, ook van mij veel lollige motoruren gewenst in 2018 !

Dat die vieze prutwinter nu maar snel moge opkrassen.... ik snak naar een paar droge, en als het ff kan, zoutvrije dagen, zodat ik mijn Aziaat weer kan bestijgen.... in die plassende regen is er voor mij geen lol aan...
 
Vandaag was prima rijweer. Droog maar toch genoeg regen gehad om zout weg te spoelen. En ik heb zelfs in de zon gereden!
En om 10.00 was de weg heerlijk rustig.
 
Zaterdag mijn tijd ook maar nuttig besteed: deze gekocht!

(nog iemaand interresse in een GTR 1000?)
full
 
Is dat een hugger van kawasaki zelf? Want de originele van kawa vind ik maar prul. die van mij is helemaal gebarsten en de verf regent er gwn af.
 
Nieuwe versie is echt een hit ja. Veel populairder dan de eerste twee.

Maar toch vond ik versie 2 de mooiste.

Ik heb er een gehad, gevallen voor de looks 8-)
Het was zo jammer dat ie zo trilt, anders had onze relatie veel langer geduurd :P
Was verder een fijn ding :Y
 
Dank voor jullie reacties. Ga in maart ophalen. Asl ik hem thuis heb maar eens bestuderen hoe er een trekhaak onder kan. Tot die tijd eerst kijken of ik de GTR 1000 kan verkopen die nu nog voor de deur staat.
Wat zijn overigens de ervaringen met de gear indicator? Zolang de snelheid en het toerental voor mijn gevoel goed zijn maakt het mij niet zoveel uit welke versnelling ik rijd. Maarja zit er eenmaal op.

Duurt wel lang tot het mooie weer komt!! :Z
 
Als je de achteraf geplaatste versie van de gear indicator hebt dan werkt die blijkbaar niet formidabel : niet bij stilstand, en overigens erg traag.

De standaard gear indicator vanaf 2017 werkt wel behoorlijk.

Ik rijdt met een achteraf geplaatste van Gipro, en deze is zeker niet traag, alleen bij stilstand werkt hij niet nee. Hij heeft dan geen snelheidsverschil wat hij kan meten.

Dit is de eerste motor waar hij op zit, en vindt het eigenlijk best handig. Hoewel hij naarmate je meer gewend raakt aan de motor minder nuttig zal worden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan