KTM SuperDuke 990 Deel 14

Het nieuwe jaar begonnen met een oliewissel ,
Die oostenrijker die heeft zo heeft bedacht mag van mij de $#%£¥×$&#*@ krijgen.

Maar goed het zit erin.
Nog even de quickshifter van folkies monteren en dan is hij er weer klaar voor.
 
Het nieuwe jaar begonnen met een oliewissel ,
Die oostenrijker die heeft zo heeft bedacht mag van mij de $#%£¥×$&#*@ krijgen.

Maar goed het zit erin.
Nog even de quickshifter van folkies monteren en dan is hij er weer klaar voor.

:+ Is even wennen als je een wet sump Blok gewend bent :+
 
:+ de eerste keer vond ik het ook een grote ..... bende worden, overal druppelt de olie nog uit en die screen er proberen uit te peuteren. Is idd wel wat meer werk dan met een "normaal" blok.

Ondanks dat blijven de meesten toch bij KTM, het is gewoon een geweldige motor :Y

Succes met QS, je gaat er veel plezier aan beleven, ik stuur je nog ff mijn instellingen kun je van daaruit verder fine-tunen naar jouw wensen.
 
Laatst bewerkt:
gaat dat lang goed, z'n shifter op een 990 duke?

Of is dat niet schadelijk voor de bak, als die maar op de juiste manier is gemonteerd.
 
gaat dat lang goed, z'n shifter op een 990 duke?

Of is dat niet schadelijk voor de bak, als die maar op de juiste manier is gemonteerd.

Bij een juiste instelling zou het geen probleem moeten zijn.

Ligt er denk ik ook aan hoe je hem gebruikt.
Ik gebruikte de qs alleen als ik serieus aan het doorrijden was. Voor de rest gebruikte ik nog gewoon de koppeling.
 
Deze instellingen reed ik mee.

full

full


QS is ook gewoon kicken om mee te rijden, je bent zo door je versnellingen heen.
Je gaat heel snel gewoon heel hard.
 
Voordeel van het forum lezen op telefoon of tablet is dat je gewoon in kan zoomen als iemand kleine plaatjes post :+
 
Ik heb er 2 jaar mee gereden, het beviel mij erg goed.
Ik had wel de nieuwste uitvoering gen3 die je met app kan instellen en up en down shift heeft.

Je moet alleen niet verwachten dat het schakelt als een automaat zoals je bij een auto hebt, maar dat doet geen enkele aftermarket QS geloof ik.

Healtech schijnt ook veel gebruikt te worden maar daar heb je zo veel verschillende instelmogelijkheden dat het eindeloos proberen is om een voor jou fijne afstelling te krijgen.
De Annitori is tijdens een ritje eenvoudig naar eigen voorkeur in te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Bij een juiste instelling zou het geen probleem moeten zijn.

Ligt er denk ik ook aan hoe je hem gebruikt.
Ik gebruikte de qs alleen als ik serieus aan het doorrijden was. Voor de rest gebruikte ik nog gewoon de koppeling.

:^
Minder schadelijk dan zonder koppeling opschakelen d.m.v. gas los in ieder geval.

Ik gebruik de QS overigens continue, dus ook op lagere toeren.. op lagere toeren is de overgang naadloos en merk je het schakelen alleen aan het geluid en je tellernaald, op volle belastingen 'hikt' ie wel even.
 
Met QS gaat heel snel heel hard.

Had de QS vorig jaar wel een keer nodig toen ik achter iemand aan zat op de dijk om em enigszins bij te kunnen houden op het rechte stuk.

(dat was by the way een 1290...maar weg komen kon ie niet _O- )
 
Laatst bewerkt:
En waar sluit je hem op aan?

De Annitori is ignition-cut.
Je lust de stekker die op de bougiedop zit.
Ik zie op de site van hun dat sd 2008+ en sdr hetzelfde kabelboom(pje) gebruiken.

Denuff had toen wel iets van een probleem omdat de bougiedoppen van een SDR anders zijn en een iets ander kabelboom(pje) nodig had, maar dat ging geloof om een Healtech QS.
 
Een rondje Eifel is ook niet verkeerd, misschien nog wel veel mooier maar daar moet ik dan weef ff 350km voor rijden om er te komen......hhhhmmmm......het is ook nooit goed _O-
 
De Annitori is ignition-cut.
Je lust de stekker die op de bougiedop zit.
Ik zie op de site van hun dat sd 2008+ en sdr hetzelfde kabelboom(pje) gebruiken.

Denuff had toen wel iets van een probleem omdat de bougiedoppen van een SDR anders zijn en een iets ander kabelboom(pje) nodig had, maar dat ging geloof om een Healtech QS.
Jip klopt die zijn nl 3 polig sd 2 polig masr werkte prima eenmaal de juiste instelling gevonden te hebben ( zit te veel op vindt ik ) die healtech . Zoek eigenlijk ook iets met minder poespas
 
Terug
Bovenaan Onderaan