Nieuwe Motorrijder!

MotoNico77

Rookie
12 aug 2017
9
0
Helmond
Hallo allen,

Mijn naam is Nico Akkerman en ben 39 jaar.

Ik ben sinds kort bezig met motorlesse! Na lang getwijfeld te hebben, nu toch gaan doen en al vrij snel bleek dit de rijbeleving die ik zocht!! Alhoewel ik nog lerende ben, kan ik nu al genieten van het gevoel op de motor.

Ondertussen staan er ook twee opknappers in de garage. 1 loopt, min of meer en oefen ik wel eens op en de andere niet. Het zijn allebei Kawasaki ER 5'S. Ik hoop hier in de winter 1 goede van te kunnen maken.

Ik ben geeen monteur, maar heb wel al ervaring met het sleutelen aan auto's.

Waarschijnlijk zal ik regelmatig op te forum te vinden zijn, vooral op zoek naar informatie over een motor specifiek en techniek in het algemeen.

De eerste problemen van de kawa's dienen zich al aan, dus...
 
:W Nico
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Omdat de laatste keer hier alweer zo lang geleden is, eerst maar weer mezelf opnieuw voorstellen!

Grootste verschil met eerste bericht is dat sinds begin december ik mijn rijbewijs voor de motor heb gehaald! Een heugelijk moment. Helaas nog niet veel kunnen rijden door het weer en een motor die nog niet af is.

Inmiddels is 1 ER5 zo goed las af. Alleen nog andere spiegels, want ik zie nu Allene mijn schouders en dat is niet erg handig.

De andere ER5 ligt zo goed als helemaal uit elkaar. Deel van de motor is gereviseerd en gespoten. Nu is het frame aan de beurt.

Nu kom ik ook zaken tegen die nieuw voor mij zijn of die ik zelf niet kan oplossen. Voordat ik de vragen deponeer op het forum zal ik eerst maar eens gaan zoeken naar al bestaande en gedeelde kennis!
 
Terug
Bovenaan Onderaan