Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
All I want for Christmas....

full


Fijne Kerstdagen allemaal!
 
Goeiemorgen! :W

Iedereen de buik weer dik gegeten de afgelopen dagen?
Wist je, dat de meeste kilo's er niet aankomen tussen Kerst en Nieuwjaar; maar tussen Nieuwjaar en Kerst?!

Ben een paar dagen naar Antwerpen geweest met m'n schatjuh.
Gezellige sfeer daar; vooral 's avonds op de terrasjes.
Ondanks de kou erg veel motoren zien rijden daar!

btw: We krijgen dit deeltje niet meer vol dit jaar?! :N
 
Daar wordt ook echt belachelijk vaak door rood geknald met snelheden die daar niet eens zijn toegestaan. Ik snap dat niet. Het is geen overzichtelijk kruispunt wat niet druk is ofzo.
 
Daar wordt ook echt belachelijk vaak door rood geknald met snelheden die daar niet eens zijn toegestaan. Ik snap dat niet. Het is geen overzichtelijk kruispunt wat niet druk is ofzo.

Helaas is het in Helmond vaker raak met door rood rijden.Nu zijn de verkeerslichten ook steeds vaker enorm krap afgesteld en vaak maar heel kort op groen.
Maar ondanks dat,zijn er blijkbaar nog voldoende mensen waarvoor het rode licht niet blijkt te gelden.
Het blijft dus voor onszelf van belang,om enorm uit te kijken.

Hele fijne oud en nieuw gewenst *O*
 
Helaas is het in Helmond vaker raak met door rood rijden.Nu zijn de verkeerslichten ook steeds vaker enorm krap afgesteld en vaak maar heel kort op groen.
Maar ondanks dat,zijn er blijkbaar nog voldoende mensen waarvoor het rode licht niet blijkt te gelden.
Het blijft dus voor onszelf van belang,om enorm uit te kijken.
Flitspalen hebben ze anders genoeg in Helmond.
Maar misschien is dat ook wel nodig daar om sommigen in het verkeer nog een beetje in de hand te houden.
Maar teveel stoplichten werkt averechts. (Daarom al de trent van rotondes in NL)
En te kort groen werkt ook averechts.
Er is nog niet zo lang een nieuw beleid in NL om verkeerslichten iets langer oranje te laten branden waardoor er minder door rood gereden wordt (en echt ook minder verkeers ongevallen plaatsvinden)
Daar waren in een aantal steden proeven mee gedaan en is nu een landelijke richtlijn die per gemeente al dan niet geheel gevolgd wordt.
 
Laatst bewerkt:
Flitspalen hebben ze anders genoeg in Helmond.
Maar misschien is dat ook wel nodig daar om sommigen in het verkeer nog een beetje in de hand te houden.
Maar teveel stoplichten werkt averechts. (Daarom al de trent van rotondes in NL)
En te kort groen werkt ook averechts.
Er is nog niet zo lang een nieuw beleid in NL om verkeerslichten iets langer oranje te laten branden waardoor er minder door rood gereden wordt (en echt ook minder verkeers ongevallen plaatsvinden)
Daar waren in een aantal steden proeven mee gedaan en is nu een landelijke richtlijn die per gemeente al dan niet geheel gevolgd wordt.

Allereerst hierbij iedereen nog een heel gezond,liefdevol en veilig 2018 :] gewenst.
En wat de verkeerslichten betreft : In Helmond zouden er intelligente stoplichten staan,hoewel ik daar nog weinig van gemerkt heb _O- .
 
Hallo allen,

Ik wil mijzelf graag even voorstellen in deze groep, aangezien ik sinds kort mijn motorrijbewijs heb gehaald en ook in de regio woon (Brandevoort, Helmond)!

Mijn Naam is Nico Akkerman, woon sinds 01-01-2017 in de Veste Brandevoort en heb sinds een maand mijn motorrijbewijs!

Ik ben nu in het bezit van 2 Kawasaki ER-5's. Deze heb ik vooral gekocht om te oefenen en 1 om aan te sleutelen. Alhoewel ik geen technische achtergrond heb, mag ik mijn vrije tijd graag sleutelen. Dit was eerst aan Saab's en nu dus aan motoren.

Ik kom natuurlijk ook regelmatig dingen tegen die nieuw zijn of die ik zelf niet kan. Groot obstakel nu is lassen. Maar daar kom ik later wel op terug.

Even een foto van mijn garage met op de voorgrond de bijna kale Kawa:

paL2vw1XCrEsHoXN25TZy2HmQxj0z7PHDBoyn6IkjmZ2RJ5MeSFk8R-78yXUcWifCbuhWUy0FUKGLbw-YV3sS1WDib-eV9lwyGpXfZF85wuepJgkFV1Lau5fBt35QDwFAluprNYybL-2QQg9OmlEn7PKsTnGrfBDKA6XqFbkqSX7EXZPoMph3wov_rXCQI_q91X2w2IaxWWS1RmrcR6Z-uBkjb5MuQCs5rQ6ZZ3LoXujVZ9s4SZIk1k8goJvTYpTPYbC0VKs_URPhmFcii-s9pM9TLRUc7qViARDrziyapR7XuZGJYIbNq_G6rov13MGiiinDB4kv7XDHd7ccHNg4FKjvuRMsCqfoubnipyJXlwvqSxAAa9KLmAugJTF30Z4mCs66zKbX_DfNZl5YwC_gDRVyBdeHgBF9hwLqLhTC4j6QjVgq4HGQJyqCeiTBMMRnWAETZHA7UuA6G7c2OaTRyRk6nlp-0Kzg3wxC1clivnieXL3diSSNgBArq5Q_1VctU3kxoJKEW1PADFgCOsbZJ2XsRmjfpZaMMWFoulFdImqUdUg0kvGSSnCSpicCOr3Ie303LJXvGreNDCWpInSBrZTg2UqLLVn7MVlrg=w2032-h1524-no
 
Hallo allen,

Ik wil mijzelf graag even voorstellen in deze groep, aangezien ik sinds kort mijn motorrijbewijs heb gehaald en ook in de regio woon (Brandevoort, Helmond)!

Mijn Naam is Nico Akkerman, woon sinds 01-01-2017 in de Veste Brandevoort en heb sinds een maand mijn motorrijbewijs!

Ik ben nu in het bezit van 2 Kawasaki ER-5's. Deze heb ik vooral gekocht om te oefenen en 1 om aan te sleutelen. Alhoewel ik geen technische achtergrond heb, mag ik mijn vrije tijd graag sleutelen. Dit was eerst aan Saab's en nu dus aan motoren.

Ik kom natuurlijk ook regelmatig dingen tegen die nieuw zijn of die ik zelf niet kan. Groot obstakel nu is lassen. Maar daar kom ik later wel op terug.

Even een foto van mijn garage met op de voorgrond de bijna kale Kawa:


Hoi Nico; welkom op dit topic. :t

Is niet verkeerd; meteen 2 motoren in de garage!
Bij mij staat er slechts één motor in de garage; en dat vindt mijn vrouw al méér als genoeg! :X

Overigens; weet niet hoe het bij jou is; maar ik zie in jouw post geen foto......
 
allereerst welkom, ik zie inderdaad ook geen foto. En twee dezelfde waarvan 1 om te leren sleutelen is leuk en handig, je kunt altijd kijken hoe het zat ;)
 
Allereerst nog beste wensen toegewenst aan iedereen.
Nog iemand goeie voornemens?

Mijn goeie voornemen was om goed te starten met het winnen van de oudejaarsloterij. Helaas ook dit jaar weer niet van gekomen.Zal ik dan toch moeten werken tot ik sterf?

Net effe wezen knallen met de auto en het weer is zo mooi dat ik dadelijk ook effe de motor aanzwengel....benieuwd of-ie nog start. :]
 
hoi hellemonders,
na een hele poos afwezig te zijn geweest,ben ik weer back op de site.
ben nog even aan het over wegen welke motor ik nu ga kopen .
heb zo n jaar of 4 geen motor meer gehad.
nu op zoek naar een woon/werk fietske.

ik houd dit topic dus weer in de gaten.

grts ,fijne zondaggg
 
zat meer aan een 690 duke,of cb 650, mt 07,gsx s 750,ofzo te denken.
moet ff wat passen en proefrijden,ben wat aan de lange kant ,1.94m.
maar gaat allemaal goed komen.
 
Laatst bewerkt:
zat meer aan een 690 duke,of cb 650, mt 07,gsx s 750,ofzo te denken.
moet ff wat passen en proefrijden,ben wat aan de lange kant ,1.94m.
maar gaat allemaal goed komen.
Duke is een hele leuke motor, en hoog, maar onderhoudgevoelig. :)
CB, MT07, nieuwe GSX reeks is allemaal erg aan de kleine voor iemand met 1.94m.
 
Z1000 ( of de nieuwe z900 ) zijn hele fijne brommers!

Mocht je nog een casual pak zoeken van goede kwaliteit ( john doe broek en alpinestars jas ) houd ik me aanbevolen :+ heb t nieuw gekocht en na n maand weer supersport gegaan ( en alleen met leer gereden )
 
Terug
Bovenaan Onderaan