Supercross

Wat een ontknoping in Las Vegas! Maar wat een agressie zeg, ze zijn meer bezig met elkaar van de sokken te rijden dan dat ze aan het racen zijn. Dit is de nieuwe tactiek blijkbaar. Vervelend iemand achter je? Dan rij je iets langzamer, laat je inhalen en dan kegel je die rijder in de volgende bocht er af. Thats Supercross these days baby! Maar het was wel spannend in ieder geval, Dungey heeft het goed gedaan, nooit gedacht dat het zo zou aflopen twee weken geleden. Ben benieuwd of hij er mee stopt, als hij slim is doet'ie dat wel nu die nog gezond is. Kijk maar hoe het kan lopen, zoals met Roczen. Het leek er op dat dat veel indruk op Dungey heeft gemaakt toen. We gaan het zien.
 
Laatst bewerkt:
Wat een ontknoping in Las Vegas! Maar wat een agressie zeg, ze zijn meer bezig met elkaar van de sokken te rijden dan dat ze aan het racen zijn. Dit is de nieuwe tactiek blijkbaar. Vervelend iemand achter je? Dan rij je iets langzamer, laat je inhalen en dan kegel je die rijder in de volgende bocht er af. Thats Supercross these days baby! Maar het was wel spannend in ieder geval, Dungey heeft het goed gedaan, nooit gedacht dat het zo zou aflopen twee weken geleden. Ben benieuwd of hij er mee stopt, als hij slim is doet'ie dat wel nu die nog gezond is. Kijk maar hoe het kan lopen, zoals met Roczen. Het leek er op dat dat veel indruk op Dungey heeft gemaakt toen. We gaan het zien.
Ik moet een groot deel van het seizoen nog zien, maar Dungey dus kampioen. Gaaf! :) Wereldgozer!

Je hebt helaas wel volkomen gelijk gekregen: Ryan Dungey heeft zojuist zijn afscheid aangekondigd. Wat ontzettend jammer!

Ryan Dungey Announces Retirement - Racer X Online
 
Niet normaal joh! Van 34e naar Dubbele GP winst! dam. Die Yankees hebben niet veel te zeggen meer nu ;-)
 
Maar wie heeft vroeger ooit z'n vader Peter Herlings nog zien rijden ? Heeft kwa leeftijd nog lang met de Nederlandse top meegereden.
 
Deathcross kan beginnen.

Ik ben benieuwd of onze franse vriend kan winnen. En of kenny een beetje mee kan draaien. Het gaat wel weer leuk worden.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf dat Marvin heeft kunnen winnen! En ongelovelijk dat Ken weer terug is en zonder angst zo ouderwets hard kan gaat (ging bijna weer verkeerd maargoed), echt petje af voor hem! Mooie openingronde ;-)
 
Ik vind het vooral zo heerlijk dat het gewoon (bijna) elke week is!
Musquin erg goed maar vind er niks aan om naar te kijken :Z

Stiekem voorspellinkje voor dit seizoen:

Musquin
Tomac
Roczen
 
Dat lijkt me wel een goede voorspelling.

Ik vind Marvin juist wel een mooie stijl hebben.

Eli is veel te zenuwachtig waardoor hij domme fouten maakt. Arme Eli, zag je hoe hij tijdens de race zijn broek moest opheisen? En toen kreeg hij de sluiting niet dicht met trillende handen... poor Eli... lol

Kenny rijdt boven zijn macht, supersnel maar als hij zo doorgaat crashed hij weer helaas.

Maar vergeet Jason Anderson niet, die maakt ook wel een kansje denk ik.

Ja iedere week wat te kijken, ze maken er wel een show van nietwaar ;-)
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me wel een goede voorspelling.

Ik vind Marvin juist wel een mooie stijl hebben.

Eli is veel te zenuwachtig waardoor hij domme fouten maakt. Arme Eli, zag je hoe hij tijdens de race zijn broek moest opheisen? En toen kreeg hij de sluiting niet dicht met trillende handen... poor Eli... lol

Kenny rijdt boven zijn macht, supersnel maar als hij zo doorgaat crashed hij weer helaas.

Maar vergeet Jason Anderson niet, die maakt ook wel een kansje denk ik.

Ja iedere week wat te kijken, ze maken er wel een show van nietwaar ;-)

Vind Marvin niet zo agressief, beetje een Dungey...
Eli is inderdaad teveel bezig met de druk die op hem staat. Als hij dat los laat is hij de sterkste van het veld :Y

Kenny wordt link, moet echt uitkijken en gewoon blijven scoren.
Andersom verrast me positief, lijkt toch nog weer een stap gemaakt te hebben.

Kan niet wachten tot zaterdag trouwens, wat een mooi baantje!!
 
Gaaf Gerrit, heel veel plezier gewenst! :} Ik zou ook wel weer eens terug willen naar een Supercross evenement. Daytona is wel heel bijzonder hoor. Hoop dat Meurs zich kwalificeert voor de heats en voor de main!
 
Gaaf Gerrit, heel veel plezier gewenst! :} Ik zou ook wel weer eens terug willen naar een Supercross evenement. Daytona is wel heel bijzonder hoor. Hoop dat Meurs zich kwalificeert voor de heats en voor de main!

Thanks Joris , ...we hebben het nog veranderd ook .
We vliegen weekend eerder en landen op Atlanta en daar heb je 3 Maart ook een wedstrijd en 10 Maart Daytona .
Verschrikkelijke grote bak dat Mercedes Benz Stadium.


Plaatsen is zo moeilijk , alhoewel hij vorig jaar zich had geplaatst voor de Main in Annaheim , ik ben daar eind jaren 70 geweest toen reed daar Gerrit Wolsink een wereld wedstrijd !!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan