VFR 750 RC36II (1996) Ombouwproject! #Jongenmethettuinhuisje

Kleine Update!

- Kentekenplaat + het achterlicht is gemonteerd voor een strakkere achterkant.
- Spiegels gekocht en er op gezet
- Nieuwe knipperlichten voor
- Arrow demper gekocht. Moet nog op maat gelast worden.
- Slang van de remvloeistofreservoir achter ingekort. Moet nog een beugeltje voor komen.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening!

- Nieuwe langere remleiding is besteld!
- Gaskabels van een ST1100 (langere) zijn ook besteld. Die komen er dus nog op.

MENING MENING MENING!
full
 
Mooi hoor!
Spiegels vind ik persoonlijk niet zo mooi, ik had een setje bar-ends naar beneden wijzend gemonteerd.
En ff een poetsdoek ofzo onder de demper gelegd, nooit mooie delen kaal op de tegels leggen ;)
 
Mooi project!!
Voor de 'cleanere' look van het stuur zou ik persoonlijk originele VFR-rem en koppelingsreservoirs gebruiken (zwart). En vind de spiegels ook niet zo eerlijk gezegd. Maar verder smoelt het goed, zeker met die vette Arrow-demper straks! Kijken of je die mooi in lijn krijgt met het achterframe
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de hele motor supertof, alleen de koplamp vind ik niet zo goed bij de stijl van de rest van de motor passen. Hele motor zijn strakke, agressieve lijnen, en het koplampje is dan zo klein en lief. (kan het niet beter verwoorden, sorry :P ) een wat agressievere koplamp (Z750 of iets dergelijks) zou er imho beter bij passen.
 
Tadaaa! Jerryt heeft weer mooi wark geleverd!

- Uitlaatje op maat gemaakt
- Voetstepjes voor de duo passagier gemaakt
- Oliekoel gaten doorverbonden zodat de olie kan circuleren.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
full
 
Nice!

Vraagje, hoe zit het zadel eigenlijk vast?

Keep up the good work!

Onder het zadel zit een beugeltje die onder de tank wordt geschoven en aan de achterkant zit in het subframe een gaatje dat uitkomt met het montageplekje van het zadel. Bout erdoor en vast zit ie. Gaat geen kant op. Zie de foto's:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan