Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Het is trouwens radiale speling, niet erg veel. Is dat mogelijk toch toegestaan? Iemand een idee?

Ik kan er niets over vinden in het wph,je zou het aan Biggelaar kunnen vragen,die zullen dat vast wel weten.
Voor de liefhebbers het originele wph,het is een zip file dus downloaden en uitpakken en op index klikken voor de inhoud.
Workshop_Manual_848.pdf
 
Laatst bewerkt:
Top dankje, altijd handig! Heb Verduyn inmiddels een mailtje gestuurd daar heeft hij 2000 km geleden grote beurt gehad.
 
Ik dacht nog bij de BVA Scarpa veiling wanneer duikt die Termignoni set op,en ja hoor op MP
staat de set nu te koop,is verkocht op de veiling voor 490,- excl veilingkosten en btw.
Heeft zelfs niet de moeite genomen een eigen foto te maken.
Zal wel geen koopje wezen want er moet natuurlijk op verdient worden
Dus voor de liefhebbers, https://www.marktplaats.nl/a/motore...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zelf ook nog aan gedacht te bieden op die set,maar kon een set Arrow dempers kopen en die vind ik mooier klinken,een zwaarder geluid en waren heel veel goedkoper..
 
Laatst bewerkt:
Aha ik zie hem. Zijn het er nou 5? De BMW etk is wel wat makkelijker :D
Ja het zijn er 5 ,tel voor de zekerheid even het aantal moeren op je naaf.
Is inderdaad raar dat het aantal er niet bij vermeld staat,de meeste fabrikanten doen dat.
De vermelde prijzen zijn excl btw en dus 17,27 x5 + 21% btw + de verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
Een rotklus zal wel meevallen,ik denk dat je het verward met de oudere Ducati modellen,daar
zaten de rubbers in het wiel geperst en dat is inderdaad een rotklus om die er uit te krijgen.
Ik hoop verder dat je de goede rubbers binnen krijgt,het is een ander onderdeelnummer dan wat opgegeven word voor de Streetfighter,is misschien wel passend,maar wil niet zeggen dat het de zelfde belasting aankan.
 
Laatst bewerkt:
De 1098 heeft weer een ander onderdeelnummer,maar die heeft 6 rubbers.
Blijft vreemd dat er zoveel prijsverschil in zit,scheelt bijna de helft.
 
Ik zie ze op andere sites met dezelfde onderdeelnummers ook duurder. Gewoon goed kijken waar je iets besteld.

Mijn Ducati Corse laarzen zijn in Nederland ook 380, in Engeland voor nog geen 250 besteld, nieuw.
 
Ik zit eraan te denken om mijn Ducati 848 SF te koop te zetten. Uitgevoerd met quickshifter, 1098 stuurdemper en full titanium termi. Plus nog een hele zooi carbon delen. Er zijn niet veel SF's in de verkoop momenteel wat prijs ten goede moet komen. Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden?

bouwjaar 2012, 21.000km (import met complete historie)

60C66DAB-441D-4123-B1B8-7A45E073ABB2_zpsawnqtaqe.jpeg~original
 
Laatst bewerkt:
Grote beurt moet hij nog hebben?
Zijn de banden / kettingset al vervangen?
Indien alles gebeurd is denk ik 8000 verkoop prijs. Vraagprijs 8500.


Anders kosten er (deels) aftrekken.
 
Ik zit eraan te denken om mijn Ducati 848 SF te koop te zetten. Uitgevoerd met quickshifter, 1098 stuurdemper en full titanium termi. Plus nog een hele zooi carbon delen. Er zijn niet veel SF's in de verkoop momenteel wat prijs ten goede moet komen. Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden?

bouwjaar 2012, 21.000km (import met complete historie)

[afbeelding]
Jammer dat ik al voorzien ben ,ik had er wel interesse in gehad,ik heb voor die van mij 8500,- betaald,met standaard dempers en geen carbon delen,wel iets minder km,s
die van mij stond op 17000 toen ik hem kocht.Ik zou als ik jou was beginnen met 9500,-
zakken kan altijd nog.
 
Heeft de 848 Streetfighter nou dezelfde wielmoer als de 1098? 30-55mm?
Of hetzelfde als de 848 superbike; 41-46mm?
 
Terug
Bovenaan Onderaan