MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
laten we dat probleem oplossen zodra het zich aandient, de laatste 2 jaar is er toch niemand wezen texxen...
 
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben als ik de teleurstelling moet verwerken dat er weer niemand op komt dagen :+
 
laten we dat probleem oplossen zodra het zich aandient, de laatste 2 jaar is er toch niemand wezen texxen...

'kwas juist van plan komend jaar weer meer te gaan te rijden (net als vorig jaar, en het jaar daarvoor, en het jaar daarv....)
 
Geen idee, Starbukken?
Euh... nee _O-

3 redenen:
1: het klinkt nogal dubieus :+
2: tex/shell zuid krijgt die, en daar staan de ESR al
3: starbucks.... ik wil niet geassocieerd worden met die hipstertent en frappucino's, latte vlaflipiatto's en al due andere meuk, als je geen koffie lust, drink dan thee, of kraanwater B|
 
'kwas juist van plan komend jaar weer meer te gaan te rijden (net als vorig jaar, en het jaar daarvoor, en het jaar daarv....)
Dat was mijn plan ook, maar ben bang dat dat dit jaar weer niet gaat gebeuren, iets met morgen voor de 2e keer bij een stapel stenen incl garage kijken... :P
 
laten we dat probleem oplossen zodra het zich aandient, de laatste 2 jaar is er toch niemand wezen texxen...


:^

jammer eigenlijk. -O-

Euh... nee _O-

3 redenen:
1: het klinkt nogal dubieus :+
2: tex/shell zuid krijgt die, en daar staan de ESR al
3: starbucks.... ik wil niet geassocieerd worden met die hipstertent en frappucino's, latte vlaflipiatto's en al due andere meuk, als je geen koffie lust, drink dan thee, of kraanwater B|


:^ :+
 
Laatst bewerkt:
Goeienavond Texxers en Texxeressen,

Ik ben Floris en sinds een week in het bezit van mijn eerste motor😊.
Nou is dit niet echt het weer voor een meeting met koekjes maar wou me toch even kort voorstellen.
Ik ben 29,kom Hengelo en werk met een ander soort tweewieler.


[afbeelding]

Dit is mijn nieuwe speeltje en helaas is het weer er nog niet echt naar maar hij gaat veel buiten komen het komende jaar.
Mooi fietsje. Rijdt perfect zo'n ding! Zelf ook 2 gehad :o
 
Euh... nee _O-

3 redenen:
1: het klinkt nogal dubieus :+
2: tex/shell zuid krijgt die, en daar staan de ESR al
3: starbucks.... ik wil niet geassocieerd worden met die hipstertent en frappucino's, latte vlaflipiatto's en al due andere meuk, als je geen koffie lust, drink dan thee, of kraanwater B|

Sjees, ik ben ook alleen maar aan het brainstormen hier....

Mijn idee van een frivole kop koffie is twéé klontjes suiker ipv één...
 
Laatst bewerkt:
Texen wordt Shellen _O-
Heel erg 2018 ook :+
Vind het best gezellig om te texxen, alleen rijdt ik over het algemeen vooral op zondag ochtend.... en niet zondagmiddag om 14:00 :N
Doordeweeks na het werk ook eigenlijk niet... Maar koffieleuten of het ouderwetse heg-hangen(BOUW!) lijkt me zeker gezellig voor 2018! *O*

Of komt er nu helemaal niemand meer nu ik dit heb aangekondigd :')
 
En ik geef opbouwende kritiek *DAls ik frivool doe met koffie, neem ik een senseo ipv vers gemalen bonen :+
Bij de starbucks ''gewone zwarte koffie'' bestellen is altijd spannend :P Ze kennen daar vooral de exotische varianten.
De espresso is dan wel weer lekker :t
 
En om het motor gerelateerd te houden... de firestorm is (alweer) verkocht en wordt a.s. zaterdag opgehaald. *O*

Dus is er nu weer plek voor een andere
 
Texen wordt Shellen _O-
Heel erg 2018 ook :+
Vind het best gezellig om te texxen, alleen rijdt ik over het algemeen vooral op zondag ochtend.... en niet zondagmiddag om 14:00 :N
Doordeweeks na het werk ook eigenlijk niet... Maar koffieleuten of het ouderwetse heg-hangen(BOUW!) lijkt me zeker gezellig voor 2018! *O*

Of komt er nu helemaal niemand meer nu ik dit heb aangekondigd :')
Als je nou iets later vertrekt smorgens, kan je om 14.00 weer eindigen bij de Tex Shell O-)
 
Dan nog.... hipstertent B|


lijkt me wel grappig van die dany hipsters en dan een stel ruige bikers voor een bakkie pleur ...

158668396-1024x537.jpg


ik heb al een lucht gekoelde 2 cilinder :+
 
En om het motor gerelateerd te houden... de firestorm is (alweer) verkocht en wordt a.s. zaterdag opgehaald. *O*

Dus is er nu weer plek voor een andere

Gefeliciteerd met de fire storm!

Ik neem aan dat je bedoelt dat je een storm gekocht hebt?

Ik bedoel anders zou de OP achter lopen... En dat lijkt me niet reëel
 
Gefeliciteerd met de fire storm!

Ik neem aan dat je bedoelt dat je een storm gekocht hebt?

Ik bedoel anders zou de OP achter lopen... En dat lijkt me niet reëel
Nee de firestorm heb ik vorig jaar april gekocht en is dus nu weer verkocht :-)
 
Hmmm, ik noteer een minpuntje bij Konuz voor het niet correct bijhouden van de Op.

In het kader van de goede motor voornemens.... Mijn voornemen is om dit jaar een week op pad te gaan in mijn eentje. Niet heel avontuurlijke hoor gewoon B&B's om te slapen, en richting vogezen, maar ik verheug me er echt op!
 
Hmmm, ik noteer een minpuntje bij Konuz voor het niet correct bijhouden van de Op.
Ammehoela, zoek jij maar een post waarin Annanas vraagt of de Storm in de OP mocht...

Maar ik wist allamg dat ze er een had, zag hem al op werk staan en heb er zelfs achteraan gereden :+
 
Ammehoela, zoek jij maar een post waarin Annanas vraagt of de Storm in de OP mocht...

Op het werk trachten ze mij ook nog steeds iets over proactiviteit te leren, dus dat had je hier best kunnen doen.

Als je nu alvast de juiste nieuwe motor van nas opneemt kun je weer bonuspunten verdienen.
 
Ik denk dat we het gewoon bij "Texxen" moeten houden. En het blijft ook gewoon "De Tex".
Het feit dat de kleurs en logo's gewijzigd worden is al verandering genoeg..
 
Oei, dacht dat alleen Tex-zuid over werd genomen...

Hoe moeten we het nu gaan noemen? Shellen? Of uitwijken naar de Tex in Groot Driene?
Denk dat gezien de frequentie van de bezoeken in 2017 er een heel groot probleem is.. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan