Ongewenste doorverwijzing

Wat ook het geval is door al die spammers met exedrinzinipamanaline enzo. Ads met die zooi. Mijn gok is dat het iets met elkaar te maken heeft.
 
full

Tsja. En bij het plaatsen van dit plaatje ook tot 2x toe een iphone gewonnen. Zelfs in de documentenlijst.

En ik heb het alleen maar op MF.
 
Erf vreemd dat dit alleen voor lijkt te komen op Android telefoons.

Ik heb zelf een iPhone dus kan dat niet testen. Zal eens kijken of ik op mijn werk een oude Android kan lenen.

Dit wordt intern al besproken, is dus in onderzoek.

Edit: willen jullie eens Airpush installeren om te kijken of je adware op je telefoon hebt?



Gedaan, geen adware.
 
Ik ga dit weekend met adblock browser op MF. Is traag door het blocken maar als ik het daar niet mee heb dan is het wellicht iets wat kan helpen met de oorzaak zoeken.

Dit nu ook met adblock browser getikt en geen ad gezien. (Op mijn screenshot na ;) )
 
Wat ook het geval is door al die spammers met exedrinzinipamanaline enzo. Ads met die zooi. Mijn gok is dat het iets met elkaar te maken heeft.


Die advertenties die onderaan de pagina staan bedoel je?

Dat is volgens mij geen spam, maar het gebeurt wel vaak dat die advertenties omhoog schuiven op de pagina zodat je de onderste berichten niet meer kan lezen.

Best wel lastig.
 
Die advertenties die onderaan de pagina staan bedoel je?

Dat is volgens mij geen spam, maar het gebeurt wel vaak dat die advertenties omhoog schuiven op de pagina zodat je de onderste berichten niet meer kan lezen.

Best wel lastig.

Er staan regelmatig veel topics met aanbiedingen voor valse id en medicijnen. Doordat dit soort teksten op MF staan krijg je vanzelf dit soort ads. Als ik weer eens ga klagen oven mijn auto krijg ik ook overal ads over Renault ;). Dus door hier maar vaak genoeg renault te tikken komen die ads vanzelf met al die tracking cookies.

Ik denk dat er dus best een verband kan zijn tussen al die spamzooi en daardoor die ads en dan dus weer die iphone aanbieding. Tot nu toe met de andere browser nog geen probleem.
 
Er staan regelmatig veel topics met aanbiedingen voor valse id en medicijnen. Doordat dit soort teksten op MF staan krijg je vanzelf dit soort ads. Als ik weer eens ga klagen oven mijn auto krijg ik ook overal ads over Renault ;). Dus door hier maar vaak genoeg renault te tikken komen die ads vanzelf met al die tracking cookies.

Ik denk dat er dus best een verband kan zijn tussen al die spamzooi en daardoor die ads en dan dus weer die iphone aanbieding. Tot nu toe met de andere browser nog geen probleem.



Klinkt logisch inderdaad.
 
En weer..
foundyourprize.download/?brand=Samsung&model=Galaxy S7&browser=Mobile Samsung Browser&td=track.grannyads.com&swim=phelps&voluumdata=deprecated&eda=deprecated&cep=sm14NzR3USCo_r98tvS-tY1bZmNgzrFoc59serDV2Tmi7oNXfTHBe9iZYlMZmZEAwcRiWY9Ps_mPgmHd4n9PHhhMtZvPMQFFh9tq4vYYzwMdBmwWZZGJxqdj-OQOIe7bzv7j28yzQQNYJaxYHrFSFkdeIrOzeObwhfs1I-C-pPCZACN5HQsU9a_3RsFomFa5hlLWqZszoQjjeKWucPwfuvIaEGtCJ2d4IH2L5BtXFEgFGAoTU29jj2GcZJ46Dfoe&clickid=6510680047156724095&pubid=4611#

De link....
😠
 
Die advertenties die onderaan de pagina staan bedoel je?

Dat is volgens mij geen spam, maar het gebeurt wel vaak dat die advertenties omhoog schuiven op de pagina zodat je de onderste berichten niet meer kan lezen.

Best wel lastig.

Ik heb hier weinig last van.
Op de telefoon heb ik wel advertenties, maar het schuift er niet meer voor.
Op de laptop worden alle advertenties geblokt, volgens mij door mijn betaalde virusscanner.
 
Ik denk dat ik maar eens een mooie email ga sturen naar die gasten.
This net of er een server van iemand misbruikt word?
 
Het is (nog altijd) niet helemaal duidelijk waar het probleem exact zit. Heb weer iets aangepast, hoor graag of het probleem zich nog voordoet. In dat geval zoek ik weer verder...
 
Laatst bewerkt:
Welk draadje? Heb je een topictitel voor me?

Er verdwijnen wel regelmatig topics, die gooi ik zelf weg. Maar dat zijn spamtopics...
 
Welk draadje? Heb je een topictitel voor me?

Er verdwijnen wel regelmatig topics, die gooi ik zelf weg. Maar dat zijn spamtopics...


"weg..."

stond in de titel,
was ook al op gereageerd door menig medeforummer.. over kwijtraken van zaken terwijl je zeker weet dat....
etc..

ben benieuwd, in het off-topic draadje..
vast dank!
:t
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
715
Terug
Bovenaan Onderaan