Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Respect voor de dames, en misschien is zijn vriendin wel heel jaloers. _O-

Nuria Tomas. 8-)

full


Damn, hier kunnen we zijn hand niet zien. :+ :+
 
Ze laten Jorge alvast wennen aan zijn nieuwe positie binnen het team als het volgend seizoen niet wil lukken, Ducati laat zijn mensen niet zomaar vallen :t
full
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo: “I’m riding another bike with positive and negative things, and little by little I’m getting the most I can get with it, I think I have room to improve, but I’m still not completely comfortable, I can not drive in the natural way I would like."

Is dit op sponsor/werkgevervriendelijke wijze vertellen dat hij op een kwalitatief uitermate teleurstellende motor zit? (of een motor die niet goed bij hem past) Vooral het stukje "the most I can get with it" klinkt niet erg best '(

MotoGP Gossip: Capirossi makes prediction for Rossi's long-term replacement
 
Is dit op sponsor/werkgevervriendelijke wijze vertellen dat hij op een kwalitatief uitermate teleurstellende motor zit? (of een motor die niet goed bij hem past) Vooral het stukje "the most I can get with it" klinkt niet erg best '(

MotoGP Gossip: Capirossi makes prediction for Rossi's long-term replacement

Volgens mij gaat ie een schade claim indienen van 100.000.000 euro bij audi,omdat ducati hem geen winnende fiets heet gegeven. :Y
Of is dat teveel speculeren? O-)
 
Volgens mij gaat ie een schade claim indienen van 100.000.000 euro bij audi,omdat ducati hem geen winnende fiets heet gegeven. :Y
Of is dat teveel speculeren? O-)

Hij pakt toch ff 25 miljoen in twee seizoenen, sportief verlies is daar vast wel in mee gecalculeerd. Als Gerrit gelijk heeft dat hij gaat stoppen, kan hij denk ik redelijk zonder zorgen met pensioen. Zie Jorge graag een beetje worstelen voordat hij succes weet te behalen, maar zou jammer zijn als het helemaal niet wil lukken op de Duc.

Zou trouwens ook jammer zijn als hij gelijk/eerder dan Rossi zou stoppen, wel een hele grote aderlating voor de sport om dergelijke rijders te verliezen, wat je ook van Jorge moet vinden, het is wel een spraakmakende rijder in tegenstelling tot de nieuwe lichting...
 
Laatst bewerkt:
Hij pakt toch ff 25 miljoen in twee seizoenen, sportief verlies is daar vast wel in mee gecalculeerd. Als Gerrit gelijk heeft dat hij gaat stoppen, kan hij denk ik redelijk zonder zorgen met pensioen. Zie Jorge graag een beetje worstelen voordat hij succes weet te behalen, maar zou jammer zijn als het helemaal niet wil lukken op de Duc.

Zou trouwens ook jammer zijn als hij gelijk/eerder dan Rossi zou stoppen, wel een hele grote aderlating voor de sport om dergelijke rijders te verliezen, wat je ook van Jorge moet vinden, het is wel een spraakmakende rijder in tegenstelling tot de nieuwe lichting...

:?

kun je een voorbeeld noemen?
want ik weet echt niet of je dit positief of negatief bedoeld.

Als je dit positief bedoeld en dan alleen over zijn races, denk ik dat Zarco toch een stuk meer een spraakmakende rijder was dit jaar.
Zo ook Vinales (als die nog onder "de nieuwe lichting" valt) die vorig jaar erg verraste op de nieuwe Suzuki en Miller, die op zijn aftandse Honda leuke dingen heeft laten zien.

Verder heeft Lorenzo op de baan weinig laten zien.
Als meervoudig wereldkampioen volledig zoek gereden door zijn teammaat is ook spraakmakend, maar niet echt positief...
 
:?

kun je een voorbeeld noemen?
want ik weet echt niet of je dit positief of negatief bedoeld.

Als je dit positief bedoeld en dan alleen over zijn races, denk ik dat Zarco toch een stuk meer een spraakmakende rijder was dit jaar.
Zo ook Vinales (als die nog onder "de nieuwe lichting" valt) die vorig jaar erg verraste op de nieuwe Suzuki en Miller, die op zijn aftandse Honda leuke dingen heeft laten zien.

Verder heeft Lorenzo op de baan weinig laten zien.
Als meervoudig wereldkampioen volledig zoek gereden door zijn teammaat is ook spraakmakend, maar niet echt positief...

Jij hebt het over 1 seizoen , ben je de rest van zijn carriere vergeten? of zie je graag alleen de negatieve dingen over JL
 
Jij hebt het over 1 seizoen , ben je de rest van zijn carriere vergeten? of zie je graag alleen de negatieve dingen over JL
2017 was niet het seizoen van Lorenzo er werd meer van hem verwacht, werd in de hoek gezet door Dovi.
2018 is nog een vraagteken.
Op de Yamaha was hij zeer goed zijn laatste race op een Yamaha was zeer indrukwekkend.
Ik ben verre een Lorenzofan :N maar als hij er goed op zit is tie misschien wel onverslaanbaar.

Oja Rossi faalde ook op een Ducati ;)
 
2017 was niet het seizoen van Lorenzo er werd meer van hem verwacht, werd in de hoek gezet door Dovi.
2018 is nog een vraagteken.
Op de Yamaha was hij zeer goed zijn laatste race op een Yamaha was zeer indrukwekkend.
Ik ben verre een Lorenzofan :N maar als hij er goed op zit is tie misschien wel onverslaanbaar.

Oja Rossi faalde ook op een Ducati ;)

de Ducati van nou en van Rossi's zijn tijd is ongeveer hetzelfde als je de motogp van nou en de 500 cc vergelijkt :')
 
de Ducati van nou en van Rossi's zijn tijd is ongeveer hetzelfde als je de motogp van nou en de 500 cc vergelijkt :')

Jup, men vergeet snel en vergelijkt appels met peren. Net zo goed als dat men lijkt te vergeten dat afgelopen seizoen Lorenzo's eerste seizoen bij een nieuw team was.
 
Lees goed .......een Ducati.

Dat een Ducati 2017 anders is dan die waar Rossi op reed hehe.

als je weet dat het een compleet andere fiets is waar om zet je er dan neer ''rossi faalde ook op een ducati''? appels en peren.
de ducati van 2017 is gewoon een winnaars motor.
 
de Ducati van nou en van Rossi's zijn tijd is ongeveer hetzelfde als je de motogp van nou en de 500 cc vergelijkt :')

Geldt dat dan ook voor de toenmalige honda's,yamahaha's, etc,of waren die net zo goed (of beter) als de huidige generatie honda's,yamahaha's etc ?

Over appels en peren gesproken,of het hele,toemalige,veld met elkaar vergelijken of niks,niet alleen de ducati die rossi bereed :P
 
Geldt dat dan ook voor de toenmalige honda's,yamahaha's, etc,of waren die net zo goed (of beter) als de huidige generatie honda's,yamahaha's etc ?

Over appels en peren gesproken,of het hele,toemalige,veld met elkaar vergelijken of niks,niet alleen de ducati die rossi bereed :P

volgens mij is het niet zo heel moeilijk , Stoner ging van een motor waar zelfs hij haast niks meer mee kon naar honda en werd gelijk wereldkampioen.
dat laat toch wel zien dat de verschillen wel erg groot waren tov honda/yamaha.
het is gewoon een feit dat de ducati uit die tijd een slecht sturende hok was in vergelijking met de concurrentie.
 
2017 was niet het seizoen van Lorenzo er werd meer van hem verwacht, werd in de hoek gezet door Dovi.
2018 is nog een vraagteken.
Op de Yamaha was hij zeer goed zijn laatste race op een Yamaha was zeer indrukwekkend.
Ik ben verre een Lorenzofan :N maar als hij er goed op zit is tie misschien wel onverslaanbaar.

Oja Rossi faalde ook op een Ducati ;)


Juist omdat dovi het zo goed deed werd er , denk ik , meer van JL verwacht.
Ik zag ergens een lijstje voorbij komen waarop de Ducati stats van VR en JL stonden, dit was nagenoeg gelijk ( jl vaker podium ) alleen vind ik dat er ook naar de teamgenoot gekeken moet worden , Vr deed het beter dan zn teamgenoot destijds, Jl deed het een stuk minder.

Als met al blijft het appels met peren vergelijken !
 
Terug
Bovenaan Onderaan