Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

Is nu 185 breed. Precies goed voor doel wat ik voor ogen heb. Bakmaat wordt 170 x 78

Als je niet te groot bent, kun je er in slapen .... :+


Hij ziet er inderdaad breed uit, maar kan vertekenen omdat er geen bakkie op staat.
Mooie aanwinst voor het Zeeuwsche land !! :Y :t
 
Als je niet te groot bent, kun je er in slapen .... :+


Hij ziet er inderdaad breed uit, maar kan vertekenen omdat er geen bakkie op staat.
Mooie aanwinst voor het Zeeuwsche land !! :Y :t

Ben zelf flink ventje, maar met bedachte aanpassingen kan ik er prima in slapen. Schuif/klap en SNURK. Wordt aan gewerkt :-)
 
motorcycle-hearse.jpg


Hier kun je ook in liggen, dus neem aan ook in slapen ;-)
 
Als je zo op een treffen komt hoef je geen tent op te zetten.
Je hebt alles bij je, een ruim zijspan en je bed.
 
Mooie eikenhouten 'slaapzak' erin. Moet je eens kijken wat je teweeg brengt bij het opstaan 's ochtends...
 
Dat wordt een mooi bakje Bertje handig met het cramperen :)

Yep, lengte van bak is nu 170 en met achterklep ( die er nog niet inzit op foto's) heb ik straks een bed van 78 x 200 cm. Alle plaatwerk wordt geisoleerd en daarna bekleed met vloerbedekking.
Bij mijn voeten een hoogte van 40 cm - dikte matje. DAluminium deksel wat op open deel bovenkant komt te rusten is opklapbaar met gasveren en trekt dan gelijk tentdoek omhoog. Bij klep aan achterzijde komt er dan gelijk een voortentje uit is het plan.

Wordt wel wat......
 
Dat wordt een mooi bakje Bertje handig met het cramperen :)

Yep, lengte van bak is nu 170 en met achterklep ( die er nog niet inzit op foto's) heb ik straks een bed van 78 x 200 cm. Alle plaatwerk wordt geisoleerd en daarna bekleed met vloerbedekking.
Bij mijn voeten een hoogte van 40 cm - dikte matje. Aluminium deksel wat op open deel bovenkant komt te rusten is opklapbaar met gasveren en trekt dan gelijk tentdoek omhoog. Bij klep aan achterzijde komt er dan gelijk een voortentje uit is het plan.

Wordt wel wat......
 
strakke bak, moet nog wel wat worden aan gekleed met b.v. bevestigingshaken, netje, schepje en dergelijke. word ie minder hoekig van.
 
Ik ben heel benieuwd hoe de vouwbak er uiteindelijk komt te zien.

Erg interessant. Keep it going!
 
Terug
Bovenaan Onderaan