Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar even omhoog schoppen!

Helaas is het motorseizoen weer voorbij. Dit was in de Eifel (eind september):

full


full


Nu weer tijd voor de Top 2000 - al duurt dat nog even - en andere activiteiten.
 
Maar even omhoog schoppen!

Helaas is het motorseizoen weer voorbij. Dit was in de Eifel (eind september):

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu weer tijd voor de Top 2000 - al duurt dat nog even - en andere activiteiten.


Ja gaat snel he....

Heb jij je racer nog steeds Wim of had je die al verkocht? Hier begint winterseizoen/winteractie ook los te komen :] :] Thuis ook druk bezig aan de kinderkamer, winter zo weer voorbij dus :P
 
Ja gaat snel he....

Heb jij je racer nog steeds Wim of had je die al verkocht? Hier begint winterseizoen/winteractie ook los te komen :] :] Thuis ook druk bezig aan de kinderkamer, winter zo weer voorbij dus :P

Gaat heel snel idd. Nee, mijn racer heb ik niet meer. En mijn Starlet heb ik ook verkocht :o . Al moet ik zeggen dat een andere racer wel weer begint te kriebelen :X . R6-je ofzo.

Heb jij je racer nog Arnold? Ah, dus druk aan de klus!
 
Mocht iemand nog niets te doen hebben: wij spelen vanavond in Simplon Groningen. We staan in het voorprogramma van een andere band die haar nieuwe single gaat laten horen. Aanvang is 20.00 en wij spelen om 20.30 - circa 21.30 uur.

Meer informatie: klik.
 
alweer lekker gekke toestanden bij de motogptjes..



nu helaas wachten tot volgend jaar voordat het spektakel weer losbarst..
 
Gaat heel snel idd. Nee, mijn racer heb ik niet meer. En mijn Starlet heb ik ook verkocht :o . Al moet ik zeggen dat een andere racer wel weer begint te kriebelen :X . R6-je ofzo.

Heb jij je racer nog Arnold? Ah, dus druk aan de klus!


ik heb hem nog :) Wel gedacht aan verkoop maar krijg het nog niet over mn hart.... Misschien heeft Nol junior wel race ambities later _O- _O- _O-
 
Maar even een kickje omhoog! Vandaag mooi weer; wel wat koud. Ideaal om even een stukje te fietsen. Motor moet nog even wachten ;) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan