Honda SH300i Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mede SH rijders, ik vermoeid jullie weer met de vraag over hoe navigatie/mobieltje bevestigen op de SH. Ik kan het niet terugvinden.
Ik heb een iPhone 5 en wil hem graag als navigatie gebruiken. Hoe kan ik hem bevestigen aan de scooter??
Graag hoor ik het van jullie. Alvast bedank! :)
 
Btw, glibberig op de weg met dit druilerige weer, al paar keer stapje opzij met voorwiel.. brrr.
 
Het is vandaag wat beter qua weer. Na vier weken stilstand een rondje om op de SH van 20 km gemaakt. Alleen de voorrem sleepte iets aan in het begin. Op zich niets raars. De scooter was na de laatste rit kleddernat weggezet. Het was nu starten en lopen. Verder niks te klagen, want toen de sneeuw er lag, had ik geen bestemming om te moeten rijden. Dus ook niet geglibberd over de weg.
 
Gisteren bij mijn werk is mijn SH300 omgewaaid, Givi Airflow scherm is aan de linkerkant afgebroken. Jammer maar helaas. Ik heb gelijk maar een nieuwe besteld. Het stormde gisteren flink en de wind heeft in het scherm geblazen en daardoor wordt de scooter over het dode punt van de middenbok getild. Verder geen schade aan de buitenkant, wel is de linkerremhandel iets verbogen of gedraaid, moet ik nog even nader bekijken.
Bij harde wind dus tegen de wind in parkeren.
 
Laatst bewerkt:
Vervelend, aantal jaren geleden mij hetzelfde overkomen. Destijds viel dit onder de stormverzekering.
 
Ik heb de goedkoopste wa verz. dus claimen zal wel niet aan de orde zijn. Die paar tientjes kan ik wel overzien. Ik was wel blij dat de rest van de scoot er nog prima uitziet en dat er geen vloeistoffen uit zijn gelopen. Zelfs geen drup benzine. Honda stelt me wederom niet teleur!
 
Wegens succes geprolongeerd !!!
Verkoopcijfers Italië
full
 
Laatst bewerkt:
Ja al die Honda's worden in Italie geproduceerd.
Maar ja die Italianen staan er om bekend dat ze uit de mode lopen.
 
Ben ook eigenaar van een SH 300 geworden!
Na vele motoren van 1 t/m 4 cilinder (o.a. BMW gs 650
Yamaha mt 01/ Triumph Street triple 650/ Suzuki Bandit 1200) en lichte motorscooters gekozen voor de SH 300.
Hiervoor ook ervaring met de lichtere motorscooters
zoals Honda Lead, Vision en Dylan maar met deze 300 cc kun je alles en toch ook veel lol beleven (misschien nog wel meer dan met de vele motoren die ik gehad heb😃)
Snel, wendbaar, zuinig en veel fun door de gemonteerde Akrapovic uitlaat en lekker uit de wind door het hoge originele windscherm.
Met de lichte motorscooters t/m 150 cc had ik ook veel lol, maar miste net dat vermogen om mee te komen op de snelweg.
 
Kijk s aan,t is er toch van gekomen,gefeliciteerd,en ja,een SH300 is een SH150 in het kwadraat,hier ga je geen spijt van krijguh,enjoy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan