Uit de oude doos (2013)

[afbeelding]
[afbeelding]

Weet niet meer precies waar, maar het was in ieder geval een col in de Pyreneeen. Aan de Franse kant was het slecht weer, maar door harde wind vanaf de Spaanse kant kwamen de wolken niet over de berg. Op de col was het 25 graden *O* , paar meter verder de wolken in was het nog maar 5 graden -O- Nog nooit zo'n snelle temperatuurdaling meegemaakt.

Prachtig! Bizar he hoe groot de weersverschillen op korte afstand kunnen zijn in de bergen!
 
De eerste zonsopkomst van dit jaar:

IMG_6611.jpg
 
Schijn bedriegt, Hugo! De kleur is denk ik niet erg besmettelijk (van een afstandje). De laatste poetsbeurt is eigenlijk alweer te lang geleden.
 
Hallo :W

Kwam toevallig dit topic tegen en wat een prachtige foto's staan er hier! Ik heb laatst mijn motor weggebracht voor een polijstbeurt+coating. Kreeg daarbij ook nog een aantal prachtige foto's doorgestuurd waaronder deze:

26171790_2005337603013242_1517022967254013680_o.jpg
 
Zo. Eerste rondje in het nieuwe jaar gereden! :] Na drie weken stilstaan in de garage was mn strommetje wel weer toe aan een rit...en ik ook! En andere motormuizen dachten er ook zo over. Lekker gezwaaid :W

Helaas bleven opklaringen uit en een foto van een grijze soep was nou ook niet echt fotogeniek. :/ Volgende keer maar weer.

Zal wel weer ff duren met de onstuimige week die voor ons ligt met temperaturen die langzaam dalen naar het vriespunt met winterse ongemakken als gevolg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan