De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Hey, er wordt nog gereageerd in dit topic :o

Wij zijn inmiddels een klein beetje uit de regio: na een uitstapje van 10 jaar Gorinchem zijn wij weer terug gekeerd naar Drenthe. Wonen er al driekwart jaar en krijgen over een paar weken de sleutel van een nieuw optrekje in Beilen. *O*

De GSR600 is verkocht, de CB450N is verkocht...de GSX400E blijft nog wel en gaat verder aangepakt worden.
 
Laatst bewerkt:
Heey Rich, je kettingpons ligt hier nog :o
vd zomer een keer langs brengen?

Gefeliciteerd met jullie nieuwe verblijf, hoop dat jullie het een beetje naar de zin hebben in het mooie drenthe! *O*
ps, Beilen is een goede uitgangspositie om naar CP Assen te gaan O-) :X :P
 
Heey Rich, je kettingpons ligt hier nog :o
vd zomer een keer langs brengen?

Gefeliciteerd met jullie nieuwe verblijf, hoop dat jullie het een beetje naar de zin hebben in het mooie drenthe! *O*
ps, Beilen is een goede uitgangspositie om naar CP Assen te gaan O-) :X :P
Hey Cors. Ja die pons kan nog wel eens handig zijn, je bent welkom :t
Onze nieuwe woning zit zo'n 10minuten van het circuit af, dus best dichtbij.

Ja het is stil geworden in het Gorinchem topic.

Maar fijn dat je het naar je zin hebt in Drenthe.
We wonen nu tijdelijk (9 maanden) op een chaletpark in Drenthe om de verkoop - aankoop te overbruggen. Best compact..ik hoop dat we het in ons huis wat meer naar ons zin krijgen :+

En ja, helaas weer wat rustiger in het Gorinchem topic...hoewel er volgens mij al wat weinig gepost werd voordat Francios en ik verhuisden.
 
:W :W :W

Hier dan ook nog een berichtje uit Leiderdorp..

M'n fjr staat hopeloos stil '( maar met deze temperaturen lokt het niet echt.. Al schijnt het zonnetje wel lekker *O*

En verder druk met werk, huis.. vandaag wezen kijken voor een dakkapel :Y het kost wat, maar dan heb je ook wat :P
 
De GS staat hier ook stil hoor.
Accu staat wel onder de drupellader.
Als de temperatuur weer een aantal graden boven 0 is kunnen we weer gaan.

Dakkapel is een goede investering, onze jongens waren al te oud.
Anders zouden we nu een hele grote zolder hebben.

Wij hebben wel vorig jaar een overkapping laten plaatsen.
Kunnen we ook buiten zitten als het regent.
IMG_9373.JPG
 
@ronk, dat is ook wel handig.. hier een tuin op het zuiden.. de buren hebben een uitbouw, dat levert een weer extra ruimte in de huiskamer op. Maar zo'n overkapping is ook wel lekker :)
 
En nu hebben we een nieuwe schutting en zijn de zijkanten ook dicht.
Boven de tafel hangt inmiddels een kachel.
En voor verlichting zijn we nog zoekend.
Wordt waarschijnlijk ledstrips van Philips hue.
die kan je programmeren en in verschillende tinten laten branden.
 
Zojuist hebben we het trieste nieuws ontvangen dat Dick vandaag alsnog als gevolg van zijn verwonindingen in het ziekenhuis overleden is.

Het hierboven geplaatste linkje is bijgewerkt.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist hebben we het trieste nieuws ontvangen dat Dick vandaag alsnog als gevolg van zijn verwonindingen in het ziekenhuis overleden is.

Het hierboven geplaatste linkje is bijgewerkt.


Verschrikkelijk, wat een tragedie.... weer een jonge vitale, super aardige vent die alleen maar bezig was met zijn passie en genieten van het gevoel te leven. ;(
 
Laatst bewerkt:
Ik zie activiteit in het Bliekerstopic, dus even kijken.

Hier was ik niet op voorbereid. FUCK. Ik weet niet wat ik er verder op kan zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan