Motorcross is ook motorsport

Kan je deze tweetakt olie gebruiken voor een kawasaki kx-125 uit 2002?

WKL6135_copy.jpg

WKL6136_copy.jpg
 
Met alle respect voor de crossers hoor. Maar dat WK mag wegblijven van het TT circuit als je het mij vraagt. Wat een zooi laten ze daar achter.


Dat is toch niet meer normaal... Levensgevaarlijk langs een permanent wegracecircuit. :(

:Y Eensch! En dan hebben we het nog niet over het feit dat er in Valkenswaard sinds mensenheugenis een prachtig permanent crosscircuit ligt.
 
Met alle respect voor de crossers hoor. Maar dat WK mag wegblijven van het TT circuit als je het mij vraagt. Wat een zooi laten ze daar achter.


Dat is toch niet meer normaal... Levensgevaarlijk langs een permanent wegracecircuit. :(

Hahaha, ik moest wel lachen toen ik dat filmpje zag. Maar ik denk dat 90% van de crossers de GP liever op een echt circuit ziet dan op Assen ja.
 
:Y Eensch! En dan hebben we het nog niet over het feit dat er in Valkenswaard sinds mensenheugenis een prachtig permanent crosscircuit ligt.
In valkenswaard wordt al elk jaar een GP georganiseerd. Er zijn 2 Nederlandse motorcross GP's. Het zou mooi zijn als ze in een van de komende jaren weer terug naar Lierop kunnen maar die zitten op dit moment in een juridisch gevecht met de buurtbewoners.
 
:Y Eensch! En dan hebben we het nog niet over het feit dat er in Valkenswaard sinds mensenheugenis een prachtig permanent crosscircuit ligt.

Die GP wordt toch óók georganiseerd?

Die ene coureur die door de modder rijdt, lijkt mij niet genoeg reden om de MXGP in Assen te stoppen... Van mij mogen ze natuurlijk nog steeds gewoon het hele circuit overkappen, ben je meteen van allerlei problemen af. :+
 
Die GP wordt toch óók georganiseerd?

Die ene coureur die door de modder rijdt, lijkt mij niet genoeg reden om de MXGP in Assen te stoppen...

Nee maar het geeft wel aan dat het knap gevaarlijke is langs de baan. Daar waar het niet hoort. Stel we was daar een zijspan er afgeknald. Hoe was die geëindigd?
 
Nee maar het geeft wel aan dat het knap gevaarlijke is langs de baan. Daar waar het niet hoort. Stel we was daar een zijspan er afgeknald. Hoe was die geëindigd?

Precies, er moet eerst weer iets goed fout gaan, voordat men in wil zien dat dit eigenlijk niet kan.
 
Wie weet zit onze Jeffrey ooit nog eens op zo'n KTM als beloning :P

Caroli kijkt wel wat angstig _O-

DMVO4dKWAAE1B02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, eerst zien dan geloven. Eurosport beloofd zo veel. Hoe vaak heb ik niet naar tennis zitten keuken terwijl er motorsport uitgezonden zou worden volgens de programmering. :Z :Z

Inderdaad.. volgens mij was er vorig jaar ook de belofte om de mxgp en mx2 live uit te zenden. Ik denk dat er nog geen 4 gp's live te zien zijn geweest :+
 
Ach ja, eerst zien dan geloven. Eurosport beloofd zo veel. Hoe vaak heb ik niet naar tennis zitten keuken terwijl er motorsport uitgezonden zou worden volgens de programmering. :Z :Z
Eurosport 2 is ook gewoon een betaalde zender toch? Tenminste bij mijn provider dan.

Ik koop dit jaar gewoon een MXGP TV abonnement. Dan kan ik de kwalificatieraces en de EMX en WMX wedstrijden ook live zien en je kunt op elk moment terug kijken.
Als er bij Eurosport nog een andere sport op hetzelfde tijdstip plaatsvindt geven ze 9 van de 10x toch die andere sport voorrang.... vooral als het voetbal is.

Een seizoensabbo op MXGP TV kost nu 100 euro en het pluspakket wat ik nodig heb om Eurosport 2 te kijken kost 10 euro per maand. Het cross seizoen duurt inclusief MX of Nations 8 maanden dus dan zou ik op 80 euro uit komen. Nou, de keuze is snel gemaakt. Ik betaal die 20 euro extra wel en bespaar me een hoop ergernis. Mijn oom heeft trouwens ook ontdekt dat je op MXGP TV gewoon met z'n tweeën tegelijk kunt kijken (tenminste afgelopen seizoen) dus dan kun je de kosten gewoon splitten.
 
Laatst bewerkt:
Eurosport 2 is ook gewoon een betaalde zender toch? Tenminste bij mijn provider dan.

Ik koop dit jaar gewoon een MXGP TV abonnement. Dan kan ik de kwalificatieraces en de EMX en WMX wedstrijden ook live zien en je kunt op elk moment terug kijken.
Als er bij Eurosport nog een andere sport op hetzelfde tijdstip plaatsvindt geven ze 9 van de 10x toch die andere sport voorrang.... vooral als het voetbal is.

Een seizoensabbo op MXGP TV kost nu 100 euro en het pluspakket wat ik nodig heb om Eurosport 2 te kijken kost 10 euro per maand. Het cross seizoen duurt inclusief MX of Nations 8 maanden dus dan zou ik op 80 euro uit komen. Nou, de keuze is snel gemaakt. Ik betaal die 20 euro extra wel en bespaar me een hoop ergernis. Mijn oom heeft trouwens ook ontdekt dat je op MXGP TV gewoon met z'n tweeën tegelijk kunt kijken (tenminste afgelopen seizoen) dus dan kun je de kosten gewoon splitten.

Ik kijk de MX GP'S altijd op hahasports.com en is goeie kwaliteit en gratis.
Het enige waar je op moet letten zijn de reclame blokken , die moet je niet wegklikken via het bekende rode kruis...maar midden in het blok zit een geniepig klein kruisje verborgen en daar haal je het mee weg en dan gelijk op full screen zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk de MX GP'S altijd op hahasports.com en is goeie kwaliteit en gratis.
Het enige waar je op moet letten zijn de reclame blokken , die moet je niet wegklikken via het bekende rode kruis...maar midden in het blok zit een geniepig klein kruisje verborgen en daar haal je het mee weg en dan gelijk op full screen zetten.

Heb ik ook gedaan maar een partij spam virussen etc wat je bij hun gratis mee krijgt....
 
Ik kijk de MX GP'S altijd op hahasports.com en is goeie kwaliteit en gratis.
Het enige waar je op moet letten zijn de reclame blokken , die moet je niet wegklikken via het bekende rode kruis...maar midden in het blok zit een geniepig klein kruisje verborgen en daar haal je het mee weg en dan gelijk op full screen zetten.
Ja maar als ik kijk wil ik wel een stabiele HD stream hebben. Daarnaast kan ik meestal ook niet live kijken omdat ik op zondag 9 van de 10x op de crossbaan te vinden ben.
 
As. zondag 1ste GP Argentinië. Op WWW.NOS.NL is alles weer live te volgen. Tenenkrommend commentaar maar beter dan niks. :t

Ik ben erg benieuwd hoe onze mannen het er dit jaar vanaf gaan brengen. Met name 84 vs 222. Daar zal het kampioenschap tussen gaan schat ik zo in als ze beide op de motor blijven zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan