Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo .
Wie heeft er mischien nog een standaard liggen van een 2006/7model .
Heb al op div sites gezocht maar er wordt niks aangeboden helaas.

Grtz Marcel
 
Thanks, ik heb het met deze coating gedaan.
Hier zit alles bij: vloerontvetter, 2 componenten cooating en flakes die je over het net geverfde kunt strooien (wat ik niet gedaan heb).
Coating is verkrijgbaar in diverse kleuren grijs.
[afbeelding]
Die heb ik ook op de vloer. Wel met de flakes, verwacht anders met vocht de nodige gladdigheid.
 
Die heb ik ook op de vloer. Wel met de flakes, verwacht anders met vocht de nodige gladdigheid.
En hoe bevalt het?
Denk (en hoop) dat dat mee valt.
Zo niet rol ik er komende winter nog maar een dun laagje over en strooi er flakes over....
Eerst zo maar eens proberen. :+
 
En hoe bevalt het?
Denk (en hoop) dat dat mee valt.
Zo niet rol ik er komende winter nog maar een dun laagje over en strooi er flakes over....
Eerst zo maar eens proberen. :+
Bevalt super. Geeft niet meer af (kan beton nog wel eens doen) en is af te nemen/af te spoelen.
Heb het in een eerdere garage ook gehad, en was voor herhaling vatbaar. In de huidige garage heeft de BMW zelfs verwarmde voetjes 8-)
 
Laatst bewerkt:
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij.. ;)

1606hee.jpg


24ngtgl.jpg


2mzi5cg.jpg
 
Vandaag mijn 1000 2006 33.000km op de bank gehad

Motor is het volgende aan gedaan

Synchroon afgesteld
K&N filter
Valve klep uitgeschakeld
Powercommander V5
Cat er uit gehaald
Acrapovic er onder

Motor heeft 60km op de bank gedraaid

Uitslag is geworden

154,73 PK achterwiel
107,36 NM

Weet niet wat de motor hier voor had.
Powercommander is een gebruikte
afstelling stond veel geruim voor mijn fiets.
 
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij.. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

veel plezier er mee man :Y
laat het maar gauw een gr of 15 worden
dan trek ik hem ook weer naar buiten :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn 1000 2006 33.000km op de bank gehad

Motor is het volgende aan gedaan

Synchroon afgesteld
K&N filter
Valve klep uitgeschakeld
Powercommander V5
Cat er uit gehaald
Acrapovic er onder

Motor heeft 60km op de bank gedraaid


Uitslag is geworden

154,73 PK achterwiel
107,36 NM

Weet niet wat de motor hier voor had.
Powercommander is een gebruikte
afstelling stond veel geruim voor mijn fiets.

Mijn 04 deed 151 pk op het achterwiel met alleen een slip-on, voor de rest standaard en zonder afstelling.
Denk dat jij het vooral zal merken dat hij nu veel beter oppakt, onderin sterker is en een stuk soepeler rijdt.
 
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij.. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Proficiat met je new bike, veel plezier er mee en heb ik zelf ook al eens aan zitten denken :t :t :t
 
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij.. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb ik toch nog ongelijk gekregen :X

Maar proficiat met deze nieuwe dikke fiets :t
 
Thanks! *D
Nu snel mijn schuurtje nog afmaken. Dan kan ik hem op gaan halen. Staat nu nog bij de verkoper. Ik kan de motor nu hier niet meer stallen wegens ruimte gebrek. Plek van de Blade was al snel vol gezet. :$
 
Vandaag gereden naar visite en Ja hoor handvat verwarming aan laten staan accu is nu leeg.

Nu wil ik deze over het contact doen met een relais welke schakel schakel draad kan ik het beste gebruiken hier voor.

Is het ook mogenlijk om de verlichting later aan te laten gaan dan gelijk al bij contact om. Dit trekt toch ook al veel stroom voor de accu weg.
 
Laatst bewerkt:
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij.. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi hoor Stefan!
Heb je er koffers bij of zonder?
Veel rijplezier met die groene kikker. ;) :]
 
Thanks Ron!
Dit is de normale zonder koffers.
Kan je op de foto's van mij zien aan de handvatten. De handvatten van mij lopen recht met het zitje mee. Met koffers zien die er anders uit, beugen omhoog, zijn wat grover en hebben inkepingen om de koffers in te hangen. Had wel leuk geweest met koffers erbij, misschien dat ik ze nog een keer kan scoren. Maar heb gelukkig prima bagage mogelijkheden van de blade die ik weer kan gebruiken op de Z1000SX. *D
 
Vandaag gereden naar visite en Ja hoor handvat verwarming aan laten staan accu is nu leeg.

Nu wil ik deze over het contact doen met een relais welke schakel schakel draad kan ik het beste gebruiken hier voor.

Is het ook mogenlijk om de verlichting later aan te laten gaan dan gelijk al bij contact om. Dit trekt toch ook al veel stroom voor de accu weg.

op het schema te zien zit het contactslot met een 2 voudig connectortje op de kabelboom aangesloten; dus stekkertje eruit en op de kabelboom meten waar de constante plus opstaat, de andere ader is dan de geschakelde.

Over de verlichting zou ik me niet druk maken, als je het contact aanzet dan start je ook gelijk. Overigens wordt de stroomtoevoer naar de verlichting onderbroken op het moment dat je de startknop indrukt.


full
 
Laatst bewerkt:
Thanks Ron!
Dit is de normale zonder koffers.
Kan je op de foto's van mij zien aan de handvatten. De handvatten van mij lopen recht met het zitje mee. Met koffers zien die er anders uit, beugen omhoog, zijn wat grover en hebben inkepingen om de koffers in te hangen. Had wel leuk geweest met koffers erbij, misschien dat ik ze nog een keer kan scoren. Maar heb gelukkig prima bagage mogelijkheden van de blade die ik weer kan gebruiken op de Z1000SX. *D
Kijk aan, dan voorlopig zonder.
Zal er niet minder om rijden, toch. Geniet er van, vind het echt een mooie machine. :}
 
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij.. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi , veel plezier en veilige km :Y
full


Helaas is deze gestolen

full
 
Kwam dit op f-b tegen, denk deel het ff hier wellicht dat er liefhebbers voor zijn...
mh4qb6.jpg

:t
 
Laatst bewerkt:
Zou op mijn cbr 2006 wel spiegels willen met knipperlichten er in
Heeft iemand dit al.

Van welk type passen ze goed met goed zicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan